NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

23:30:47
22.07.2008
Tampajs
-> Řízek: To by nebyl problem ale ta vačka je stejnak moc drahá protože je nová tak na to seru1
22:55:56
22.07.2008
Řízek
-> Tampajs: Dostanu-li drobne na palivo neni problem4
22:54:18
22.07.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak na to serem40
22:49:25
22.07.2008
Řízek
-> Tampajs: No takovejch 30 km.
22:45:36
22.07.2008
Tampajs
-> Řízek: Jak daleko to máš do Bělý pod Bezdězem?1
22:17:02
22.07.2008
Řízek
-> Tampajs: Coze? A kde ji mam vzit?
22:05:03
22.07.2008
Tampajs
-> Řízek: Řízku Řízečku až pojedeš zase k MB nevyzvedl by si mi vačku? 40
00:00:27
21.07.2008
Řízek
-> jarin: To je jasne ja taky!
00:14:13
16.07.2008
jarin
-> Řízek: Hele ho kanalie jeden... on taky žije3 se těšim až to budem prohanet spolu5
15:17:54
15.07.2008
Řízek
-> Turda: Mozny je vsechno3
15:10:11
15.07.2008
Turda
-> Řízek: kanálie....jen blbni, to dráždi pak se ti to někde zase vysere a budeš na chocholouška 3 3
15:09:07
15.07.2008
Řízek
Jezdi, vsechno funguje, je par veci novejch, a 200 to umi porad. Jel sem nedavno s Rapidem a kdyz sem jel zase Nanukem tak jsem zjistil ze to je ukrutna pila, No nejak sem si na to zvyk .Asi3
00:48:28
12.07.2008
Turda
-> Tampajs: chce to sfouknout nějaký fošny říct náš plán a boudu si stlučem sami 4
00:16:58
12.07.2008
Tampajs
-> Turda: V potaz beru a aby bylo kde pracovat to na mě taky nezáleží.. Každopádně udělá se tvuj motor moje technická a musim se pustit do uklidu protože se tu zase začalo shromaždovat spoustu nepotřebnejch věcí.. A první věc co chci vyřešit tak kam nájezdy
00:12:58
12.07.2008
Turda
-> Tampajs: kdyby bylo po mym a byly trochu finance tak už to je, ale nemůžeš řikat že je to na mě....já nemám kde pracovat, to ber v potaz..6
00:06:03
12.07.2008
Tampajs
-> Turda: Tak to už je na tobě kdy.. bude to na tvou technickou
00:03:11
12.07.2008
Turda
-> Tampajs: jako tu stodvácu jo?? no to je mi fuk, jestli tam bude do konce prádzdnin fávo, neni problém ho v září začít čistit..4
23:58:33
11.07.2008
Tampajs
-> Turda: Mohly by jsme ten motor udělat na technickou.. A ž bude čas.. vyčistit překroužkovat přetěsnit, polakovat3
23:54:20
11.07.2008
Turda
hm 4
23:43:56
11.07.2008
Tampajs
Bobka? Ani ne i kdyby jsme ten motor otestovali tak je to fuk když svoje poslední nastartování už absolvoval před tejdnem4
Extreme Tyres