NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

18:10:54
02.10.2008
Turda
Ty vole kdyby ses toho chtěl zbavit, tak ho klidně koupim.....jako spotřebáčka 4 3 ,ale dobrá je tvá volba....MÁ PRAVDU TEN CHLAPEC!!! 3 3
18:03:58
02.10.2008
Turda
-> Řízek: tak ne mnoo 10
17:58:50
02.10.2008
Řízek
-> Turda: 3 3 3
16:38:07
02.10.2008
Turda
-> Řízek: akorát sem slíbil že už přestanu no....tak vodniicii 4
16:36:55
02.10.2008
Turda
-> Řízek: noo....vždycky si koupíme kartónek, nakoupíme kafe atd.....no a já tě budu kočírovat, a v závěru mi poděkuješ!! co Řízečku..4
16:16:27
02.10.2008
Řízek
-> Turda: Ty vole?3 3 Dobrej napat hele3
15:36:48
02.10.2008
Turda
-> Řízek: a já bych ti mohl pomoci??? taky bych se chtl podílet...aspoň budu kouřit, psychicky podpporovat a pít kávu....3 co?? 10
23:42:47
01.10.2008
jarin
-> Řízek: Jo ty jsi to chtěl rozprodavat na dili jo?? Nedelej zagorku ....čím bys prášil taxikáře po noční praze?? kunďál to neumí 3
21:52:26
01.10.2008
Řízek
-> Tampajs: Neboj, myslim ze ty mi taky hodne pomuzes4
20:58:39
01.10.2008
Tampajs
a chránit40
20:58:26
01.10.2008
Tampajs
Já chci taky pomáhat3
00:01:32
01.10.2008
jarin
-> Řízek: No jasně že pomužu, nésu píča4 3 ale komentaře si neodpustím1
23:40:41
30.09.2008
Řízek
-> Mishak: Šmarjáá3
23:34:33
30.09.2008
Mishak
-> Tampajs: nj došlo na Jardovi slova ... ted bych situaci nazval "Impérium vrací úder" 2 3 3
20:59:14
30.09.2008
Řízek
-> jarin: Ale tak Jaro, ja to tak nemyslel, tak nejakou malou pomoc kamaradovy poskytnes ne 40
19:49:08
30.09.2008
Tampajs
-> jarin: Jarin Mstitel?40
18:42:06
30.09.2008
jarin
-> Řízek: Jo jeste jsem ti zapoměl dát sezrat tu povrchovku6
18:40:45
30.09.2008
jarin
-> Řízek: Jo ode mě podporu necekej kamarade ted si te vychutnám za ty vsecky keci ze se sefsim seru6 ted te budu deptat za každej kousek rezu kterej tam zakamuflujes a to si piš že do tebe budu hučet 1 3
23:43:17
29.09.2008
Řízek
-> Pavel P..: Jo neboj, vsechno nafotim, ja sem na to taky zvedavej, jenom doufam ze to nebude nic hroznyho. Jinak mi jebne
23:26:41
29.09.2008
Pavel P..
-> Řízek: no ta montážka je největší zlo... já musim dát nový oba vršky a obě P kapsy.. ač to vypadalo zdravě po vybroušení je to samá malá dirka... takže to musí pryč.. schválně dej fotky až odsekáš prahy jak to tam bude vypadat..
Extreme Tyres