Škoda 1.4 16V Škoda 1.4 16V

komentáře | popis | fotky | Skoda 120 1.4 16V | 20.09.08 09:06 | 18x v oblíbených




POPIS VOZU:



Jedná se o vůz Škoda 120l z roku 1981 s platnou STK + ME do 10/2007, v zelené barvě…, který jsem koupil dne 14.10.2006 v Praze s již zabudovaným motorem Honda 1.4 16V, auto bylo ve velice ucházejícím stavu! V době, kdy jsme se na nepřijeli podívat – auto stálo na parkovišti na sídlišti na ušlých pneumatikách, zapadané větvičkami, zašlým jasně zeleným lakem…, jelikož jí předešlý majitel nechal přes dva měsíce stát ladem… Chudinka, to si snad ani nezasloužila!!! Ale i přes to, mě tahle Škodověnka zcela upoutala a rozhodl jsem se pro její koupi. Po odstranění drobných závad jsme jí uvedli do stavu, aby byla schopná dojet do svého nového domova. A tak jme se společně vydali s mojí „novou“ našlápnutou Škodověnkou do 87km vzdálené Plzně… Jen jsem se modlil, abych cestou domů nepotkal pány policisty – těm by se asi moc nelíbila, naštěstí jsme žádné nepotkali, ale za to se nám povedlo chytit dva defekty a tahle poměrně krátká cesta domů se protáhla na dlouhých 8,5 hodiny…!



Tak Škodověnka je prodaná...:-( Docela se mi po ní stýská!!!





Zatím provedené úpravy:



MOTOR:

- motor Honda 1.4 16V (96“)

- dva karburátory KEIHIN

- absence vzduchového filtru

- motorový olej Mogul 15W40

- odfukový filtr

- svíčky Brisk

- příčný laděný výfuk

- spojka: přítlačák a lamela Honda 1.6 16V a ložisko Škoda



PŘEVODOVKA:

- převodovka ze Škody 130, 5-kvalt

- startér Škoda

- převodový olej Mogul



PODVOZEK:

- originální stabilizátor

- přední pružiny – zkrácené o 2,5 závitu

- zadní pružiny – Škoda Rapid

- přední tlumiče Š 120 (nové)

- zadní tlumiče Š Rapid (nové)

- přední M náprava s hřebenovým řízením

- zadní M vlečná náprava s vyztuženými podélnými rameny

- převařené disky Škoda 5J13 s pneu 175/60R13 a 175/65R13 - prodané Cerhymu!



BRZDY:

- zatím sériové s brzdovým obložením Ferodo



INTERIÉR:

- centrální zamykání

- šíbr

- budíky ze Š 120LS s otáčkoměrem

- samonavíjecí pásy

- interiér doladěný v barvě vozu



EXTERIÉR:

- př. spoiler od KS Motosport

- prahy od Ellri

- zavařené zadní kliky

- zahlazené zadní čelo

- křídlo WRC od Ellri

- absence zadního nárazníku





V roce 2004 bylo auto kompletně vyvařeno a dostalo nový lak!







Plánované úpravy:



MOTOR:

- vzduchový filtr ITG na dva karburátory – koupím!!!

- motorový olej Mogul GX Fe Pro 10W40 (4l) + filtr – (koupeno)

- nový odfukový filtr – (koupeno)

- svíčky BOSCH +11 – (koupeno)

- výměna spojkového ložiska – (koupeno)

- přetěsnit motor + vyčistit motor



PŘEVODOVKA:

- přetěsnit převodovku

- vyměnit startér za repasovaný Škoda

- převodový olej Castrol 80W – (koupeno)



PODVOZEK:

- stabilizátor 18mm

- rozpěra př. tlumičů Speedpro - (koupeno)

- přední pružiny – snížené, přitvrzené

- zadní pružiny – Škoda Rapid orig., nové – (koupeno)

