skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 L
r. v. 1983
75 000 Km
zelená barva
Auto jsem podědil v létě ( 7/2005) po bráchovi, kterej s ním za 3 roky najel cca 1000 KM. Předtím auto okupovali prarodiče, kteří na něm udělali necelých 70 000 KM. Auto bylo po celou dobu jeho existence garážované a poměrně slušně udržované. Takže jsem neváhal a po auto ihned hrábl...
Co se týče nějakých úprav a oprav : zatím jsem ve stavu, kdy dávám auto do kupy. Úpravy mne čekají až letos o prázdninách. Jelikož auto poměrně dlouho stálo, bylo potřeba udělat pár věcí..Nicméně těsně před Vánocema jsem úspěšně prošel TK.
Opravy :
výměna motorového oleje
výměna oleje v převodovce
výměna předního ´´ slepého´´ světla
výměna chladící kapaliny
výměna a přetěsnění hadic v chladící soustavě
výměna vzduchového filtru
výměna svíček + kabelů
výměna brzdových hadiček + zprovoznění posilovače + komplet repase brz
výměna lamel na podvozku + guma u nádrže
výměna regulátoru napětí za elektronický
výměna startéru za jiný zrepasovaný
výměna alternátoru
výměna přístrojovky ( na staré nebyl otáčkoměr a nefungoval palivoměr )
stáhnutí čepů na řízení ( omezení rozsahu vůle volantu ) + geometrie
komplet přezutí auta do nových protektorů
pořízení nové baterie
Karoserie : plechy původní, lak je původní až na pravý přední blatník a dveře - menší kolize s kombajnem a tím jeho čímsi co má ve předu a při přejezdu po silnici by to měl mít sundaný. Naštěstí to odnesl jen lak a trošku pomačkaný plech - bohužel se nepodařílo trefit původní barvu auta.
Jinak je karoserie ve velmi dobrém stavu, bez koroze, poctivé garážování a neježdění v zimě se vyplatilo.
Podvozek : vše původní až na nové lamely a kus gumy co je mezi hrdlem nádže a samotnou nádrží.
Motor : sériovka, bez úprav, zatím šlape jak hodinky ( udělá na rovině 150 km/h )
Převodovka : sériovka, bez úprav, zatím šlape jak hodinky
Interiér : kromě nových potahů a přístrojovky vše sériové
NEW : trošku jsem si pohrál se sáním - kompletně zbaveno hrana a otřepů a vyleštěno. Výsledek je určitě znát, hlavně při jízdě se studeným motorem se auto tolik nedusí a jde ochotněji do otáček
r. v. 1983
75 000 Km
zelená barva
Auto jsem podědil v létě ( 7/2005) po bráchovi, kterej s ním za 3 roky najel cca 1000 KM. Předtím auto okupovali prarodiče, kteří na něm udělali necelých 70 000 KM. Auto bylo po celou dobu jeho existence garážované a poměrně slušně udržované. Takže jsem neváhal a po auto ihned hrábl...
Co se týče nějakých úprav a oprav : zatím jsem ve stavu, kdy dávám auto do kupy. Úpravy mne čekají až letos o prázdninách. Jelikož auto poměrně dlouho stálo, bylo potřeba udělat pár věcí..Nicméně těsně před Vánocema jsem úspěšně prošel TK.
Opravy :
výměna motorového oleje
výměna oleje v převodovce
výměna předního ´´ slepého´´ světla
výměna chladící kapaliny
výměna a přetěsnění hadic v chladící soustavě
výměna vzduchového filtru
výměna svíček + kabelů
výměna brzdových hadiček + zprovoznění posilovače + komplet repase brz
výměna lamel na podvozku + guma u nádrže
výměna regulátoru napětí za elektronický
výměna startéru za jiný zrepasovaný
výměna alternátoru
výměna přístrojovky ( na staré nebyl otáčkoměr a nefungoval palivoměr )
stáhnutí čepů na řízení ( omezení rozsahu vůle volantu ) + geometrie
komplet přezutí auta do nových protektorů
pořízení nové baterie
Karoserie : plechy původní, lak je původní až na pravý přední blatník a dveře - menší kolize s kombajnem a tím jeho čímsi co má ve předu a při přejezdu po silnici by to měl mít sundaný. Naštěstí to odnesl jen lak a trošku pomačkaný plech - bohužel se nepodařílo trefit původní barvu auta.
Jinak je karoserie ve velmi dobrém stavu, bez koroze, poctivé garážování a neježdění v zimě se vyplatilo.
Podvozek : vše původní až na nové lamely a kus gumy co je mezi hrdlem nádže a samotnou nádrží.
Motor : sériovka, bez úprav, zatím šlape jak hodinky ( udělá na rovině 150 km/h )
Převodovka : sériovka, bez úprav, zatím šlape jak hodinky
Interiér : kromě nových potahů a přístrojovky vše sériové
NEW : trošku jsem si pohrál se sáním - kompletně zbaveno hrana a otřepů a vyleštěno. Výsledek je určitě znát, hlavně při jízdě se studeným motorem se auto tolik nedusí a jde ochotněji do otáček
qwert / 120 L - komentáře:
19:57:38
05.11.2006
05.11.2006
qwert
Konec-Prodáno
09:17:32
11.05.2006
11.05.2006
Pavel P..
-> qwert: na takhle zašlej lak je dobrý TEMPO. maj to v každý drogerii
22:35:36
10.05.2006
10.05.2006
qwert
Budíky jsou kus za kus, pokud k těm rapiďáckým budeš mít kábly tak jenom zapojíš popř. natáhneš kábl k otáčkoměru a je to hotový. Hodně stěstí při šroubování náhonu....
Lak je trochu zašlej, ale leštěnka to zvládne ( nějakou osvědčenou značku bys neměl? )
Lak je trochu zašlej, ale leštěnka to zvládne ( nějakou osvědčenou značku bys neměl? )
14:50:51
04.05.2006
04.05.2006
Kosik - zrusená registrace
Co se týče těch budiku byl nejaký problem s namontování taky se na to chystám.
12:30:05
04.05.2006
04.05.2006
Pavel P..
Vypadá celkem zachovale, jen lak by chtěl trochu vyleštit.