skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
21:16:41
23.01.2008
23.01.2008
jarin
-> Syny: Njn taky možný že nákej pacholek si hraje na velkýhojestli jo tak by zasloužil jednu výchovnou a jestli je to tak jak se tu pán vyjadřoval tak by se měl nad sebou zamyslet a příště si dobře přečíst kam vlastně leze!
21:00:09
23.01.2008
23.01.2008
Syny
-> jarin: To byl nakej smrad a mel plnou hubu kecu... Takhle to je na vsech forech... Nekdo kdo ani nema papiry tak tam machruje jak ma BMW a 50 000 cistyho...
20:58:28
23.01.2008
23.01.2008
jarin
-> Řízek: A co naká když už tak asi spíš dojebaná A6 tu tam nekdo nemá??
18:58:03
23.01.2008
23.01.2008
Řízek
-> Syny: ty si vul No ale s tim klempirem asi kecal, protoze u nas v baraku sem ja automechanik a jinak nikdo tady nema s autama nic spolecnyho, maximalne ridicak
02:16:35
23.01.2008
23.01.2008
Syny
-> Řízek: Mno byl to nekdo kdo tem skodovkam trochu rozumi... Poznal uzofku od eMka Rikal ze je klempir, jde o to jestli nekecal :)
23:32:42
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
Syny 22.01.08 23:16:52 napsal: -> Řízek: A to te nenapada nekdo z baraku kdo te "ma rad" ?No napadlo me par lidi, ale jako kdo to presne muze bejt, to jako fakt nevim. Ale nejaky adepti by byly no
23:28:18
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Syny: No jenom pulka panelaku ale nijak me to v prvni chvily nenapadlo, az potom co sem tady mel ten prvni prispevek vod Tuxika mi to prislo nejaky divny
23:24:10
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Mishak: To jo, ale cely sidliste nema stejnou IP
23:18:54
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Syny: Těžko vybírat.. má ho "rádo" určitě celý sídliště za ty cesty domu hluboko po pulnoci s jeho výfukem a jeho nohou
23:16:52
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Řízek: A to te nenapada nekdo z baraku kdo te "ma rad" ?
23:14:58
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: kéž by se lek a tejden se nemoh vysrat za ty kecy tady
23:12:24
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Mishak: No maximalne na hajzlu vodevrit dvirka a rvat do stupacek
23:11:36
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Syny: Jo nojo, to je fakt, ale vim, ze sem lital vedle do pokoje delat jako neco do skoly aby mama nehucela, ze zase sedim jenom u pocitace . A taky sem behal na cigaro na chodbu, ja vzdycky necham zapnutej virt a jenom to schodim na listu ale zase v ty chvilce by toho moc nestihly. To pise i muj kocour rychlejc jak voni dohromady.
23:11:04
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: hmm pak mi to došlo, ale nápad by to byl dobrej
23:06:14
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Mishak: No tusim kdo by to moch bejt ale nevim, nevim . Jo a jeden majinkatej detajlicek, my picusove panelakovy nemame komin, fííš ???
23:05:40
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Řízek: Mozny to je - nekoukal sem na casy a u tebe u auta sem si toho vsim az dyl...
Kazdopadne bratri asi tezko kdyz si byl v tu chvili online i ty zejo...
-> Mishak:
Kazdopadne bratri asi tezko kdyz si byl v tu chvili online i ty zejo...
-> Mishak:
22:59:46
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: Zařvi do komína "jdu si pro tebe hovňousi!!" a uvidíš kdo začne brát roha
22:56:33
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Syny: No pockej, ja sem si toho vsimnul prvne u toho fora vo tom vejfuku
22:55:43
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Tuxik: No, takze tomu mam rozumet jak ??? Ze nekdo z baraku me nema rad? Nebo ze by bratri ? A jestli bratri tak jim za to zprerazim hnaty !!