skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
02:00:08
04.12.2007
04.12.2007
jarin
-> Tuneman2/Fávo: Že by???
23:15:27
03.12.2007
03.12.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Nekecej , a ze neuhodnes kde
23:12:18
03.12.2007
03.12.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
tu kapotu už sem někde viděl
00:12:43
03.12.2007
03.12.2007
Řízek
-> jarin: Hm odpoved jasna , ses asi posral s polem nee ??
00:01:27
03.12.2007
03.12.2007
jarin
-> Řízek: Tý vole ted vypadá jak ta moje za mlada.....hned bych ji strápil na poli
01:10:24
01.12.2007
01.12.2007
Řízek
-> jarin: Po nedeli voe ted to fotit uz nebudu , je nejak spatny svetlo
00:54:25
01.12.2007
01.12.2007
jarin
-> Řízek: Tak coeee kde je foto tý naší putovní závodnický kapoty
21:53:15
30.11.2007
30.11.2007
Mishak
Labros 30.11.07 18:36:54 napsal: -> Řízek: mám vyleštěný kanály, proto musim dát tlustší trysky, aby to jako víc frčelo tryska má něakej omezenej průtok, a jestliže v sání je víc vzduchu tak to znamená že si s sebou strhává i víc benzínu ale tryska má malý průměr a už si nemá co víc by si to strhlo...
19:24:06
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Labros: prosimte nic sem nepocital......
19:22:23
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Labros: pockej , to ti nerozumim , proc puntickar , ja to jako jen tak nepisu , proste driv mi to jelo takovym stylem ze se mi to pri akceleraci dusilo , celej karbec sem vycistil a hral si z bohatosti a to nestacilo , ale az ted to funguje , ( jo ale jinak karbec sem nasel na vrakovisti a byl dlouho na desti ale ted uz to chodi normalne , tak ja teda nevim co se ti nelibi...
18:36:54
30.11.2007
30.11.2007
Labros
-> Řízek: No já jen že ty jsi takovej puntičkář, tak mě napadlo, jak jsi počítal ty potřebný průměry difuzorů, trysek a vzdušníků nebo jestli jen tak napíšeš, mám vyleštěný kanály, proto musim dát tlustší trysky, aby to jako víc frčelo
16:29:44
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Labros: no ja nevim proc sitic , protoze to co mam delany z motorem by origo karbec nenakrmil , tak sem hlavni trysku dal s vetsim prumerem , protoze ja mam trosku zavodni nohu tak potrebuju aby to bylo bohatsi ve vyzsich otackach , a to mi staci , ja se v nizkejch otackach moc nepohybuju , potrebuju aby to jelo spis v tech vyzsich . Jako jezdil sem i na seriovej Lekr a jako je to znat .
14:53:09
30.11.2007
30.11.2007
Mishak
-> Labros: o sytič nejde... čim víc paliva se spálí za jeden takt tim větší je účinnost motoru (palivem myslim benzín + vzduch ve správnym poměru ne jen benzín) .. jelikož sou zvětšený kanály tak si motor nasává víc vzduchu ale už ne o tolik víc benzínu a dochází ke většímu srážení benzínu na stěnách sacího potrubí a dyž by tam zustaly seriový trysky tak by si tim broušením kanálů spíš uškodil... tak asi proto.... nehledě na to že mírné zvětšení bohatosti paliva vede právě i k lepšímu chování studeného motoru.... ten motor se chová tak jak má.. chytá na cvrnknutí za všech podmínek, nekucká, neškytá, jede a nedusí se... netřeba hledat mouchy
14:39:36
30.11.2007
30.11.2007
Labros
-> Řízek: aha tak to je teda originální řešení sytiče
14:04:16
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Mishak: neboj foto bude ,-> Labros: cau, no menil sem jenom trysky a efekt to ma takovej ze kdyz nastartuju , tak jedu a zadny duseni studenyho motoru
12:00:41
30.11.2007
30.11.2007
Labros
-> Řízek: Prosímtě jaký efekt mělo to přetryskování karburátoru? To jsi jen měnil trysky a vzdušníky?
11:27:03
30.11.2007
30.11.2007
Mishak
-> Řízek: Já tady chcu fotku s novou kapotou ... dyž mi kvuli tomu sněží do kufru
12:53:06
27.11.2007
27.11.2007
Řízek
-> Bejcak: noo to ja taky...
12:52:32
27.11.2007
27.11.2007
Bejcak
-> Řízek: já doufám že to bude jednobarevný už nafurt...ne jen na chvíli
12:50:31
27.11.2007
27.11.2007
Řízek
-> Bejcak: no to bych rad aby to bylo ZASE na chvili jednobarevny