Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 99x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

12:10:29
18.11.2023
ZdrubT
Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum - Škoda 120 - XIII. Rally Berounka Revival 2023 + onboard
20:37:09
14.11.2023
ZdrubT
-> T: ano, i do oka a na oka zevnitř. U pedalu mam 8mm díru pro odtok vody, co do auta naprší, tak tou.
12:36:34
14.11.2023
-> ZdrubT 08.11.23 15:33:03: asi sprcha uvnitř jsem pochopil ? 3 kudy to tam vlítlo ? 3
13:32:11
06.11.2023
-> ZdrubT 05.11.23 18:16:20: takovej krásnej den 40
08:51:45
06.11.2023
ZdrubT
Rally Berounka Revival 2023 - SS 01 Rallycross - CRASH AND ACTION




Zde se nám dařilo, 3 ve třídě a 10 absolutně a to mě ve třetim kole sežralo bahno a na chvilku jsme se zahrabali.
20:25:06
05.11.2023
havlik
-> ZdrubT: to sis to teda užil do konce koukám 9
18:16:20
05.11.2023
ZdrubT
V sobotu jsme absolvali RBR byl tentokrát jen jednodenní, zato dost záživnej. Prvni sedlčany v blátě jsme dojeli 10 absolutné a to jsem se ve třetim kole nechal unést a sežralo nás bahno. Na prvním letišti v panenčáku jsem ukopl levou páčku na světla a blikny. Zustala tam světelná houkačka, na kterou jseme dojeli dom. Bohužel na přejezdu na poslední Sedlčany jsem to trochu přehnal v jedné zatáčce na listí jsem se svezl do škarpy. Následky najdete na fotkách. Bez zastávky jsme upalovali dál a škody zjišťovali v cíli. Pak cestou dom odešla ledrampa a cca 8km od baráku došel benzín a já tlačil auto do první obce a pak šel pro kanystr. Prostě náročný den plný zážitku a emocí. Proto 5 místo ve třídě beru jako krásný výsledek.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 05.11.2023 18:16:20
upraveno 1x, naposled 05.11.2023 18:23:22
20:09:14
24.10.2023
ZdrubT
-> Fifa: bík, ale jako snaha o nejlepší čas to moc nevypadá2
16:23:07
24.10.2023
Fifa
-> ZdrubT: Pěkně to tam vodíš bokem3 Slušná práce6 157
22:38:59
23.10.2023
ZdrubT
-> T: koukni i na ostatní jízdy. Nebo alespoň na poslední. Velkej rozdíl v porchu.
22:08:01
23.10.2023
-> Eidy 23.10.23 19:36:16: motanice jak to lítá 3

Jak píšeš, 300 koní na suchu 3
21:55:11
23.10.2023
havlik
-> ZdrubT: ja mám vzadu 1,7 za studena
19:53:53
23.10.2023
ZdrubT
Sosnová je malá a fajn. Motanice to je. Tam se ten tlak na obalenejch kolech bahnem špatně určoval podle sjetí. Příště je upustim, pokud nebude sníh.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 23.10.2023 19:53:53
19:36:16
23.10.2023
Eidy
-> ZdrubT: To je moc velký tlak. Máš to sjetý daleko od značky. Vypadá to jako velká zábava. Aneb jak by jezdila Škodovka se 300 HP na suchu. 3

-> T: Motanice jako trať nebo na rukou? 1
19:23:02
23.10.2023
Bery
není,ale zkus to udržet do 2,0... tohle je nějaká semi guma?
19:05:58
23.10.2023
-> ZdrubT: slušná motanice 40

Není to moc ? Kolik předepisuje výrobce ?
14:05:20
23.10.2023
ZdrubT
Celý den jsem vzadu jel nová pneu Yokohama ADVAN A052 205/60/13. Nafoukaná po dojetí 2.1, před startem 1.9. A jsem zklamán, čekal jsem lepší přilnavost, alespoň po zkušenostech jak se chovaj na Feldě 185/55/14. Možná je to chtělo upustit na menší tlak, nebo na nich něco najet za tepla.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 23.10.2023 14:05:20
13:26:12
23.10.2023
ZdrubT
Tak nám zas začlo ježdění v Sosnové. Velký zážitek, ráno v mlze a na vodě. Pak to začlo osychat, stala se malá závada na voze a to neni úplně to pravé pro můj lenivý vůz.

SOSNOVÁ ARS 23/24 21.10.23 Škoda 120 trénink
upraveno 2x, naposled 23.10.2023 13:27:28
Extreme Tyres