skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
01:59:35
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> Syny: no jo , ale kdyz se uz ze shade boura, tak to je vetsinou smrtak-> hovnař: A ty debilku se uz uklidni a di spat , to bude nejlepsi , protoze to co tady po dvou hodinach ctu , tak to se nevidi ani v americkym filmu
01:55:46
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Nemirim na tebe ale na secky... Myslim ze ty 120tky delaj bouracky minimalne... Podivej se na dopravni nehody ve zpravach a pocitej v jakym pomeru sou tam skodovky... Kdyby lidi nejezdili jako paka a mysleli u rizeni hlavou a nesnazili si dokazovat kdo ma lepsi aut, tak by bylo nehod mnohem min...
01:52:33
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: jestli tim miris na me , tak ja sice mam novy auto ale urcite si nemyslim ze se mi nemuze nic stat a urcite nejezdim tim stylem jako nekteri blazni ve stodvacach
01:49:44
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Jenze ta umrtnost neni diky skodovkam, ale diky tomu jak kazdej jezdi Kdyby nebylo volu co si mysli ze se jim nemuze nic stat protoze maj novy auto, tak by se jezdilo hned jinak...
01:46:32
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: pak se kazdej divy ze na nasich silnicich je cim dal tim vetsi umrtnost , hele nic , du spat
01:40:30
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Tak to je jeho vec ne? Kdyz se s tim vyseka tak se zabije von - ne ty...
01:38:46
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: no a to je dalsi vec , jedu 50 na 50tce a predjizdi me radoby vytunena stodvaca , a jede jako prase . Tak proc si to ten clovek teda neuvedomuje ze ma auto z papiru , ze by se na ty silnici mel trochu jinak chovat
01:32:12
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Bohuzel je... Jestli sis vsimnul, tak skodovka nema vepredu motor... A pokud to napalili do auta, tak to auto taky nejak jelo... Je to stary auto s mekou karoserii, takze kdo v nem jezdi, musi pocitat s tim, ze kdyz se vyseka tak to bude mit rychly... Nekdy je to mozna lepsi, nezd bejt v nemocnici a mit z toho nasledky nadosmrti...
01:31:24
19.01.2008
19.01.2008
MATTESS
-> Syny: nebo když si někdo může myslet, že když má A6, tak se mu nic nemůže stát a fyzikální zákony neplatí
01:29:40
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: Ja nevim jestli je nozmalni se zabit ve skodovce pri 54 km/h
01:24:05
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> jarin: Tak novejsi to je, ovsem taky to muze bejt rakvicka kdyz pri koupi uveris tomu co te kdo nabulikuje...
01:22:45
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: Víš věřím ti že jsi nasranej ale nemužeš hned podle toho posuzovat každýho a jestli s tím máš problém tak by sis měl zamluvit sezení u psychiatra a nepomlouvej nám naše mazlíky oni za to nemužou každy musí sam posoudit co si kupuje A6 je samozřejmě lepší ale někdo na to holt nemá
01:21:41
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: To bude mozna ta chyba... Jestli myslis, ze kdyz mi majitel rekne ze to je uplne v cajku ze mu budu verit tak si blazen ;) Ale mezi nama, kdyz se vysekas v sebelepsi skodovce, tak te to nezaruci to ze to prezijes... Vono je to precejen stary auto...
01:17:27
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: jenomze ja sem to auto nekupoval a neprolejzal
01:16:13
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> Syny: asi tak nejak to bude
01:10:29
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Takže si tu v podstatě vyjelváš svoje bolístky, měl by jsi uznat, že za to nemůžeme a jít do hajzlu.
01:10:19
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Ano a proto kdyz kupuju auto si ho cely prolezu a zkontroluju a nekupuju ho od "hrubYho tunera" Ale ten kdo jezdi ve skodovce musi pocitat s tim ze pri nehode to muze dopadnou spatne... To je bohuzel pravda...
01:08:23
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> jarin: dobra , ale Zacal sem komentovat nektery vozy z jednoho duvodu . Popisujete tady jak je auto po generalce a jak neni vubec shnily , ale milej zlatej peknou picu . Tata si tenkrat koupil Skodu 130 od nejakyho hrubiho tuneta a tvrdil jak to je v perfektnim stavu . Otec jel potom nekam s mamou a nabouraly a diky tomu jak bylo vozidlo v perfektnik stavu se v tom skurvenym aute s vokridlenym sipem mama zabila a tata je 4 roky na vozejku.........
01:07:44
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Promiň, ale já už to nebudu komentovat, myslím, že všichni rozumní lidé už dávno stačili pochopit kdo tu začal mít blbý kecy a další pře s tebou už budou jen ztrátou času, který můžu strávit daleko účelněji. Třeba přemýšlením nad perspektivou hřebíku. Dobrou noc
01:04:16
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> jarin: Zakladka to mas do 15ti a pak 7let klempira to mas 22