skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis auta:
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
Typ auta: Škoda 105l / uŽOFKA
Rok výroby: 1983
Prvním majitelem tohoto auta byl jakýsi starší pán,díky kterému je auto v docela dobrém stavu. Každý si pod tímto představí něco jiného, pro mě to znamená, že kromě předních blatníků a čela je plechařina původní, karoserie bez koroze. Vnitřky dveří jsou poctivě vymazány vazelínou a našly by se i další vychytávky.
Poté tohle auto vlastnil 4 roky kamarád, který udělal na autě moc, ikdyž některé úpravy dost nesmyslné, postupně se jich zbavuji ( maska, červený interiér apod!). Ale abych mu nekřivdil, díky němu je v autě motor z Felicie, nápravy z modelu M a interiér z Rapida. No, možná si jednou řeknu: kéž by tohle neudělal :-) .
Já upravuji toto auto zase jiným směrem. Co se týče vzhledu, chci zachovat původní kouzlo tohoto auta,originální vzhled, takže na autě nikdy nebudou žádné plasty a podobně. Vzhled jsem vylepšil pouze laminátovým lízátkem, které se montovalo na Garde, zrcátky Beskydsport + kola. V autě jsem měl i hudbu, subwoofer ve tvaru šneka. Toho jsem vyrobil na popud skutečnosti, že mnoho lidí na různých srazech machruje s dřevotřískovými bednami potaženýma kobercem a myslí si, co nemají. Tímhle jedinečným tvarem jsem jim chtěl ukázat, že to jde i jinak.
Začátkem roku 08 jsem si koupil další auto (Felicii Combi 1,6 Laurin&Klement) a uŽOFKA je od této doby pouze na projížďky a srazy. Teď mám v hlavě jen jeden směr úprav a to zlepšení jízdních vlastností. Vyměnil jsem kyvku za "pseudoRS" nebo molčánnovku, (jak chcete). Zadní brzdy jsou kotoučové, třmeny jsou z Octavie. Tlumiče jsem použil plynokapalinové tuhostně stavitelné Spaxy. S výsledkem jsem zatím moc spokojen, ale pořád je co vylepšovat:-)
No a až mě tohle přestane bavit, příjde na řadu návrat k originálu (jako poslední vyměním sedadla za 105kové bez opěrek:-))
Mnoho lidí se mě ptá, proč vrážím tolik peněz do obyčejné škodovky. Všem takovým bych chtěl říct, že se mi staré škodovky líbí, při jízdě v té své si užívám lehkost auta, komunikativní řízení, skvělé brzdy a žádný výkon:-D Bohužel mi nic neříkají(byť jsou lepší) moderní těžká auta s předním náhonem, přeposilovaným řízením a nulovou odezvou volantu, pedálů... Na své uŽOFCE si užívám úplně všechno: starosti při shánění dílů, jízdu, práci na ní.....škodovkáři, znáte to.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří mi pomohli, poradili a ovlivnili mě.
majitel auta, Radek Pomp
Fotogalerie na rajče.idnes.cz:
pradek.rajce.idnes.cz/
Karoserie:
Až na přední blatníky a čelo, zadní nápravu původní plechařina i lak
KOLA:
ARC 5,5x14palců + pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14
(leštěné límce 2,5 a 3"), hořčíkový střed
povrchová úprava -vakuově pochromované - základ na lehké kovy, 3 vrstvy plniče ( původně odlitek z pískové formy, na kterém bylo třeba udělat dokonale rovnou plochu- 3.vrstvu jsem brousil papírem o zrnitosti 1000), poté vakuové pochromení - naprášení mosazí (podkladní lak, mosaz, ochranný lak). povrchová úprava je tedy ze 7 vrstev!
nebo
EXIP 5.5J x R14 ET 40, 4x100 + pneu Yokohama A539, Fulda Carat Asuro 185/50 R14
Zrcátka Beskydsport - v barvě auta, s airbrushem rozpláclé mouchy
Přední "čiré-bílé" blinkry
Nový přední chromovaný nárazník
Chromované olemování masky
děrovaná lišta na zadním čele
3-dílné Lízátko z Garde,popis výroby:
skoda-virt.cz/cz/.../3268 -jak-jsem-delal-lizatko-an eb-tezky-zivot-ceskeho-tun era
Interiér:
Volant Selm-průměr 32 cm
Skořepiny MTX, neboli české recara
Palubní deska z modelu GL, lišta a panel kolem rádia potažen koženkou se žlutým švem
Horní obložení dveří z modelu GL
konzole řazení se zkrácenými drahami
Přídavný otáčkoměr VDO do 7 tis. ot/min.
