NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:23:09
02.04.2009
Řízek
-> Turda: Co.....jako 74 161
21:21:21
02.04.2009
Turda
-> Řízek: 170
19:17:58
02.04.2009
Řízek
Popis2
22:11:28
31.03.2009
Turda
-> Řízek: polib nám řiť, bankovka asi zejtra....musim to nějak naplánovat aaby to vyšlo, dneska s epracovalo, takže nebyl čas
22:02:20
31.03.2009
Řízek
-> Turda: Co bankovka
20:06:29
31.03.2009
Rider skoda
18:59:51
31.03.2009
Řízek
-> Turda: Se vosemen treba vole, to ja myslel jako ze pojedete spolu protoze vy jezdite snad i na hajzl spolu3
07:36:55
31.03.2009
Turda
-> Řízek: ale jede to což?? 9
07:36:03
31.03.2009
Turda
-> Řízek: hm dík za pozvání vole 8 10
22:03:34
30.03.2009
Řízek
-> Tampajs: Jo a uz mam nanucka v praze tak jestli mas odpoledne hovno na praci tak se stav 6 ze bys to omrknul4
22:01:51
30.03.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 3 Uz sem to videl a neveril vlastnim ocim3
21:58:29
30.03.2009
Řízek
-> Tampajs: :D chces jaky svody? z fabie nebo z fava? Nebo tam chces dat ty z ty 136 z rampace?
21:03:19
30.03.2009
Turda
-> Řízek: na to ser, kdybys viděl jak fávo v borůvce trhá asfalt....hmm...zkoukni video u mě ... to je pecka 3 3
20:17:09
30.03.2009
Tampajs
Čerpadlo padlo takže sháním... nadále pravej držák a dořešit svody je v nich zalomenej šteft pak už jen odkoroznuju a barvičkuju držáky a příčku :)
20:00:17
30.03.2009
Řízek
-> Turda: Ty vole ale budu muset asi neco na to mym motoru udelat protoze tampajs ma kradsi prevodovku 3Ho predjedu az tak v kile
19:58:40
30.03.2009
Řízek
-> Turda: 3 jasny, dej vedet5
19:55:18
30.03.2009
Turda
-> Řízek: snad zejtra , napíšu tak počítej do konce tejdne nebo tak nějak nooo....Tampajsovi sna čerpadlo, ten držák, a něco umejt, ale a´t ti to řekne sám aby neřekl že se mu do toho vtírám 3
19:44:48
30.03.2009
Řízek
-> Turda: A vubec? Uz mas bankovku na emise?
19:43:17
30.03.2009
Řízek
-> Turda: 3 A co mu este chybi?
Extreme Tyres