Majkl / Škoda 136 GLSE Majkl / Škoda 136 GLSE

komentáře | popis | fotky | Majkl | 12.05.16 09:15 | 455x v oblíbených
!!! PRODÁNO !!!





Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:

21:05:50
20.04.2006
minno
-> Majkl: ako to robis ze sa ti da aktualizovat popis u auta? mne a ani ostatnym to uz par dni nejde :/
21:02:01
20.04.2006
Majkl
nove foto z montaze karbecu a airboxu
17:28:19
20.04.2006
Majkl
TAK karbec je doma, seřízen kompletně, přetryskován na 136ku. Celková cena u pana Kratochvíla mě celkem překvapila, dělalo to rovných 100 Kč tak sem mu dal 150 a s usměvem poděkoval 9
15:01:15
20.04.2006
Martin
Taky jsem jednu zimu projezdil s LEKRem a taky jsem byl moc spokojenej. Ale potvrzuju, že se SEDREm to mělo lepší zátah a to jsem měl upravenej pedál, abych mohl LEKRa otevřít na plno. Ale potvrzuji to pohodlí bez sytiče. A to jsem dokonce ani neměl zapojený předehřev.
14:51:23
20.04.2006
havlik
-> Labros: musi se prevarit pedal plynu a pak jde plnej i na LEKRU
13:31:52
20.04.2006
Majkl
-> Labros: nevíš co je vůně, škdovka voní 4 1
13:23:51
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Jesně, třeba v Hrocháči pokud pojedeš.
13:22:18
20.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Razanci zátahu nemůžu posoudit, protože na LEKRu nemůžu dát se škodováckým plynovým pedálem dát ani plný plyn (byly by potřeba další úpravy a prasárny..) Tak někdy budeme muset na srazu porovnat 4

Jo a vzpomněl jsem si ještě na jednu věc, co mi na SEDRu moc vadila - na sytič to smrdí úplně šíleně, za to jsem se až styděl. Favorit na sytič, to je oproti škodovce na sytič úplná vůně 3
12:00:40
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Děkuji za vyčerpávající odpověď. S těma startama a na normální ježdění máš pravdu, ale co třeba kamarádi zkoušeli, tak karbec bez úpravy co se týče razance zátahu motoru byl lepší Sedr - mě se tam líbí i ten pedálový pocit z druhé klapky, kdy to fakt zatáhne úplně jinak než Lekr, který má sice jemnější chod, ale nezatáhne tak jako Sedr. Je fakt, že teplé straty se Sedrem jsem třeba na starém motoru míval, ale na tomhle co mám teď, je to naprosto bez problému - nechám nasát el. pumpu a jde na první zatočení. Každopádně díky za postřehy s Lekrem.

4
11:59:05
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:33:40
20.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Jestli mam dokoncit to srovnani, tak jeste vidim jako vyhodu, ze to startuje stejne dobre za studena, jako za polotepla, malotepla, hodnetepla... nemusis se starat, jak moc mas motor zahratej, zkouset se syticem, bez sytice... Proste jen jednou zmacknes plyn a nastartujes, bez obavy ze se to uchlasta, nebo ze budes startovat dyl, nez obvykle... Lidi co maj SEDR tak co sem videl tak nikdy to za polotepla nestartovalo bezvadne. A dalsi vyhoda, odvetrani plovakovky do odbublinkovace, hladina pada minimalne.

Nevyhody jsou urcite pri zastavbe, musi se resit vyhrivani sytice, pri pouziti favo saciho potrubi vyrovnavaci podlozka, predelavat plyn, prepad do nadrze, a hlavne filtr - ja nakonec musel poridit sportovni, coz nakonec mozna nebude az takova nevyhoda.. Jeste budu muset vyresit odvetrani motoru (nastesti mi z vika nic nejde, ale abych to nejak ukecal na emisich.)

Neni to uplne sranda a proto tu zastavbu nikomu nevnucuju.
11:29:16
20.04.2006
VeTeV
-> Labros: super objasneni :-))

11:24:44
20.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Mne proste na novym motoru SEDR nefungoval dobre, bylo to na muj vkus moc cukavy. Na predchozim favoritackym motoru to nebylo tak hrozny. Ale cim dal vic me stval manualni sytic a ta neplynulost a chvili jsem zkousel shanet dobry SEDR na 130/136, a kdyz to moc neslo, tak jsem si rekl ze pujdu rovnou do LEKRu. Vsichni me odrazovali, ze to umi seridit jeden clovek v Praze, ze kdyz se neco vysere tak to je to 10x slozitejsi nez SEDR, atd. Ackoliv s montazi je dost problemu, jezdim spokojene a volnobeh mi seridili na nejblizsich emisich stejne jako SEDR a ostatni veci si bud seridim sam, nebo nejsou kriticky. Uzasny je chovani za mrazu na sytic, kdy prechody jsou stejne plynuly, jako za tepla, v podstate mimo zvysenych otacek nepoznas, jestli jedes na sytic nebo ne. Vydrzi to mnohem vic, takze mam starej LEKR co byl pri koupi cernej jak bota a nejezdi o nic hur nez novej SEDR. Ja ho nikomu nevnucuju, jen me stvou lidi, co kdyz ho vidi, tak se ptaji bud "nechces radsi normalni karbec?" (Saskyn) nebo "co mate vsichni s tema fackama?? narvi tam aspon fabku ne!! (nekdo na srazu ve Stodulkach 1) atd. Nevnucuju Vam LEKR, tak mi nevnucujte SEDR, prosim! 4
10:45:51
20.04.2006
VeTeV
-> Labros: uz to nehul 3
10:39:19
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Hezké story 1 ale pořád nevím co máš proti Sedru.4
07:21:22
20.04.2006
Majkl
-> disco_punk: 3 díky moc sem rád že se líbí.. jinak s tim silichromem to nebude tak horký, horší je ten alkyton 3
22:10:49
19.04.2006
disco_punk
ty wogo w twojom okoli by sem teda necel bydlet..wsak tam kluci ani nemuzou sehnat silichrom3 ..a ne robim prdel..fakt hezky moc hezkyy..to delas...u was sa tomu howrim tusim "smekam"131 1
21:13:12
19.04.2006
Pavel P@nkáč
Ty jo kolik majkl platí to mě teda zajímá1
18:17:17
19.04.2006
Majkl
-> Labros: 3 3 3 ty woe 36 130
18:13:52
19.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Proč to sem píšu? Já nic nepíšu 1 Bylo to dohromady asi takhle: 1) Majkl píše, že dneska pojede někam s něčím. 2) Větévka se ptá, proč to píše? 3) PavelP píše, že mu máme závidět nový SEDR. 4) Já píšu, že nový SEDR nezávidím. 5) Někdo nechápe. 6) Větévka konstatuje, že mám LEKR, tak proto asi nezávidím nový SEDR. 7) Tuner č.2 se domnívá, že Větévka propaguje LEKR. 8) Větévka odpovídá, že jemu je jedno, jaký karburátor kdo má. 9) Tuner č.2 nechápe, proč jsem PavloviP napsal, že nový SEDR nezávidím. 10) Vidím, že budu muset Tunerovi č.2 opět vysvětlit, proč nezávidím nový SEDR...
Extreme Tyres