skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
20:14:42
20.04.2019
20.04.2019
stepan
Vysoké mýto 20.4.2019, po dvou letech pauzy od závodění:
22:28:25
06.01.2019
06.01.2019
stepan
Dnes jsem si dodělal zmenšeninu, vím že to není zdaleka dokonalý...
15:40:23
03.08.2017
03.08.2017
castrol
-> stepan: urcite lepsie a minna neocuvaj
12:40:45
03.08.2017
03.08.2017
stepan
-> castrol: -> minno: Tak se ale dohodněte.
10:56:34
02.08.2017
02.08.2017
minno
-> stepan 29.07.17 21:26:26: horsie
22:35:48
30.07.2017
30.07.2017
castrol
-> stepan 29.07.17 21:26:26: lepsie
23:20:27
13.02.2017
13.02.2017
stepan
-> castrol: No ne, ale tohle je věc, kde stačilo udělat delší páčku a jinak ohnout ramínka. Tim se ani nic neušetřilo třeba a pitomci v automobilce asi taky neseděli. Takže to tak nahovno třeba měl žigul a jen to nesmělo bejt lepší, nebo nevim.
21:29:26
13.02.2017
13.02.2017
castrol
-> stepan: a co by si potom upravoval keby je vsetko dokonale ?
21:24:25
13.02.2017
13.02.2017
stepan
Já sem teda hlavně nepochopil, proč ty stěrače nejsou nějak takhle už z výroby.
18:29:27
13.02.2017
13.02.2017
stepan
-> Kocvin: V rohu u řidiče není žádná rezerva.
17:54:07
13.02.2017
13.02.2017
Kocvin
-> stepan: K vrchu teď musí být celkem velká rezerva ne? Jinak pěkný :)
Já to řešil na podzim a předělal jsem si to tak, abych mohl požívat 500 mm lišty..
Já to řešil na podzim a předělal jsem si to tak, abych mohl požívat 500 mm lišty..
17:45:39
13.02.2017
13.02.2017
stepan
-> Tuner#2: No, ještě by klidně mohly bejt kratší ramínka a delší lišty, ale na to už kašlu.
00:18:04
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 23:54:47: Vypada to hned lepe.
23:54:47
12.02.2017
12.02.2017
stepan
-> Tuner#2: Jo, stěrače se nevracely do nuly, tak sem při tý výměně motoru prodloužil páku na motoru a trochu si s tim vyhrál.
22:39:39
12.02.2017
12.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 16:39:17: Prodlužoval jsi i krok?