NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

20:41:21
17.10.2008
jarin
Kolibřík by jezdil až by brecel ale zatím nemuže10
20:29:11
17.10.2008
Tampajs
-> Turda: Viděl sem ji už u Mishaka ale asi bude problem jinde10
15:14:14
17.10.2008
Turda
-> Mishak: nechci se plést do diskuze ale taky by mě zajímalo kde se nachází? 9
06:46:23
17.10.2008
Tampajs
-> Mishak: No to vědí jen zasvěcení co je s kolibžíkem 6 tzn mishak,jára a řízina 3
15:56:06
16.10.2008
Mishak
-> Tampajs: nojooo mimoň... to nám to všem eště jezdilo... je to fakt smutná bilance co kluci?... Podzim 2008 je nám něakej prokletej.. Nanuk se projevil zrezle, Rapid zbořenej a Kolibřík... všam víme...19 8 41
22:34:00
14.10.2008
jarin
-> Tampajs: Mislis meziclankem3 ..... no u me taky selhal meziclanek10
20:40:35
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak jedna osmička v takovim mini sráči a nakopal si tomu s Nanukem.. To je bud tim teploušem za volantem nebo tim autem3
20:25:55
14.10.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3
20:20:00
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Fiat nepremaval už když ho vyrobily to byl omyl4 3
19:54:59
14.10.2008
Řízek
-> Tampajs: No jediny co snad funguje je ten Daviduv Fiat, protoze Golfik taky nejak nepremava, je to vsechno vprdeli
19:52:25
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: No a calibábá taky nehýří v provozu10
19:48:39
14.10.2008
Řízek
-> Tampajs: No 150 Rapid rozbusenej a Nanuk taky do srotu149 ale majzlo ho to 3
19:46:00
14.10.2008
Řízek
-> Scary: Foto bude po vikendu
19:34:55
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Zavzpomínejme

Vzpomínka na Mimoň
07:15:43
13.10.2008
Scary
Tak jak to vypadá teďka? Aktuální foto :-)
00:06:01
13.10.2008
jarin
-> Řízek: Já jsem takovej čurak že se to nevidí..... kdybych byl toho rapida vubec netahal do provozu a nechal ho v klidku cekat pod dekou!!!
23:40:46
12.10.2008
Řízek
-> jarin: Hlavne ze ses celej, no uz se stalo a nic stim uz neudelas, tobe nic neni a verim tomu ze Rapidka uzdravis a teprva potom snim budes jezdit JOOOO opatrne.
20:31:39
12.10.2008
jarin
-> Řízek: Tak jsem se rozhod pořidim si osla.... ten snad do zdi bourat nebude10
20:31:18
10.10.2008
jarin
-> Řízek: No nebo pristi muj povoz bude oslik1
09:50:10
10.10.2008
Scary
Dneskááá budééé DVD :-D
Extreme Tyres