NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

12:48:53
27.11.2007
Bejcak
-> Řízek: Teda Řízku,hraje ti to všema barvama...to máš jak omalovánky...šup šup at je to zas jednobarevný82
22:24:39
25.11.2007
Řízek
-> jarin: Tak prevodovku uz mas doma 3 147 47 103 92 76 152 a jinak uz mas ty plechy ???3 146
23:24:27
23.11.2007
Řízek
-> jarin: Si pis vole , ale nejdriv mi musis fouknout ty plechy .... a pak se bude resit podvozek , ted potrebuju aby to zase nejak vypadalo ! ted o vikendu neco zkusim udelat a kdyz zbyde cas tak se pozeptam a mrknu na tu prevodovku , ale nic neslibuju
23:12:31
23.11.2007
jarin
-> Řízek: koukám uhlovka a Hpčka jsem tě namlsal6
23:10:25
23.11.2007
jarin
-> Řízek: 4
23:09:54
23.11.2007
jarin
-> Řízek: Hmm dobrej vejfuk čeče supr zvuk a už ani nepotřebuješ zesík aby sis poslech rádio3 3 3
07:36:25
22.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
3 3 3
22:14:47
21.11.2007
Řízek
-> Mishak: 47 152 154 157 blllbec
21:56:55
21.11.2007
Mishak
-> Řízek: kňacht, kňacht 82
15:48:23
21.11.2007
Řízek
-> Mishak: Ty vole nekňachtej mi tady.....3
15:14:05
21.11.2007
Mishak
-> Řízek: Nekňachtej! Svět se netočí jenom kolem tvojí šáde 3 každá šáde má právo řvát 2
01:20:49
21.11.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Tak to je jasny , ze kdyz ma shade nejakej delanej vejfuk ze je to hlucnejsi vevnitr vic nez treba u ''Vectry'' , ale von to rika takovym stylem jako ze by to bylo hlucny jenom u moji , chapes ??3
20:46:12
20.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Řízek: jj, Mišáček má asik pravdu, v šádině sme na sebe dycky řvali jak kkti:D
18:03:35
19.11.2007
Řízek
-> Mishak: no jo , ale zase by to slysel3 3
20:10:14
18.11.2007
Mishak
-> Tuneman2/Fávo: já myslim že koncák stačí... dybys vyndal katík tak to bude jiná káva ale kámoš má taky golfáka - vejfuk = only roura s pruchozim koncákem a to je děs... to už ani nebylo pěkný ..4
17:33:46
18.11.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Si vodevři vokna2 4 3
17:29:43
18.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Koukam že dorozumívání ve stodvacítce s laďákem je všeobecně stejny:D...ja mam na golfu jen laděnej koncák, ale zdá semi to slaby, auto musi byt slyšet1
16:06:09
18.11.2007
Řízek
-> Mishak: 3 3 3 tak nejak
14:44:15
18.11.2007
Mishak
-> Řízek: 3 3 3 předtim to bylo jak pantomima ... sem vnímal akorát jak hejbeš držkou 3
14:02:06
18.11.2007
Řízek
-> Mishak: Este kdybys nekňachtal kraviny , ted je to vevnitr uplne vo necem jinym , predtim to bylo - HÁLOO.....CO ?? ČEHO BYLO MÁLO ??3 3
Extreme Tyres