-> rené: Ahoj Martine, jelikož jsi byl na jakémsi fejsbuku (věci mne neznáme, ale prý všemocné) pasován na spasitele, počítej s tím, že Ti přibližně za 11 týdnů napíšu e-mail nebo soukromou zprávu.
Bude začínat slovy:
"Milý Ježíšku...."
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
26.11.08 Oj, rok je v pr*eli a na užounovi neuděláno skoro nic. :-(. Nějak nebyl čas. Snad to bude příští rok lepší. Věci co potřebuju k přeházení na široký nápravy a 5q mám dá se říct v kupě, tak se doufám zadaří líp než letos. Teď bude opět následovat přesunutí do stodoly. Hodně času zabral Rapid. Kupodivu jsem udělal technickou, tak jsem ho vzal proti plánu na milost a po hodinách práce slouží jako spotřebák a budí na dálnici a pohoršení :-).
26.12.07 Úspěšně zazimováno...pokračování na jaře...
1.12.07 Mno jelikož plánuju užouna skovat před nečasím pod střechu, tak jsem si pořídil na zimu spotřebáka. Je to sice trochu paštika, ale na zimu stačit bude :-). Pádokaždě nejni shnilej víc než moje první užovka takže pohoda. Jen bude potřeba pořešit chčijící benzín z nádrže (cca litr/den), nestartující startér, prapodivný zvuky od převodovky, zaplácat díry v prahách, nefunkční tachometr,... Mno stará škodovka...ehm Rapid.
10.4.07 Grrrrr, tak nekonečný příběh jménem koroze pokračuje. To co sem před zimou udělal a natřel mě zas vorezlo sv.ňa jedna(se to blbě chytlo či co:-( ). Tákže jedem nanovo. Tachnická se blíží a do ní bych to rád vomatlal celej spodek tlumexem. Po půl dni jarního kramaření v garáži objeven vejfuk na technickou a nějaký šrot, ten v zápětí odvezen do výkupu a utržené peníze zkapalněny. No zas je za co pendlovat mezi parkplacem a garáží.
14.3.07 Tak 4 oko je na autě :). Svítí to jak blázen oproti klasickejm žárovkám :)
2.3.07 Tož škodivka už je na parkovišti sama. Její starší předchůdkyně se zdárně odporoučela k novému majiteli a část prostředků získaných z prodeje byla zkaplněna a za zbytek jsem pořídil 4oko. Jen v garáži najít relátka nějakou kabeláž a hurá s tim na auto :)
18.1.07 Tak paní zima je zatím hodná a tak pracuju jak se dá :) Ikdyž se to nezdálo, jsou některé části chycený(ono se není čemu divit) tak zachraňuju co se dá. Zatím jsem se probořil jen jednou a doufám, že naposled. Zatim rozpracováno, ale do soboty má bejt vlídně, tak snad toho stihnu co nejvíc :)
15.11.06 Byl jsem vyburcován k aktualizaci. tak tedy moc nového toho není ale něco přeci. Pokračuje stěhování dobrých věcí ze staré na novou :). Stahování oken, kliky(chromované), chromované lišty pod oknama a nasávač na kapotě. Dále probíhá příprava na prodej Starého draka(maskování děr, barvičkování a již zmíněné stěhování :) pokud by měl někdo zájem bude k mání za 3000,-). Jináč pořídil jsem nové repro,abych nevozil prázdné plato :D. MutantX 6x9". Na neznámou značku a humus rádio hrajou nádherně :).
jináč stále platí plány, které byli dříve. Tudíž přezutí na eMkové nápravy, pětikvalt a pár hodně koní navrch pod kapotu:) ale to je hudba vzdálené budoucnosti.
P.S. až bude co nafotit tak naházim fotky :)
27.10.2006: Tak "starej drak" u mě bohužel (bohudík) končí. Kolega "DIESEL" objevil v bazáči luxusní užovku. Zjevně po nějakým strejkovi :-). Ale bylo to jen tak tak málem mi ji někdo vyfouk :). Borci koukali docela zklesle když jsem s tim odjížděl :)
Tož něco o autě. Pořizovací cena 7000. Je to papírově 105S r.v 1981. interier na počátku plně původní. Humus přístrojovka, neštělovací sedačky, klasický paraboly(ne Halogeny). takže celkem ksindl. Ale kastle za to stojí :) a samo. línej motor. Některý věci už se přestěhovaly. GLS palubka, hranatý budíky, rádio, repro, motor stotříca s laufem :). Ještě mám v plánu vyměnit paraboly za LS-kový čtyřoko, páč s timhle je v noci ho.no vidět. A samozřejmě odkorodit spodek a přepatlat tlumexem, nechat vystříkat dutiny a takovýdle antikorzní sarapatičky. no a pokud se paní zima umoudří tak by se přehodila i přední náprava za eMkovou s hřebenem(už se těšim :)).
