stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII

komentáře | popis | fotky | stepan | 20.08.22 19:57 | 99x v oblíbených
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:

skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy



Aktuální stav auta:

motor:

fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...



řazení:

sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná



podvozek:

předek:

široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...

zadek:

molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...



kola:

civilní:

starý 165/70 R13 na plecháčích

válečný:

Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu

Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama



brzdy:

hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,

vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,

zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus



karosérie:

zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...



interiér:

u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...



plány:

zapalování TCIP4?

natřít civilní kola na černo

...



Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.





20.9.2015 Vysoké Mýto onboard

RTC 20.9.2015 Vysoké Mýto RZ5 Onboard Škoda 105S




19.3.2016 Vysoké Mýto onboard

RTC Vysoké Mýto 19.3.2016 onboard Škoda 105s




8.10.2016 Vraclav onboard

Slalom Vraclav 8.10.2016 RZ6




16.10.2016 Vysoké Mýto onboard

RTC Vysoké Mýto 16.10.2016 Škoda 105S onboard




Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D

stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:

20:14:42
20.04.2019
stepan
Vysoké mýto 20.4.2019, po dvou letech pauzy od závodění:
zvětšit stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - obrázek od stepan vložen 20.04.2019 20:14:42
upraveno 1x, naposled 22.04.2019 08:23:58
20:34:38
16.04.2019
stepan
A aby někdo neřekl, že nic nedělám:
zvětšit stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - obrázek od stepan vložen 16.04.2019 20:34:38
22:28:25
06.01.2019
stepan
Dnes jsem si dodělal zmenšeninu, vím že to není zdaleka dokonalý...
zvětšit stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - obrázek od stepan vložen 06.01.2019 22:28:25
15:40:23
03.08.2017
castrol
-> stepan: urcite lepsie a minna neocuvaj 1
12:40:45
03.08.2017
stepan
-> castrol: -> minno: Tak se ale dohodněte.1
10:56:34
02.08.2017
minno
22:35:48
30.07.2017
castrol
21:26:26
29.07.2017
stepan
21:25:38
29.07.2017
stepan
23:20:27
13.02.2017
stepan
-> castrol: No ne, ale tohle je věc, kde stačilo udělat delší páčku a jinak ohnout ramínka. Tim se ani nic neušetřilo třeba a pitomci v automobilce asi taky neseděli. Takže to tak nahovno třeba měl žigul a jen to nesmělo bejt lepší, nebo nevim. 1
21:29:26
13.02.2017
castrol
-> stepan: a co by si potom upravoval keby je vsetko dokonale ?1
21:24:25
13.02.2017
stepan
Já sem teda hlavně nepochopil, proč ty stěrače nejsou nějak takhle už z výroby. 1
18:29:27
13.02.2017
stepan
-> Kocvin: V rohu u řidiče není žádná rezerva.
17:54:07
13.02.2017
Kocvin
-> stepan: K vrchu teď musí být celkem velká rezerva ne? Jinak pěkný :)

Já to řešil na podzim a předělal jsem si to tak, abych mohl požívat 500 mm lišty..
17:45:39
13.02.2017
stepan
-> Tuner#2: No, ještě by klidně mohly bejt kratší ramínka a delší lišty, ale na to už kašlu.
upraveno 1x, naposled 13.02.2017 17:45:53
00:18:04
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 23:54:47: Vypada to hned lepe.
23:54:47
12.02.2017
stepan
-> Tuner#2: Jo, stěrače se nevracely do nuly, tak sem při tý výměně motoru prodloužil páku na motoru a trochu si s tim vyhrál.
upraveno 1x, naposled 12.02.2017 23:55:11
22:39:39
12.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 12.02.17 16:39:17: Prodlužoval jsi i krok?
Extreme Tyres