skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.
Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50
Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50
Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.
EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.
Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.
Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19
Bělouch2 EVO - komentáře:
21:30:11
14.02.2018
14.02.2018
ZdrubT
-> Evž@: Jo najížděli jsme to kolem Vizovic.
10:09:43
14.02.2018
14.02.2018
Evž@
-> ZdrubT: já vás potkal v pátek když jsem jel z práce ze Vsetína je to možný?
11:55:19
13.02.2018
13.02.2018
ZdrubT
Tak jsem hrozně rád, že auto jsme dovezli celé a nepřidělal jsem nám žádnou práci. Ta řemenice, to prostě nechápu, ale odhalil jsem to včas a povedlo se opravit. Nadále nebyl jedinej problém kolem auta a to mam radost. Snad to tak bude i na RPR 2018 a konečně ho celý dokončíme.
10:03:11
12.02.2018
12.02.2018
Eidy
-> havlik 11.02.18 21:47:53: Dík. Konečně jsme dokončili soutež.
-> Tuner#2: Tak jsme si chtěli zkusit i něco jinýho. Doufali jsme v jízdu na sněhu, bohužel to byl buď suchý asfalt nebo ledovka. Nic mezi. Takže trochu naprd a točil se každej. I úmrtnost byla celkem veliká. V zadohrabech startovalo 27 aut, z toho 6 nedojelo. Většina aut odjížděla ze startu bokem, jen my máme zdechlý koně. Ale pěkný to bylo.
-> Tuner#2: Tak jsme si chtěli zkusit i něco jinýho. Doufali jsme v jízdu na sněhu, bohužel to byl buď suchý asfalt nebo ledovka. Nic mezi. Takže trochu naprd a točil se každej. I úmrtnost byla celkem veliká. V zadohrabech startovalo 27 aut, z toho 6 nedojelo. Většina aut odjížděla ze startu bokem, jen my máme zdechlý koně. Ale pěkný to bylo.
21:49:29
11.02.2018
11.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.02.18 19:59:46: Super, ani jsem netušil, že se vydáte tak daleko
21:47:53
11.02.2018
11.02.2018
havlik
-> Eidy: tak gratulace
20:18:44
10.02.2018
10.02.2018
zabiakPUK
dufam že nie z 15tich.
19:59:46
10.02.2018
10.02.2018
Eidy
Jsme v cíli a auto je v pořádku. Poprvé! Zajeli jsme celkem rozumně. V zadokolkách jsme skončili na 15. místě.
20:42:17
09.02.2018
09.02.2018
Eidy
Jak je už naším dobrým zvykem, sere se to :)) Začali jsme utrženým držákem tlumiče. Někde jsme s ním škrtli o zem, jen netušíme kde. No a řemenice na vodním čerpadle si řekla, že už ji to nebaví. Ale podařilo se nám sehnat poslední řemenici ve Vsetíně a valíme dál. Držte palce. Zdar
05:16:43
09.02.2018
09.02.2018
ZdrubT
Auto nalakováno, nový olej v motoru a hurá na Valašku. :-) Motor momentálně 136B co poháněl mé RSo.
22:04:59
16.12.2017
16.12.2017
Eidy
-> StepaNoFUN: Musí ti Leoš pomoct. Pak to sfouknete za hodinku.
21:37:11
16.12.2017
16.12.2017
StepaNoFUN
-> Eidy: Tak to mi říkal taky... Ale už vidím, jak to dopadne... Pokud nebude sníh, tak budu do Sosnový řídit já (mám C+E a Leoš ne), a na podvalu za autobusem bude felda, se kterou pojedu ofiko já. A budeme ji testovat o "obědový" pauze a po skončení závodů (Já nepojedu - to bych se servisem nedal. Už takhle ssebou ani nevozím foťák, protože na to není čas).
Nebo sníh bude a ráno se rozmyslí, že pojede feldou... :-D
A já se z toho tak jako tak pose*u... Už takhle je to 2,5hodiny to rozbalit a tu samou dobu to zbalit... S druhým autem je to minimálně o hodinu navíc...
Nebo sníh bude a ráno se rozmyslí, že pojede feldou... :-D
A já se z toho tak jako tak pose*u... Už takhle je to 2,5hodiny to rozbalit a tu samou dobu to zbalit... S druhým autem je to minimálně o hodinu navíc...
20:37:17
16.12.2017
16.12.2017
Eidy
-> ZdrubT: No tak vidíš.
20:36:46
16.12.2017
16.12.2017
Eidy
-> StepaNoFUN: No jo. Tak já budu příště jen očumovat. Ale na Revivalu potřebuješ spolujezdce a stejně je to buď porucha karoserie nebo motor na totál.
Leoš říkal, že chce v lednu otestovat Feldu.
Leoš říkal, že chce v lednu otestovat Feldu.
20:36:25
16.12.2017
16.12.2017
ZdrubT
-> Eidy: Je pravda že Běšiny s Magdou byli v pohodě
20:33:04
16.12.2017
16.12.2017
StepaNoFUN
-> Eidy: To víš... Dvojnásobná zátěž vozu, když to nenajede jenom 30 minut, ale dvojnásobek. :-D
My prej přes vánoce budeme ladit, zejtra se objednávaj další gumy... Původně Leoš chtěl jet zejtra pro motorku. Během dneška zkonstatoval, že to radši nacpe do aut. :-D
My prej přes vánoce budeme ladit, zejtra se objednávaj další gumy... Původně Leoš chtěl jet zejtra pro motorku. Během dneška zkonstatoval, že to radši nacpe do aut. :-D
20:23:44
16.12.2017
16.12.2017
Eidy
-> havlik: Ehm, ono to začlo tím, že dneska došlo k provalení LZ dveří dovnitř. O bariéru. A kousek barvy se odloupnul. No a při mytí to Zdrubák umyl pořádně. Tak co, vytáhnu pistoli a budeme zase lakovat.
Edit: A nebo to není autem. Ono se to nějak sere přesně od té doby, co jezdím s Tomem já.
Edit: A nebo to není autem. Ono se to nějak sere přesně od té doby, co jezdím s Tomem já.
19:25:43
16.12.2017
16.12.2017
havlik
-> ZdrubT: to auto je snad zakletý
19:12:16
16.12.2017
16.12.2017
ZdrubT
Po Sosnové bylo auto potřeba řádně umýt, bohužel to šlo až na plech