Škodka 120l Škodka 120l

komentáře | popis | fotky | Tomek Fáčko | 31.05.18 21:37 | 35x v oblíbených
Škoda 120L


Výkon 38,3Kw
Objem válců 1174
Rok výroby:1983
Barva Oranžová základní



Škodka 120l - komentáře:

19:10:06
26.08.2017
MajoLR
-> Tomek Fáčko: Mne sa tieto fotky "popod sukne" veľmi ľúúúbia...2 157 Motor, prevodofka atď.40
10:07:34
26.02.2017
michal kallus
Je to kráska....moc se mi líbí6
13:42:17
25.08.2016
11mAjA11
No vzhledem k tomu co to dostalo za kartáč tak jo, mohlo to být i horší, u motoru, který neznám (nevím jak s ním kdo jezdil/zajížděl, jak dlouho stál, atd...) a dával sem ho do auta chvíli před odjezdem, si nemyslím že necelý litr na 3tkm je hrůza.
Nepočítal sem s tím že to odjedu bez dolití, Mogul 15w40 Felicia je sice 15w, ale konzistencí je stejný jako 10w.
Tím myslím že na měrce byl po dojezdu pořád dostatek na to aby to ještě dost najezdilo, né že byla na minimu nebo pod..
PD bere v klidu i litr na 1000, resp. neznám motory kde je 0W a neberou nic nebo minimum..spíš klidně i víc..3 4 5
A vlastně je mi to jedno, týden sem s tím jezdil do práce a kolem dokola a taky to nic nevzalo, na tu dálkovou se prostě něco ztratilo a co no, mě to nevadí.
upraveno 1x, naposled 25.08.2016 13:44:20
12:30:27
25.08.2016
palinator
-> Milan 136:
Já budu mlčet, jo? 47
12:22:03
25.08.2016
Milan 136
-> Dušan: 3

-> djmaso: felda mi nebrala nic a PD taky ne
12:17:43
25.08.2016
djmaso
-> Dušan: U PD motoru klidně :D
12:02:21
25.08.2016
Dušan
-> 11mAjA11: tobe pripada 0.75L oleje na 3000km dobry ?
10:49:43
25.08.2016
11mAjA11
Doporučuju tam nalít Mogul 15W40 Felicia, výborný olej za super cenu, teď sem na tom najel asi 3100km po Itálii a Rakousku a sebralo to jen 0.75l na tu štreku (kopce a vedro tomu daly zabrat) nicméně si myslím že to je super spotřeba oleje.

Kola samo nafotím i během znovuzrození to je jasné.

Favorit jezdí Český mistrák v historikách.
Já teda nejezdím přímo, sem spíš takový převažeč toho cirkusu, budovatel servisu a šroubovatel, udržuju Fáčko při životě během závodů ještě se dvěma klukama.
Po závodech si to řidič a majitel v jedné osobě doma ladí sám (já mu tam občas chodím pomáhat).
Teď budem na Barum Rally Zlín, dneska jedem rozbalit servis a zítra od rána to zas začne.
upraveno 2x, naposled 25.08.2016 10:50:42
20:06:32
23.08.2016
Tomek Fáčko
-> 11mAjA11 23.08.16 06:45:36:
ty kola fakt nevypadají zle...až je dáš do pucu tak to bude paráda...doufám že sem dáš pak foto..4
Já to budu sledovat,tyhle kola těm autům slušej...
Co jezdíš za závody??S tim fáčkem??co jsem zahlídl na profilu?


Ten zasviněnej motor jsem čekal,ale asi ne až tak...mě by to ani nějak nenapadlo,ale po vyndání výpušťáku,byla díra poloviční,zbytek byl tenhle maz...a právě jsem tam nechtěl už nalít ten m6ad a lepší olej tam nalít se mi dvakrát nechtělo,protože takle jsem to udělal u Fáčka,totálně mi to rozpustilo ty usazeniny které mi přicpali zdvihátka a motor se ani nehnul....
Tak jsem vyčistil co se dalo,nechám to na pár vyjížděk a pak to vyměnim znova...ať si chrochtá...

3

my si teď asi dáme jako premiéru doksy...tak kdyby jsi mě cestu tak se určitě potkáme4
1 1 1
06:45:36
23.08.2016
11mAjA11
-> Tomek Fáčko:

Hele zatím jsou v přípravě, nemám na ně vůbec čas, naštěstí nejsou ve špatném stavu a chce to jen stříknout ještě do základu na slitinové ráfky, nechat nalakovat do černé, pak líznout na soustruhu pohledové čelní plochy a pak finálně zalakovat čirým.
Jenže se závodama, a vším kolem na to nemám čas a tak zatím leží na hromádce a čekají na další sezónu..
Ale když budeš dobře číhat tak se dají koupit Apolla v rozumném stavu za rozumné peníze, chce to každý den čmuchat po netu a třeba taky seženeš.
44 bude reálných, ta moje měla reálných 21 (což nikdo nevěří, ale je to tak).
Tak se třebas někde potkáme, svět je malý..
5 5 5 5 5 5

