Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 17.04.24 20:15 | 98x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

21:25:38
12.11.2017
Eidy
Jsem rád, že jsem to nebyl já. 1 Taky jsem se sklouznul. Díky za půjčení týhle přemotorovaný bestie. 47
21:07:09
12.11.2017
ZdrubT
Dnešní Sosnová supr! Trochu se zadařilo. :-( Ale ten požitek z jízdy pořád bokem za to stál. Tohle je jen plech a to se opraví. Auto zanecháno uklempíře.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 12.11.2017 21:07:09
01:50:21
28.10.2017
ZdrubT
Tak na RBR nám uletěl řemen, já se toho nevšiml a odkroužil tři kola v Sedlčanech. Do cíle jsem dojel bez vody jak dýmovnice. Motor to nepřežil. Konečně zjistim co v něm je a případně ho opravim. Pokud to za opravu bude stát.

Je to starej blok /1 dle toho 1053

Těsnění pod hlavou odešlo, tyčka na vejfukový ventil u 1 a 4válce je ohlá.8
01:22:28
28.10.2017
ZdrubT
-> T: Ne nemam a ani nemá cenu ho opravovat. Dokud má nějaký tvar tak ho tam nechám a pak pořídim nový.
09:30:45
15.10.2017
-> ZdrubT: máš to lizatko zaformovany ? 4 3
06:58:59
05.09.2017
-> ZdrubT: takhle má vypadat správná kapota 40
21:46:43
04.09.2017
ZdrubT
Opraveno. Jen je potřeba doladit hladinu oleje v převodovce a přidělat držáky ližiny pod motor.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 04.09.2017 21:46:43
22:42:05
28.08.2017
ZdrubT
Pomalu a jistě se na tom maká. Za týden v pondělí to snad zas pojede a bude se testovat, Běšiny stíháme.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 28.08.2017 22:42:05
upraveno 1x, naposled 28.08.2017 22:46:56
23:51:06
28.07.2017
Eidy
-> ZdrubT: Tak to máme co dělat. Zítra pošéfuju tu zadní kapotu. 4
22:20:00
28.07.2017
ZdrubT
Tak jsem zaplatil startovné na RBR, budu muset máknout! 3
16:13:21
25.07.2017
Tom Troll
já vám nevim nikde tam nevidim tažný 3
16:04:29
25.07.2017
Péďa17
-> ZdrubT: Michal te vazne tahle nebo to je jenom for?
15:46:27
25.07.2017
Vojťas
-> ZdrubT: fakt s tím takhle někam jezdíte nebo to je forek ? 40 Bych vam sebral i rodnej list 3
15:36:20
25.07.2017
ZdrubT
Auto připraveno na odvoz.3
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 25.07.2017 15:36:20
10:55:09
23.07.2017
ZdrubT
Hurá!! 5 Konečně jsem se dokopal odvézt auto na srovnání kasle. Snad se zas někam pohnem.
00:22:51
18.05.2017
Eidy
-> Luky: u Zdrubáka asi obojí. 1
00:16:10
18.05.2017
Luky
-> Eidy: vodu v okruhu nebo kastli? 1
22:54:59
16.05.2017
Eidy
-> ZdrubT: Budeme zase vařit? 1
22:22:25
16.05.2017
ZdrubT
Pomalu se na tom něco tvoří. Zjišťuji, jak je to moc pokroucený a popreskaný. Přitom to zas o něco odlehčim.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 16.05.2017 22:22:25
21:25:41
05.05.2017
ZdrubT
Pořízeny díly na opravu karoserie.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 05.05.2017 21:25:41
Extreme Tyres