3bodové pásy
Podvozek:
Přední náprava
- odklony -1,5 stupně, sbíhavost 1 mm
- uloženo v tvrdých gumách - 80 Shore
- náboj převrtán na rozteč 4x100, osoustružen kvůli úspoře neodpružených hmot
- široké M ramena, děrované výztuhy po celé délce ramen, ostré hřebenové řízení - 2,5 otáčky
- 4 pístkové litinové brzdiče, kotouče Ferodo průměru 245 mm, desky TRW
- stabilizátor 18 mm, výroba Svozil, v místě uchycení na mostu podložen 10 mm podložkami
- pružiny 210 mm, 80 kN, výroba zajištěna Tuner#2
- dorazy Avie, na spodním rameni 6 mm pasovina - max propružení 24 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
Zadní náprava
kopie LR, úhel osy kývání 10 stupňů
sbíhavost 1 mm, odklony -2,5 stupňě
- zadní náboj z opracovaného výkovku, rozteč 4x100
- pružiny 44 kN, délka 250 mm
- plynokapalinové tuhostně stavitelné tlumiče Spax - tuhost 19/28
- třmeny z Octavie - průměr pístku 38 mm, desky TRW
- kotouč Brembo průměru 232 mm
- ruční brzda na lanovody
- podvázání nápravy z gumotextilního pásu
- pancéřované brzdové hadice
bývalý motor:
- Felicie 1,3 s karburátorem Sedr - přetryskovaný
- elektronické, bezdotykové zapalování
- vačka 260, výroba NC POWER
- z kanálů odstraněny nerovnosti, slícované potrubí
- bavlněný filtr Champion
- elektrická nízkotlaká palivová pumpa Facet
- výfuk NC POWER s nerezovou koncovkou
- startér 1 kW z Felicie
- černé víko ventilů s leštěnými žebry
současný motor:
- původ Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- 4-válcový motor typu boxer, tedy s protiběžnými písty
- objem 1712 ccm, vrtání 87, zdvih 72 mm
- rozvod DOHC, řemeny, 4 vačky, 16 ventilů
- výkon 137 PS @ 6500 RPM, toč. moment 155 Nm @ 4600 RPM
- řízení motoru Bosch Motronic ML4.1 multipoint
- kompresní poměr 10:1
- litinový blok s 3x uloženou klikou, hliníkové 16V hlavy
- spodek motoru komplet GO - vyvložkování válců, komplet nové ložiska, 1 nová ojnice, vyvážení spolu se spojkou
- GO hlav - srovnání, zabroušení sedel ventilů, opracování ventilů, nová gufera, tlaková zkouška
- svíčky NGK PFR6B s platinovou elektrodou
- zapalovací kabely Bosch ( 1 Tesla :-)
- spojka, přítlačák SACHS z Alfy Romeo 33, setrvačník se snímačem otáček taktéž z 33
- těsnění motoru Victor Reinz
- palivové čerpadlo Acron, 3,5 bar, palivový filtr z Felicie
- startér Bosch 1,1 kW
- nerezové svody i výfuk vlastní výroby s lambda sondou, pro každou hlavu zvlášť
- odlehčená řemenice, původně trojřadá (servo a klima)
- olej Selenia 20K 10W40 Alfa Romeo
Převodovka:
- suchý 5q, SP 3,9
nebo 5q SP 4,22 nebo 4q SP 4,22
- konzole řazení se zkrácenými drahami
Hudba (nyní už minulost):
Autorádio Pioneer DEH-P40MP. DO kartového typu a další DO na volant
V předních dveřích dvoupásmové repro Philips průměr 17 cm
Bývalý subwoofer:
Subwoofer - Carpower Blackbass 12" v 60 litrové basreflexové ozvučnici ve tvaru šneka
Zesilovač-digitální monoblok Carpower Wanted 1/800D
Kapacitor Dietz 1F , pojistkové pouzdro na ANL 100A pojistku Dietz , napájecí kabely Dietz 35 qmm
reproduktorový kabel Stinger 2.4 qmm , zlacené bateriové svorky a instalační očka
Novinky:
16.3.2014 První road test motoru boxer
1.3.2014 První start motoru Alfa Romeo 1,7 16V boxer
30.8-7.9.2013 Dovolená v Itálii, celkem ujeto cca 2500 km
11.8.2013 Zástavba pětistupňové převodovky - převaření tunelu, výměna nádrže a trubek chlazení, 5q SP 4,22
18.6.2013 koupě náhradního motoru boxer vč. nových rozvodů za cenu rozvodů :-)
25.-26.4.2013 Renovace výfuku, koupen plast na zástěrky
10/2012 koupě motoru AR 33 1,7 16V boxer s díly potřebnými k zástavbě
31.1.2012 ostré řízení 2,5 otáčky
2.1.2012 Koupeny kola EXIP 5,5x14, v plánu jako "civilní"
23.11.2011 přední pneu Yokohama ADVAN A048 185/55 R14 SOFT
19.10.2011 kožené tažné oko
1.10.2011 - 6.MORAVSKOSLEZSKÝ - vítěz v kategorii tuning
5.7.2011 Konečně zprovozněna po výměně zadní nápravy, brzd a převodovky
8.4.2011 Široká brzda a nafoceny hotové sedačky
9.1.2011 Výměna klik za užovkové
29.11.2010 2 sedačky Metalex "LR"
20.6.2010 Úchycení výfuku předěláno na pružné pomocí pryžotextilního popruhu.