A hele to s tím zasviněným motorem je normální, stará koncepce oleje to je bohužel následek M6AD který nebyl nic moc odolný, hodně se přepaloval a lidi ho po těch 6tkm co se měl měnit neměnili..
Já to měl stejné, pod tím plechem byl nános marasu, jako bys tam vyklopil pixlu mazutu, skoro nebyly vidět žebrování.
První výměna oleje proběhla bez sundání vany , protože olej sem vypouštěl krásně čistý, bez pevných částic, jenže to byl právě ten mazut usazený za tu dlouhou dobu stání a to prohřátí s ním stejně nijak nehlo.
Pak sem nalil moderní olej, na ten se najelo cca.5-6tkm a to co pak teklo ven byla teda síla a filtr byl zalepený až běda.
V baňce byl 1cm nános mazutu usazeného, takže nový olej očividně fungoval velice dobře a čistil motor pomalým rozpouštěním úsad.
Vanu sem ale stejně sundal a vyčistil a při jednom i stěny bloku kam sem se dostal + ventilvíko byl taky masakr.
Teď na druhém motoru sem to udělal taky a po 3,3tkm je olej pořád pěkně čistý.

upraveno 1x, naposled 23.08.2016 08:23:41
22:40:47
22.08.2016
oppik
vypadá suprově,dávám si do oblíbených 4
20:18:25
21.08.2016
Tomek Fáčko
-> PeeterCZ 21.08.16 19:25:23:
Čoveče to jsem si nikdy nevšiml,že garde má trochu jinej ten prolis...opravdu to vypadá že je to eMkový čelo,ale že by to bylo nějak dolakovávaný to vůbec neni vidět a ta struktura barvy a odstín je napohled úplně stejná...
ty řekneš že to málokdo bude řešit,ale trkne to do očí téměř každýho...3
výroba je únor 1983
20:03:51
21.08.2016
Tomek Fáčko
-> 11mAjA11 21.08.16 10:05:16:
Dík...
natočíno podle tachometru 44 000...
ale víš jak to chodí...
Měl to nějakej starej pán,ten nejspíš zemžel a pak to někdo zdědil a hned to poslal dál...poslední majitel to měl asi dva roky.... takže by to mohlo odpovídat....
Jen ten motor mi přijde trochu zanedbanej...hafo karbonu,olej. filtr s datumem výroby 98,vzducháč ještě czechoslovakia a origo svíčky pal...

jinak pěkný kola máš na profilu...takový by se mi taky na to líbily...máš je na autě?
19:25:23
21.08.2016
PeeterCZ
-> Domajz: Jak už tady někdo zmínil, je nutno brát v potaz rozdíl mezi emkovým zadním čelem a čelem, které se dávalo na Garde/Rapid popř. od 8/81 standardně na GL/GLS (a na ostatní typy za příplatek popř. na export). Blinkry jsou v obou případech stejné, ale čelo je jinak prolisované... Ke konci výroby užovek (poslední měsíce model. roku 83) už se to pak čím dál častěji dávalo i na 120 L a 120 LS a klasické žehličky zůstávaly už víceméně jen na 105 S a 105 L... Čili toto auto by určitě mohlo mít z výroby čelo gardečkovské, ale určitě ne to emkové, které má, protože i ověřovací kusy M1 vyrobené někdy během jara/léta 1983 měly ještě zadní čelo ala Garde a ne emkové ;-) Viděl bych to na dobový tuning, ale taky bych to asi už nechal tak, jak to je, málokdo to dnes bude řešit :-)

-> Tomek Fáčko: Jaké je prosím tě přesné datum výroby? Jinak je opravdu nádherná, gratuluji ke koupi :-)
13:41:07
21.08.2016
Domajz
-> bajou 18.08.16 15:30:36: Moje řeč, přesně tak....

-> Tomek Fáčko: hlavně se nenech zviklat a nic na tom autě neměň je super takové jaké je!!! každá škodovka byla jiná. Jedna věc je katalog a druhá je ta, že na to valili co jim v plánováné socialistické hospodářství dovolilo a co jim přišlo pod ruku!!
10:05:16
21.08.2016
11mAjA11
Naaadhera jednim slovem krasavice..
A pak ze nerostou, kolik to ma namotano?
21:38:21
20.08.2016
Tomek Fáčko
-> fousek 20.08.16 18:59:40:
Díky..
Tvůj Rapid je taky parádní...ten by se mi taky líbil,jen dnes v solidním stavu skoro nemožný sehnat...
21:34:53
20.08.2016
Tomek Fáčko
-> Fjatik 19.08.16 22:18:43:
Pěknej románek...
1
Barva je opravdu původní s dobovými "stejkanci"1
a opravdu v dobrém stavu,kapota a střecha jsou trošku vyšisovaný,ale nic hroznýho...
18:59:40
20.08.2016
fousek
zdravím,opravdu nádherný kus
Extreme Tyres