NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

14:52:05
29.05.2008
Tampajs
Jo to znám včera sem taky kosil... Každej víkend jezdim sekat na chatu a tam je to taky ferový 1800m2
23:41:27
28.05.2008
Řízek
-> Tampajs: Kdybych delal jenom na tom motoru a naprave tak to je uz davno ale to proste nejde . Furt kazdej kňachta ze se reju jenom v aute. Tak sem vzal posledne sekacku a nasrane sem sekal 2 hodiny aby se nereklo ze nic nedelam. Ale to je fuuurt neco, sekej travu, udelej plot, postipej drivi, dem kacet stromy..... Uz me to fakt sere
21:47:25
28.05.2008
jarin
-> Tampajs: Jeste pry ne.... Tomaš musel takly místo ladení skodule kosit zahradu4
22:57:23
27.05.2008
Tampajs
už to jede už tě tam vrčí ta 14ka?
00:31:38
15.05.2008
jarin
-> Řízek: To fakt nekecam..... a mě to umylo taky než jsem přeběhnul dvur tak jsem byl jak zmokla slepice3
20:36:26
14.05.2008
Řízek
-> jarin: Hovno, hovno4
20:29:14
14.05.2008
jarin
-> Řízek: Aaale prave to oprselo a jak je to cistonky6
21:35:06
11.05.2008
Řízek
-> jarin: Tomu nerozumis2
00:09:33
09.05.2008
jarin
-> Mishak: -> Řízek: práve proto to hoši nechavam bejt ... to krasne oprší a samo, než abych to šmudlal když to stejne zmokne, škoda prace3 3 3
23:43:43
05.05.2008
Mishak
-> Řízek: 158 47
23:07:59
05.05.2008
Řízek
-> Mishak: 3 3 jo a sledujes moje novy logo u nicku ?dobry co5
23:01:36
05.05.2008
Mishak
-> Řízek: já cídím Vektru každej víkend ... zajištuju tak hodně deště a tudíš kvalitní podmínky pro babiččiny ředkvičky 1 2
20:41:40
05.05.2008
Řízek
-> Mishak: No to je klasika, hele az u vas bude sucho tak si tam prijedu umejt auto a hned budete mit vody tri prdele

6
20:02:21
05.05.2008
Mishak
-> Řízek: umyl, vycídil, vyluxoval a začalo chcát... to je jistě velmi tradiční4 5
01:58:47
05.05.2008
Řízek
-> jarin: ÁÁle vole vyliz si prdel, nahodou kufr je jediny misto na kterej se nedostalo janak sem si hral na Mishaka2 3 4 umyl, vylestil, vyluxoval no a pak zacalo chcat3 3 3
01:46:18
05.05.2008
jarin
-> Řízek: Jak jako nevsimat si bordelu v kufru3 bys tam moch taky jednou vykydat4
22:39:14
01.05.2008
Mishak
-> Turda: -> Tampajs: -> Řízek: šekuju .. mě se to taky líbí ale je vidět že je to šitý horkou jehlou5
12:44:48
01.05.2008
Turda
Ty krávo, to je bombaa 9 145 145 145
19:18:47
29.04.2008
Řízek
-> Mishak: No kamarade jako to video nema chybu ! Moc se mi libi ! hodne
15:07:21
29.04.2008
Tampajs
-> Mishak: Ty kráááááááááávoooooooooooo ooooooooooo9 9 9
Extreme Tyres