skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
06:49:46
16.06.2008
16.06.2008
stepan
-> Tampajs: moje je opravdu přestavěná ze 100
23:02:31
15.06.2008
15.06.2008
Tampajs
-> stepan: Moje 105S je papíčrově 105S a ve skutečnosti 120
22:55:46
15.06.2008
15.06.2008
stepan
-> Tampajs: tohle je ve skutečnosti škoda 100L s karoserii 105s
20:26:25
15.06.2008
15.06.2008
Tampajs
105S forever
18:42:24
24.03.2008
24.03.2008
petřík
-> stepan: JJ Milovice jsou povinný !
16:03:14
17.03.2008
17.03.2008
stepan
-> myschaak:
doufám že na milovice dorazim
doufám že na milovice dorazim
19:56:24
16.03.2008
16.03.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> stepan: tak kdy vyjedeš?
19:36:54
16.03.2008
16.03.2008
petřík
-> stepan: prej s rukama v kaspách
17:10:20
10.01.2008
10.01.2008
stepan
-> petřík: nedržkuj
20:05:27
09.01.2008
09.01.2008
petřík
-> stepan: no v tom případě si najdi ve slovníku českejch slov slovo " přesnost" já furt slyšim ty zuby :D
22:23:41
08.01.2008
08.01.2008
stepan
-> petřík:
rikam to porad, radit se musi rychle a presne
rikam to porad, radit se musi rychle a presne
15:41:28
07.01.2008
07.01.2008
petřík
-> stepan: spojka spíš neunesla tu prasojízdu
17:03:18
06.01.2008
06.01.2008
stepan
tak dva karburatory sou otestovany na aute rodicu, spojka ten vykon bohuzel neunesla, a padla jako obet vyzkumu
17:15:06
20.11.2007
20.11.2007
petřík
-> stepan: jooo asi o víkendu
22:26:26
19.11.2007
19.11.2007
stepan
-> myschaak: tak to uz bude hodne dlouho, asi v dobe kdy sem ji koupil.
20:50:55
19.11.2007
19.11.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> stepan: jsem tě zahlíd v KH,už je to teda dýl,řikal jsem ta šáde je mi povědomá ale příčňák na ní nebyl.... bude to ještě krasavice!
20:29:10
19.11.2007
19.11.2007
stepan
-> petřík: jj, dělal (ale zatim jen jednu půlku, měl by máknout...
19:42:19
19.11.2007
19.11.2007
petřík
pěkně vyvařený to musel dělat někdo kdo se vyzná