Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 21.12.23 10:48 | 98x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.

Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.

Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50

Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50

Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)

Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.

Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.

EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.

Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.

Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.

Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.

Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.

Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg

Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report


Rally Škoda sraz Podzim 2017


Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum


Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno

Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.

Rallye Berounka Revival 2018 SS1


Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom


Rallye Berounka Revival 2018 SS3


Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom


Rallye Berounka Revival 2018 SS5


Rallye Berounka Revival 2018 SS6


Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.

Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19

Bělouch2 EVO - komentáře:

07:16:57
24.04.2019
vhml
-> ZdrubT 24.04.19 02:58:20: jsem tě říkal, ať ty filtry mažeš :-)
upraveno 1x, naposled 24.04.2019 07:17:09
07:09:34
24.04.2019
-> ZdrubT: a jéje....nějaká zásoba se neválí po baráku ještě ? 8
02:58:20
24.04.2019
ZdrubT
Hlava sundaná a motor na sráč!!12 Totálně vydřený vložky, je tam viditelný schod.
12:34:02
20.04.2019
ZdrubT
V tomto motoru ježděno 10w40 a prachu kotel. Přepálenej bude asi také. Hlavu sundám v ponděli.
11:11:22
20.04.2019
Bukaj
Tak možné to asi je. U mé škodovky, se kterou jezdím pokaždé, když vyjedu z domu 400 m po štěrkové cestě je v těchto suchách také neustále zaprášený motorový prostor až hanba, ale že by to prošlo přes filtr bych nečekal. Ale také nejezdím po šotolině v extrémní zátěži, no...7
09:59:30
20.04.2019
Eidy
-> Bukaj: Proletí to filtrem karbu a přes kroužky do oleje.
09:14:51
20.04.2019
vhml
-> Bukaj 20.04.19 08:56:56: na sotolinach s motorem vzadu je tam prachu az doprdele...
08:56:56
20.04.2019
Bukaj
Taky bych to viděl na problém s olejem - ať už nějaké abrazivo (ten prach, jak zmiňoval Eidy - ale jak by se tam dostal?), nebo přepálený/jinak nevhodný olej...7
08:07:33
20.04.2019
Eidy
-> ZdrubT: Ty hlavní nejsou tak zlý, ale ojniční jo. Možná se dostává prach do oleje. Jsem zvědavej na vložky. Co teda postavíme? Máš u mě vodni pumpu. 4
00:53:09
20.04.2019
ZdrubT
Stále je co dělat. Vrhnul jsem se na rozborku motoru, co nás dovezl do cíle RPR loni. Má stejé příznaky jeko ten letošní. Jen se jednalo o fávo co puvodně pohánělo mé RSo. Rozvody kaput, šály a rozdělovač také. Zatim neni dole hlava.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 20.04.2019 00:53:09
07:36:10
17.04.2019
-> ZdrubT: a jeje :-/

-> Eidy: nojo, tak když Tě ráno Tomáš jenom naloží a vezeš se, to se to pije 3
02:03:05
17.04.2019
ZdrubT
-> T 16.04.19 06:57:26: Hrozně začal žrát olej, nejede a klepe. Komplet na sračky, ale domu dojel.
08:30:41
16.04.2019
Eidy
-> Luky: Zdrubákovi nechutná nikdy. Mě skoro vždycky.1
06:57:26
16.04.2019
-> ZdrubT: co se stalo s motorem ?
23:50:40
15.04.2019
Luky
-> Eidy: -> ZdrubT: hele důležitý je do bilancování taky zahrnout jak vám v sobotu večer chutnalo pivo3
23:46:06
15.04.2019
Eidy
-> ZdrubT: Pár věcí jsme opravdu zvorali, ale přesto bych to hodnotil ve výsledku pozitivně. 1
22:32:59
15.04.2019
ZdrubT
Tak na letošnim Rallye Praha Revivalu jsme dovezli auto do zdárnýho cíle na celkovém 50 fleku ze 180 startojících. Do cíle dojelo 164 posádek. To je slušná učast. Ve třídě 6 jsme dojeli 14 ze 39 posádek.
Naše nasazení nepřežil náš malinkatý motor12 12 V cíli bylo drobné zklamání, jelikož jsme se dopustili pár chyb a odešel motor. Po opadnutí emocí jsme zajeli vlastně velmi slušně!
Rallye Praha Revival 2019 sč 146
upraveno 1x, naposled 15.04.2019 22:33:44
19:11:59
05.04.2019
Eidy
-> ZdrubT: Na RZ to bude dobrý. Aspoň pak můžeš říkat, žes to prolítnul na pětku. 1
17:20:25
05.04.2019
ZdrubT
Tak první svezení je takové všelijaké.36 Na jedničku to má celkem problém a pětka je jen doplněk, sneslo by to delší převod.
Extreme Tyres