Dostala mě elekrika. musel jsem dělat pár úprav(cyklovač, větrák na chladiči na čudl,...). Na pojistkovce všechny šroubky zatřený barvou 8-O. sem nemoh věřit tomu že jsem po 24letech první kdo se v tim vrtá. Ale dopadlo to dobře. ani jednou jsem nezahořel což se mi u předchozího vozu povedlo. Ale tam to byla prasečina... přívod 12V k rádiu byl původně vytaženej před pojistkou takže to nejistilo. Pak se člověk muže divit že to hoří...malej šlus a už to jede(rádio rychle ven a zběsilá trhaná kabelů :)).
************************* ************************** ************************** ****
26.12.07 Úspěšně zazimováno...pokračování na jaře...
1.12.07 Mno jelikož plánuju užouna skovat před nečasím pod střechu, tak jsem si pořídil na zimu spotřebáka. Je to sice trochu paštika, ale na zimu stačit bude :-). Pádokaždě nejni shnilej víc než moje první užovka takže pohoda. Jen bude potřeba pořešit chčijící benzín z nádrže (cca litr/den), nestartující startér, prapodivný zvuky od převodovky, zaplácat díry v prahách, nefunkční tachometr,... Mno stará škodovka...ehm Rapid.
10.4.07 Grrrrr, tak nekonečný příběh jménem koroze pokračuje. To co sem před zimou udělal a natřel mě zas vorezlo sv.ňa jedna(se to blbě chytlo či co:-( ). Tákže jedem nanovo. Tachnická se blíží a do ní bych to rád vomatlal celej spodek tlumexem. Po půl dni jarního kramaření v garáži objeven vejfuk na technickou a nějaký šrot, ten v zápětí odvezen do výkupu a utržené peníze zkapalněny. No zas je za co pendlovat mezi parkplacem a garáží.
14.3.07 Tak 4 oko je na autě :). Svítí to jak blázen oproti klasickejm žárovkám :)
2.3.07 Tož škodivka už je na parkovišti sama. Její starší předchůdkyně se zdárně odporoučela k novému majiteli a část prostředků získaných z prodeje byla zkaplněna a za zbytek jsem pořídil 4oko. Jen v garáži najít relátka nějakou kabeláž a hurá s tim na auto :)
18.1.07 Tak paní zima je zatím hodná a tak pracuju jak se dá :) Ikdyž se to nezdálo, jsou některé části chycený(ono se není čemu divit) tak zachraňuju co se dá. Zatím jsem se probořil jen jednou a doufám, že naposled. Zatim rozpracováno, ale do soboty má bejt vlídně, tak snad toho stihnu co nejvíc :)
15.11.06 Byl jsem vyburcován k aktualizaci. tak tedy moc nového toho není ale něco přeci. Pokračuje stěhování dobrých věcí ze staré na novou :). Stahování oken, kliky(chromované), chromované lišty pod oknama a nasávač na kapotě. Dále probíhá příprava na prodej Starého draka(maskování děr, barvičkování a již zmíněné stěhování :) pokud by měl někdo zájem bude k mání za 3000,-). Jináč pořídil jsem nové repro,abych nevozil prázdné plato :D. MutantX 6x9". Na neznámou značku a humus rádio hrajou nádherně :).
jináč stále platí plány, které byli dříve. Tudíž přezutí na eMkové nápravy, pětikvalt a pár hodně koní navrch pod kapotu:) ale to je hudba vzdálené budoucnosti.
