NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:28:26
20.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak ty jedeš1 ALe to je dobřeee1
16:31:06
20.10.2008
Scary
-> Řízek: SPOKOJENOST :-D
10:39:58
20.10.2008
Mishak
-> Řízek: Co jako volééé rozumííííš? Se tady hroutí z povinýho bručení na Kunďála a do práce nééé 3 3 5 Kafee troubo 2
10:15:37
20.10.2008
Řízek
-> Scary: Spokojenost ?3
09:51:18
20.10.2008
Řízek
-> Scary: 3 Nebuzeruj, bude neboj, ale ted nemam cas5
06:42:58
20.10.2008
Scary
-> Řízek: Je pondělí, kde je foto? 1 1 1
23:01:38
19.10.2008
Řízek
-> Tampajs: Hele kdyz to pujde tak jako tenhle vikend, tak pocitam s tim ze za dni ti ji privezu, uvidime, ale prava strana je uz vyvarena 3
21:51:40
19.10.2008
Mishak
-> Turda: Kolibřík už je doma... ale pořád nemůže jezdit a sám nevim kdy vlastně bude moct 10
20:51:51
17.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Řízino bych se posral pujčim ti svářečku a najednou se přisypou kšefty já jen říkám nemůžu nemám3 3
20:50:50
17.10.2008
Tampajs
-> jarin: Snad se to vyřeší8
20:41:21
17.10.2008
jarin
Kolibřík by jezdil až by brecel ale zatím nemuže10
20:29:11
17.10.2008
Tampajs
-> Turda: Viděl sem ji už u Mishaka ale asi bude problem jinde10
15:14:14
17.10.2008
Turda
-> Mishak: nechci se plést do diskuze ale taky by mě zajímalo kde se nachází? 9
06:46:23
17.10.2008
Tampajs
-> Mishak: No to vědí jen zasvěcení co je s kolibžíkem 6 tzn mishak,jára a řízina 3
15:56:06
16.10.2008
Mishak
-> Tampajs: nojooo mimoň... to nám to všem eště jezdilo... je to fakt smutná bilance co kluci?... Podzim 2008 je nám něakej prokletej.. Nanuk se projevil zrezle, Rapid zbořenej a Kolibřík... všam víme...19 8 41
22:34:00
14.10.2008
jarin
-> Tampajs: Mislis meziclankem3 ..... no u me taky selhal meziclanek10
20:40:35
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak jedna osmička v takovim mini sráči a nakopal si tomu s Nanukem.. To je bud tim teploušem za volantem nebo tim autem3
20:25:55
14.10.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3
20:20:00
14.10.2008
Tampajs
-> Řízek: Fiat nepremaval už když ho vyrobily to byl omyl4 3
19:54:59
14.10.2008
Řízek
-> Tampajs: No jediny co snad funguje je ten Daviduv Fiat, protoze Golfik taky nejak nepremava, je to vsechno vprdeli
Extreme Tyres