23.4.2010 Stabilizátor 18 mm od Svozila
10.4.2010 Zkrácené řazení
22.2.2010 Zadní brzdiče Lukas - z Octavie, průměr pístků 38 mm
10.2.2010 Přišly náboje na zadní nápravu
31.7.2009 Koupena autoplachta
19.6.2009 Dodělán airbrush a osvětlení subwooferu
17.6.2009 Nasazeny podložky na změnu rozteče, práce okolo šneka
16.6.2009 Seříznuté zadní pružiny o 4cm+guma mezi závity
14.6.2009 Přední náprava předělána na rozteč 4krát100, poskládány kola ARC
22.5.2009 Přivezeny středy ARC vakuově pochromované (vakuově naprášené mosazí)
17.5.2009 Pozinkované, upravené přední náboje, štefty (100, 70 a 40mm)jsou doma
8.5.2009 Nasazena nová maska, nastříkány pružiny (černý Alkyton), zrcátko (barva auta), SW (slonová kost)
6.5.2009 Středy ARC odvezeny na povrchovou úpravu
11.4.2009 Poskládal jsem novou masku s origo znakem, přivezl od soustružníka náboje a podložky
28.11.2008 Koupeny kola ARC 6krát14 palců, s pneu 185/60, hořčíkové středy
11.10.2008 Opravdu poslední vyjížďka v sezoně 08 - cíl - Slezská Harta
10.10.2008 Koupen dálkový ovladač na rádio Pioneer cd-sr100 - na volant
27.9.2008 Poslední projížďka v sezoně 08
19.9.2008 Šnek v plniči, konečný tvar na fotkách
18.9.2008 Předělána palubka-červenou překryla koženka obšitá žlutou nití, přítroje+štít ze Škody 120LS ročník 1983
11.9.2008 Nasazeny vyleštěná kola a tlumiče (+25%)
10.9.2008 Doleštěny kola
26.5.2008 Připravuji novinky na letošní sezonu, snad to do Hrocháče stihnu:-)
21.3.2008 Na svůj svátek jsem si přivezl Laurinku konečně z lakovny,pořádně ji umyl.uŽOFKA je odteď jen na srazy a projížďky:-)
19.2.2008 Koupeny nové zadní blatníky CS výroby,užovkové lemy,sand je nikdy nepoužiju:-)
13.1.2008 Koupena Felicia Combi 1,6 Laurin&Klement,Evoluc e uŽOFKy bude nějakou dobu stagnovat,peníze půjdou do opravy spotřebáka! skoda-virt.cz/cz/.../4338 -radekp-felicie-combi-1-6
1.10.2007 Stavitelné tlumiče Spax a pružiny by Saky
6.9.2007 FM anténa se zesilovačem
6.9.2007 Sehnal jsem od Merfolka nový odpojovač baterie PAL ( přímo pro škodovky) a zapojil
5.9.2007 Přidány fotky ze stavby subwooferu
4.8.2007 Odstraněny zadní sedačky,pomalu se začíná dělat hudba!
18.7.2007 Zakoupen zesilovač Carpower 1/800D a sw Carpower Blackbass 12"
29.-30.7.2007 Na 5. srazu stránek skoda.virt v Hrochově Týnci ocenila odborná porota tohle auto jako NEJ
sedan srazu.