P.S. až bude co nafotit tak naházim fotky :)
27.10.2006: Tak "starej drak" u mě bohužel (bohudík) končí. Kolega "DIESEL" objevil v bazáči luxusní užovku. Zjevně po nějakým strejkovi :-). Ale bylo to jen tak tak málem mi ji někdo vyfouk :). Borci koukali docela zklesle když jsem s tim odjížděl :)
Tož něco o autě. Pořizovací cena 7000. Je to papírově 105S r.v 1981. interier na počátku plně původní. Humus přístrojovka, neštělovací sedačky, klasický paraboly(ne Halogeny). takže celkem ksindl. Ale kastle za to stojí :) a samo. línej motor. Některý věci už se přestěhovaly. GLS palubka, hranatý budíky, rádio, repro, motor stotříca s laufem :). Ještě mám v plánu vyměnit paraboly za LS-kový čtyřoko, páč s timhle je v noci ho.no vidět. A samozřejmě odkorodit spodek a přepatlat tlumexem, nechat vystříkat dutiny a takovýdle antikorzní sarapatičky. no a pokud se paní zima umoudří tak by se přehodila i přední náprava za eMkovou s hřebenem(už se těšim :)).
Dostala mě elekrika. musel jsem dělat pár úprav(cyklovač, větrák na chladiči na čudl,...). Na pojistkovce všechny šroubky zatřený barvou 8-O. sem nemoh věřit tomu že jsem po 24letech první kdo se v tim vrtá. Ale dopadlo to dobře. ani jednou jsem nezahořel což se mi u předchozího vozu povedlo. Ale tam to byla prasečina... přívod 12V k rádiu byl původně vytaženej před pojistkou takže to nejistilo. Pak se člověk muže divit že to hoří...malej šlus a už to jede(rádio rychle ven a zběsilá trhaná kabelů :)).
************************* ************************** ************************** ****
rené užovice - komentáře:
22:56:44
27.09.2011
27.09.2011
Hurdis
23:52:50
20.07.2007
20.07.2007
rené
-> Diesel: Šak on jen mistr spěchu kalí vodu... :-)
09:01:50
08.07.2007
08.07.2007
Diesel
Ty woe a mě se nic neřekne.Máš pěkně veliký MÍNUSSSSS
01:26:32
07.07.2007
07.07.2007
rené
-> FavoRS: Huš potvoro. Tobě taky něco říct to je jak to vyhlásit do rádia... Ale zas tak bídně na tim nejni. Jezdí takže klid
20:14:39
06.07.2007
06.07.2007
FavoRS
no sype se mu 130-ca a vypadá to že tam pujde zase 105-čka ...s tim převodovku neroztrháš :D:D
00:13:40
29.10.2006
29.10.2006
Diesel
Ohh, jsem nevýslovně šťasten že jsi si na mě vzpoměl .A pozorovat Tvou práci při výměnách motorů,to je prostě KONCVERT
08:42:07
27.03.2006
27.03.2006
rené
->Floppy v pohoděěěě neboj po matuře se do toho pustim teď jen doufám že nebudu muset předčasně dávat pětikvalt. V těch sračkách co jsou venku by to bylo nechutný
18:42:47
25.03.2006
25.03.2006
Floppy
ty vole réné ty si blázen vždyt z toho budeš mít za chvíli ferrari brzdi s tim "tuningem"
19:10:57
14.12.2005
14.12.2005
rené
ad Zansquare. Hm tak doufám že nedopadne jako ta tvoje . Ale jo máš taky dobrou formu tuningu.
13:55:14
14.12.2005
14.12.2005
zansquare
tak to mě připomíná moji původně vyblitě žlutou užofku super
14:46:25
20.11.2005
20.11.2005
haso
-> rené: ale aspon to uz neurobis.
14:08:18
20.11.2005
20.11.2005
rené
Poprvý v životě jsem si sed za volant pod vlivem a chytli mě syčáci. Byl to mega pech. Chtěl jsem jen dojet domu cca 2km
14:06:56
19.11.2005
19.11.2005
haso
Pekne fotky, pekne prostredie. A co si robil ze nemas 4mes. papiere???
18:32:08
13.11.2005
13.11.2005
rené
jj práce je na tom milion. ALe teď mi sebrali asi na 4 měsíce papíry tak bude času hafo a ušetřim prachy za béňo a přes zimu aspoň neshnije a taky to nikde neroznejtuju
12:59:25
13.11.2005
13.11.2005
Qwak
tak hura do prace !!! at s toho ams mega karu!!!