Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 31.10.24 00:27 | 99x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.

Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.



Motor:

MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.



Současnej

1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50



Záložní:

Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50



Převodovka:

nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)

suchej 5Q 4.22

mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)



Podvozek:

EVOLUCE 3

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.



EVOLUCE 2

Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.



Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.



Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.



Brzdy:

Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.

Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.



Interier:

Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.



Kola: No mam jich hodně. :-)

Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg

AEZ 7j r15 9kg

Renault Intra 7j r13 et23

Renault Intra 5,5j r14 6,3kg

Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg



Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report




Rally Škoda sraz Podzim 2017




Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum




Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.

- Předělat držák heveru - HOTOVO

- Dodělat kastlík v palubce

- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO

- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO

- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO

- Sluneční clony???

- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO

- Věšáky na bundy - HOTOVO

- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-

- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.

- Předělat budíky - HOTOVO

- Zámek přední kapoty - OPRAVEN

- Předělat držák altíku - HOTOVO

- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO

- Zvednout podvozek - HOTOVO

- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno



Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.

Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.



Rallye Berounka Revival 2018 SS1




Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS3




Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom




Rallye Berounka Revival 2018 SS5




Rallye Berounka Revival 2018 SS6




Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.



Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE

Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19



Bělouch2 EVO - komentáře:

19:10:00
26.04.2016
ZdrubT
-> Eidy: První kola jsou BMW a druhý ALPINA.
17:50:55
21.04.2016
castrol
-> ZdrubT: rozdiel vidim v paprskoch
06:40:32
21.04.2016
Eidy
-> ZdrubT: Nějaký OZ?
22:46:47
20.04.2016
ZdrubT
Pozná někdo rozdíl a co to je za kola??,2
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 20.04.2016 22:46:47
22:38:13
02.04.2016
ZdrubT
Probouráno
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 02.04.2016 22:38:13
12:48:30
28.03.2016
Eidy
-> vhml: Ten karbec je nějakej atyp, takže čekáme na trysky a vzdušníky. Zatím jen přetěsněno a nová membrána akcelerace.
10:50:55
28.03.2016
vhml
To krmení jste nějak naladili?
upraveno 1x, naposled 28.03.2016 11:27:58
11:56:40
27.03.2016
ZdrubT
Včera jsme byli jezdit v Sosnový. Velká akce. Ráno pršelo a cca 4stupně. Žádné pneu, co jsem měl sebou na tom nefungovalo. Problém všech bylo vyjet na most. Několikrát jsem opustil trať a nějaké ty kodiny taky proběhly. V první závodní jízdě jsem nabral do zadního kola velkej vrut, asi z mostu, tak se muselo lepit. Naštěstí se to povedlo. Druhá dvě jízdy se pak povedly, začlo to osichat a pneu fungovat. Tak jsme si docela zajezdily. Jediné poškorení je odřená vana motoru a promáčklej vejfuk při sjíždění smostu. Jo a někde začal unikat olej.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 27.03.2016 11:56:40
01:02:55
25.03.2016
ZdrubT
Nemakám jen na autě, ale i na joho bydlení. 1,2m do delky přibylo a pujdeme dál. Ten překlad je tam kvuli jeřábku.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 25.03.2016 01:02:55
upraveno 2x, naposled 22.03.2020 17:02:08
22:50:40
17.03.2016
ZdrubT
Dík Eidymu pomalu řešíme karbec. Jsou objednaný nějaký díly. Já se hrabu v kabelech, ovladačích a budíkách. Zatim hlavně vyhazuju kabely a přědělávám ovladače.
upraveno 1x, naposled 19.03.2016 22:21:02
14:29:00
13.03.2016
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: sundej už ty bubny, nebo mě je prodej:)
20:58:35
09.03.2016
ZdrubT
-> Lůďa: Zatim bohužel nic. Neni na to nějak čas.
21:13:55
07.03.2016
Lůďa
-> ZdrubT: Co nového na Užovce?
10:05:13
05.02.2016
Eidy
-> George88: Kde bys chtěl sjíždět do boxů? Jezdilo se normálně dokola, ale konec okruhu byl zpomalenej. Cena klasika, 150 Kč/10 minut.
09:49:20
05.02.2016
George88
co stála jedna jízda? Takže se nejezdil celej okruh,ale sjíždělo se hned do boxů?
18:40:03
02.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 02.02.16 18:35:47: Pokud to nevyměnil od loňska, tak 1,9TDI - já tam nebyl...
18:35:47
02.02.2016
djmaso
-> Tuner#2: CO MEL V TÝ MODRÝ FILCE?
Extreme Tyres