12.5.2007 Nové rádio Pioneer DEH-P40MP s dálkovým ovládáním,digitální monoblok viz popis
30.4.2007 Vyměněny kliky za lakované
29.4.2007 Nasazeny dveře,výfuk,auto konečně doděláno a zprovozněno.Vyjel jsem si na první vyjížďku,abych zjistil,jestli jsou pořád pod kapotou ty koně...........a jsou:-)
28.4.2007 Nasazen NOVÝ chromovaný nárazník,složeny světla a nasazena 4oko maska s chromovým
lemováním
23.4.2007 Namontován 3 bodový bezpečnostní pás
22.4.2007 uŽOFKA je o dvě plechovky Body barvy těžší-padly na podběhy,blatníky a čelo zevnitř.Usadil jsem
kapotu,dal nová gumová těsnění a auto komplet vyčistil.
21.4.2007 Nasazeny blatníky,čelo a lízátko,výsledek jsem nafotil.
14.4.2007
uŽOFKA přivezena od lakýrníka,s prací jsem moc spokojen, s cenou taky!!!Po nastrojení nahodím foto!!!
25.3.2007 Dokončena výroba lízátka,auto odvezeno na lak
1.12.2006 NOVÁ přední levá půlka nár.-ne že by můj byl zkorodovaný,ale za super cenu ho vezmu vždy!
19.10.2006 NOVÁ přední pravá půlka nárazníku
10.9.2006 Dokončena stavba a zapojení subwooferu
3.9.2006 Namontováno centrální zamykání s DO a alarmem
8.8.2006 Přední plynokapalinové tlumiče Kayaba
11.7.2006 Geometrie přední nápravy
3.7.2006 Nová náprava namontována,zbývá doladit odklony a sbíhavost
Co je v plánu,co se chystá?:
nic, prioritou je postavit dům:-)
radekp/uŽOFKA - komentáře:
21:29:19
14.02.2010
14.02.2010
Arnold
jedna z nejhezcich uzovek dobra prace jen tak dale
09:24:52
13.02.2010
13.02.2010
radekp
-> Eidy: Jo, uhlík má výhodu, že jeho tkanina má 3D efekt, ten u carbon-kevlaru chybí
-> havlik: Proti gustu...pár lidí by se našlo, co jezdí bez nárazníků
-> havlik: Proti gustu...pár lidí by se našlo, co jezdí bez nárazníků
22:33:53
12.02.2010
12.02.2010
Eidy
-> radekp: Teda dalo mi zabrat, než jsem poznal co to máš na fotkách. Ale za sebe musím říct, že ta černá varianta se mi líbí mnohem víc. Tamto mi přijde takový, no nevím. Jak matrace. Ale pokud se ti to líbí tak proč ne. Třeba to celkově vypadá dobře, ale podle tohohle výřezu se mi to nezdá.
13:05:56
12.02.2010
12.02.2010
havlik
-> radekp: by to stejně už pak nebylo do normálního provozu
13:00:44
12.02.2010
12.02.2010
radekp
-> havlik: A co případný čelní náraz?
12:56:58
12.02.2010
12.02.2010
havlik
-> radekp: kdo řiká že by tam byla výztuha
12:56:21
12.02.2010
12.02.2010
radekp
-> havlik: Náhrada Mkového nárazníku by se dala použít i na "seriové" auta, protože má výztuhu. A tvarem by se taky dala udělat
-> vhml: Teď nevím, jestli komentuješ kapoty nebo nárazníky...pokud ti nejde o tuhost, jakou mají seriové díly a stačí ti, aby to drželo, dalo by se jít vahou např. zadní kapoty okolo 1,5 kg, odhadem....ale to by byl extrém a je to jen odhad, do přesných čísel bych se zatím nepouštěl. stejně tak co se týče ceny...čas a praxe ukáže
-> vhml: Teď nevím, jestli komentuješ kapoty nebo nárazníky...pokud ti nejde o tuhost, jakou mají seriové díly a stačí ti, aby to drželo, dalo by se jít vahou např. zadní kapoty okolo 1,5 kg, odhadem....ale to by byl extrém a je to jen odhad, do přesných čísel bych se zatím nepouštěl. stejně tak co se týče ceny...čas a praxe ukáže
09:30:16
12.02.2010
12.02.2010
vhml
Kolik to váží? kolik to stojí? Vzhled mě nezajímá, hlavně to nesmí nic vážit :-D
09:28:06
12.02.2010
12.02.2010
havlik
ale origo plastový nárazníky z karbonu by taky byly hezký
09:24:22
12.02.2010
12.02.2010
radekp
-> TUNER: -> havlik: Počkejte do léta, spadnou. Teda budou
09:23:04
12.02.2010
12.02.2010
havlik
-> TUNER: i já
09:21:25
12.02.2010
12.02.2010
TUNER
já si tu uhlíkovou kapotu klidně vemu,když jí někdo udělá
08:35:53
12.02.2010
12.02.2010
radekp
Původně byl v plánu uhlíkový kepr, ale carbon-kevlar se mi víc hodí k barvě, je levnější a pružnější
08:34:43
12.02.2010
12.02.2010
radekp
-> Eidy: Jasně, bydlení je přednější. Kóča je u Tebe životní záležitost, máš na to spoustu let, jestli dozadu kotouče chceš, necháš si je udělat třeba za pár let. Pokud bys chtěl v Brně přespat, nějaké zázemí, dej vědět, pronajímáme si tu bejvák
S Mostem to mám trochu jasnější...směrem k odpovědi ne, bohužel. Koupil jsem náboje a mám super kup na brzdiče, uvidíme.
