skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
20:58:26
01.10.2008
01.10.2008
Tampajs
Já chci taky pomáhat
00:01:32
01.10.2008
01.10.2008
jarin
-> Řízek: No jasně že pomužu, nésu píča ale komentaře si neodpustím
23:40:41
30.09.2008
30.09.2008
Řízek
-> Mishak: Šmarjáá
23:34:33
30.09.2008
30.09.2008
Mishak
-> Tampajs: nj došlo na Jardovi slova ... ted bych situaci nazval "Impérium vrací úder"
20:59:14
30.09.2008
30.09.2008
Řízek
-> jarin: Ale tak Jaro, ja to tak nemyslel, tak nejakou malou pomoc kamaradovy poskytnes ne
19:49:08
30.09.2008
30.09.2008
Tampajs
-> jarin: Jarin Mstitel?
18:42:06
30.09.2008
30.09.2008
jarin
-> Řízek: Jo jeste jsem ti zapoměl dát sezrat tu povrchovku
18:40:45
30.09.2008
30.09.2008
jarin
-> Řízek: Jo ode mě podporu necekej kamarade ted si te vychutnám za ty vsecky keci ze se sefsim seru ted te budu deptat za každej kousek rezu kterej tam zakamuflujes a to si piš že do tebe budu hučet
23:43:17
29.09.2008
29.09.2008
Řízek
-> Pavel P..: Jo neboj, vsechno nafotim, ja sem na to taky zvedavej, jenom doufam ze to nebude nic hroznyho. Jinak mi jebne
23:26:41
29.09.2008
29.09.2008
Pavel P..
-> Řízek: no ta montážka je největší zlo... já musim dát nový oba vršky a obě P kapsy.. ač to vypadalo zdravě po vybroušení je to samá malá dirka... takže to musí pryč.. schválně dej fotky až odsekáš prahy jak to tam bude vypadat..
22:22:45
29.09.2008
29.09.2008
Řízek
-> Mishak: A co si cekal vole?? Si myslis ze melu hubou o deravejch plechach jen tak z nudy ?
22:22:04
29.09.2008
29.09.2008
Řízek
-> Pavel P..: Prah sem pred dvouma rokama vypenil montazkou,a prekitoval, jinak dik za podporu, budu to potrebovat, budou se muset vymenit zadni lemy, oba prahy, vrsky podbehu vepredu a sloupky, ty vnitrky ve tvaru ''P'' =) Pred dvouma rokama to byl vystavni kus, ale kdyz stim denne clovek jezdi a i v zime, tak to takle bohuzel dopada.
21:23:26
29.09.2008
29.09.2008
Mishak
kuuuurnííík.... ono je to vážně děravý....
19:25:14
29.09.2008
29.09.2008
Pavel P..
pěkná schnilotinka, mám to skoro stejně děravý jako ty....taky to teď vaříme... ty prahy to máš vykitovaný nebo vypěněný montážkou? no jinak držim palce při opravě, chce to trpělivost.
16:20:34
29.09.2008
29.09.2008
Turda
-> Řízek: vole to sem nepsal já......chápeš??? , co to je za fotky??? dyť je to zdraví
22:23:21
28.09.2008
28.09.2008
Řízek
-> Turda: To by chtelo ban ne
22:06:05
26.09.2008
26.09.2008
jarin
-> Řízek: Ty vole doufam že tě ted ani nenapadne že se nanuka zbavíš .... to bys byl u mě mrtvej škodovkář
Dej tomu čas, nemužeš mit vseco hned.... v klidku s toho udelej raketu
Dej tomu čas, nemužeš mit vseco hned.... v klidku s toho udelej raketu
17:15:31
26.09.2008
26.09.2008
Turda
Přihlásil sem se na Turdu tak spamuj.
Tampajs
Tampajs
15:46:47
26.09.2008
26.09.2008
Řízek
Hajá a jen ceka jakej bude vlastne jeho osud. Jestli z nej bude novej kus nebo kralikarna. Dostal jsem totiz vazne obavy, ze ho rozeberu a nebudu mit na nic jynyho cas a penize a vubec, kde sezenu svarecku a misto kde pujde do laku
13:53:10
26.09.2008
26.09.2008
Řízek
-> Turda: -> Tampajs: Nechte me a nanuka zit