skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1979
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
jack51/Š120L - komentáře:
16:58:57
05.12.2005
05.12.2005
Majkl
-> jack51: je hele co to mas za manzety na vnejsich kloubech? ty sou nejaky malinkaty...
16:57:06
05.12.2005
05.12.2005
Majkl
-> jack51: jo to jo, ja jen rekl ten svůj
16:56:33
05.12.2005
05.12.2005
jack51
-> Majkl: To je věc názoru
16:46:22
05.12.2005
05.12.2005
Majkl
me k ty uzovce ty kridla a spoilery neštimujou...
16:42:40
05.12.2005
05.12.2005
jack51
-> MatthewS: Díky krajane :)
16:28:06
05.12.2005
05.12.2005
jack51
Tak jsem konečně namontoval křídlo a přihodil pár fotek :)
16:23:06
05.12.2005
05.12.2005
MatthewS
Kridlo moooc pekne, tzesim se na spojler! Krasne jede! Mel jsem tu cest ji ridit
02:16:12
11.08.2005
11.08.2005
Knoxville
Krásná užovka a tahle nejspíš i krutě pojede. Dávám 10.
19:42:00
20.06.2005
20.06.2005
AlVyb
Cauvec, mohl bys me prosim bliknout ten vzduch. filtr jak ze to tam mas(potreboval bych to pripomenout)... A jeste nejak vysvetlit jak mas ten filtrbox pripevnenej k tomu karbecu dik
20:18:35
27.04.2005
27.04.2005
.Viki
kde jsi prosímtě sehnal ty nálepky na spodek dveří?? nikde je nemůžu sehnat. Díky za odpovď 8 bodíků
17:49:15
27.04.2005
27.04.2005
Majkl
pekna uzovecka 7b.
09:00:32
27.04.2005
27.04.2005
Bukyn
Pěkná škodovka v origu. Boduju
13:18:25
26.04.2005
26.04.2005
jack51
-> remix: Dík s Tebou se holt rovnat nemůžu
23:14:41
25.04.2005
25.04.2005
REMIX
Snaha se musí ocenit, už tam máš 7bodů..
19:26:58
11.04.2005
11.04.2005
jenik120
mooc hezka uzovka s oreginal vzhledem... (9)
09:35:46
11.04.2005
11.04.2005
manijak
jakej je ten bezkontakt... taky o něm uvažuji..a koli jsi za něho dal?jinak fajn kárka...dávám bodíky
14:37:50
07.04.2005
07.04.2005
jack51
Díky. Jinak, když jsme tam ten motor dávali, tak vypadal ještě líp - fotky se buhužel nedochovaly
14:17:00
07.04.2005
07.04.2005
Mr. Zabijak
-> jack51: konečně pěkná Užovka... a moturek je taky hezoučkej.. by se z něj dalo pomalu žrát dávám 8b
14:38:05
05.04.2005
05.04.2005
jack51
-> Petr Abrahámek: Jasně hned jak nahodim karb.