NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

14:21:49
24.09.2008
Řízek
-> Turda: 3
14:21:08
24.09.2008
Turda
-> Řízek: jáá???? hahaaa 3
12:23:16
24.09.2008
Řízek
-> Scary: Se pořád vymlouvá, že má zavirovanej počítač.
12:22:32
24.09.2008
Řízek
-> Scary: Neboj40 ja to nejak zaridim135
12:21:35
24.09.2008
Řízek
-> Turda: Ježiš ty seš strašně nasrávací130 145
08:52:58
24.09.2008
Scary
-> Řízek: Musíme ho k tomu dokopat :-D
06:20:02
24.09.2008
Turda
-> Řízek: no joo...já furt jenom píčuju koukám.......
23:18:52
23.09.2008
Řízek
-> Scary: No ale este to nema hotovy a ja uz sem z toho taky na nervy3
22:50:15
23.09.2008
Scary
-> Řízek: Už jsem v klííííd :-D
22:27:04
23.09.2008
Řízek
-> Turda: no jasny abys nepicoval1
18:23:10
23.09.2008
Turda
-> Řízek: už tam máš nový kolečka napsaný 3
15:26:07
22.09.2008
Řízek
-> Scary: 3 3 Prosimte v klídku.
08:09:25
22.09.2008
Scary
-> Mishak: Už jsem tu novinku slyšel 1 Řízek mě vyděsil tak, že jsem si znovu, tudíž opakově stříknul do textilu :-D :-D :-D
01:57:19
22.09.2008
jarin
-> Mishak: Dneska se vydělávalo1
22:07:14
21.09.2008
Řízek
-> Mishak: 3 3
21:34:03
21.09.2008
Mishak
-> Scary: Tak eště nic.. zabralo to bohužel víc času než sem plánoval 8 ... -> Řízek: Nojoooo zase schuze celou neděli lítám jak hadr na holi, vařim kafe, vodnici ... a pak má člověk něco udělat 3 3 3 ... pak aby toho nebylo málo rozbiju Pavlikovi okno na Rendovi 3 ..... to byl zas den3
19:26:42
21.09.2008
Scary
-> Mishak: DOKSÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ :-D
17:26:00
21.09.2008
Turda
-> Řízek: já to tak nemyslel sorry....5
15:37:32
21.09.2008
Řízek
-> Mishak: No to abych se stavil co ?
15:37:09
21.09.2008
Řízek
-> Turda: Vyliž, to je moc prace, nebavi me to, az na to budu mit naladu, vsechno bude136 145
Extreme Tyres