- přední „M“ náprava – vyztužení + lak

- zadní „M“ vlečná náprava – výměna + vyztužení šikmých ramen + lak

- duralové podložky na změnu rozteče ze 4x130mm na 4x108mm

- Alu kola Speedline 16" - Ford, 4x108mm - (koupeno) - probíhá: rozebírání, leštění a pak poputují na vyrovnání a svaření prasklin

- Přední pneu MICHELIN Pilot Primacy 195/45R16 80V - (koupeno)



BRZDY:

- př. brzdiče: nové vrtané kotouče Ferdo, závodní detičky Ferdo DS 2000, opískované 2- píst. brzdiče + červená b., nové pístky, hadičky, …– (vše koupeno)

- zad. brzdy: výměna bubnů za lakované v červené b., nové brzdové pakny Ferodo Racing – (vše koupeno)



INTERIÉR:

- přístrojová deska Škoda Rapid

- přídavné budíky VDO – voltmetr, tlak oleje, teplota oleje

- Alu náboj volantu Raid – (koupeno)

- Sportovní volant Sparco - 2 nebo 3 - ramenný - koupím!!!

- Skořepinová sedačka pro řidiče – (koupeno)

- 3-bod. pás zn. Schorth, červený, odepínatelný - (koupeno)



EXTERIÉR:

- nový př. spoiler od Ellri

- zahlazení výlisků a děr pro zadní nárazník

- nové př. blatníky + př. čelo + zadní čelo

- vyvyření zadních lemů + kufru

- zahlazení střešních žlábků + „C“ sloupků

- jiné lampy na zadní čelo…?

- nový lak – zelená Kawasaki







Pokračování na: skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...



Stavba nového vozítka, bez Škodovky to prostě nejde!



skoda-virt.cz/cz/.../4889 -petr-skoda-120

Škoda 1.4 16V - komentáře:

09:30:46
09.03.2007
Skoda 120 1.4 16V
Jupí!!!!! Tak to mám radost...2
20:49:13
08.03.2007
myschaak AZNP K.Hora
tak z ní bude závoďák...ověřeno od majitele
13:47:41
08.03.2007
Labros
-> havlik: tak dneska ve 12:04 o tom ještě Ghetobiker psal jako o svojem autě tak nevim co řešíme..
13:46:40
08.03.2007
Labros
a říkal že předchozích majitelů to mělo nejmíň pět
13:46:28
08.03.2007
havlik
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:46:06
08.03.2007
Labros
-> havlik: no ale já mluvím o Ghetobikerovi který to má teď
13:34:07
08.03.2007
Skoda 120 1.4 16V
Jj, autí bylo prodáno z finančních důvodů...12
13:04:34
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: To víš, inzerci já nečtu, tak nejsem zasvědcený do tajů zdejších prodejů 4
13:03:34
08.03.2007
havlik
-> Tuner#2: mno asi ne aplle psal do toho inzerátu že to jelo dobře tak bych ho hledal někde tam
13:00:03
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: To už potřetí? takže už to není tady v Plzni?
12:55:27
08.03.2007
havlik
-> Tuner#2: mno vzhledem k tomu že to majitele změnilo co já vim
12:55:21
08.03.2007
Labros
-> havlik: Nebude rozebráno - poslední plán je nechat to na amatérský slalom - se zástavbou do fáčka je zásadní problém 4
12:53:00
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Aha, takže konec tohodle auta - podle popisu to tak nevypadá.
12:47:03
08.03.2007
havlik
-> Tuner#2: já myslel uplně3 3
12:46:46
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: No tak příští rok :o)
12:45:49
08.03.2007
havlik
-> Tuner#2: protože mam takovej pocit že to bude porozebránp
12:44:55
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Proč?
12:44:24
08.03.2007
havlik
-> Tuner#2: no myslim že spíš nepojede4
12:43:58
08.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Toť otázka. Uvidíme letos, jestli s náma někam pojede - rád bych to porovnal4
12:39:15
08.03.2007
Labros
-> Tuner#2: No on Štěpán včera v hospodě říkal, že to taky viděl na vlastní oči a že to vůbec nejelo a že to dali sériovým vylítaným fáčkem. Asi to nebylo moc seštelovaný.
Extreme Tyres