Nárazníky asi zachovám tyhle původní, carbonové bych chtěl udělat Bedřichovi. Pochromovat by šly stejně jako moje kola, teda naprášit hliníkem, ale v Čr asi nikdo nemá tak velkou vakuovou pec
Ale mezi pozitivní věci patří to, že se mi rýsuje dobrá a zajímavá práce, bydlel bych zpět v Opavě, tzn. že by se práce na autě mohly hýbat. Celkově bych dělal míň kompromisů...ikdyž ze začátku zařízení bydlení taky sežere něco peněz.
Místo nárazníků mám v hlavě toto:
S Mostem to mám trochu jasnější...směrem k odpovědi ne, bohužel. Koupil jsem náboje a mám super kup na brzdiče, uvidíme.
Nárazníky asi zachovám tyhle původní, carbonové bych chtěl udělat Bedřichovi. Pochromovat by šly stejně jako moje kola, teda naprášit hliníkem, ale v Čr asi nikdo nemá tak velkou vakuovou pec
Ale mezi pozitivní věci patří to, že se mi rýsuje dobrá a zajímavá práce, bydlel bych zpět v Opavě, tzn. že by se práce na autě mohly hýbat. Celkově bych dělal míň kompromisů...ikdyž ze začátku zařízení bydlení taky sežere něco peněz.
Místo nárazníků mám v hlavě toto:
21:02:21
11.02.2010
11.02.2010
Eidy
-> radekp: Měl jsem. Než ale k nečemu došlo tak jsem ulil prachy zasejc jinam. A teď když budu kupovat barák tak... je to jasný, že nee. Budu rád když udělám tu inovaci na Kóče co chci a když ušetřím peníze na Most. A to jsem chtěl letos do Brna na Farinovu zatáčku. To asi vážně nevyjde. Sice jsou tam pěkný auta, supr parta lidí, hezká trať, ale raději si koupím íčka na vypodložení stropu a prodloužím si garáž. A co ty a Most? Máš to jasnější? A co nárazníky? Taky bych bral karbonový Ale pochromovaný, abych zachoval vzhled auta .
09:49:57
11.02.2010
11.02.2010
radekp
-> Eidy: Kdo brzdí dřív, prohrává...Taky jsem četl, že máš o nábojky zájem.
22:30:17
10.02.2010
10.02.2010
Eidy
-> radekp: Prdlačky, kotouče jsou pro bábovky, kdo brzdí nevyhrává
13:58:15
10.02.2010
10.02.2010
radekp
-> matoo: Jo, dík!
-> Klubko_: Tak směr úprav už mám v hlavě dlouho...ale jde to pomalu se školou
-> jarda.u1: Jasně, bubny jsou pro baby
-> Jirik_Tuňák: Pochval Sakyho
-> Janci398b: Díky!
-> Klubko_: Tak směr úprav už mám v hlavě dlouho...ale jde to pomalu se školou
-> jarda.u1: Jasně, bubny jsou pro baby
-> Jirik_Tuňák: Pochval Sakyho
-> Janci398b: Díky!
13:38:47
10.02.2010
10.02.2010
matoo
-> radekp: alebo aj takto to vyzera, ale ten moj sa mi paci viacej
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_8_123884__2009-12- 06_18-39-27_77.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_8_123884__2009-12- 06_18-39-27_77.jpg
13:35:02
10.02.2010
10.02.2010
Klubko_
-> jarda.u1: se to tady nejak rozmaha ze? Asi jak okusil zavody do vrchu, tak se zacal ubirat jinym smerem, nez do ted