skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1979
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
Motor:
- Favo 136/46kW/100Nm (08/2004) - úpravy nutné k zástavbě + hliníkové rozvodové tyčky (už tam byly), jinak série
- olej polosyntetika 10W-40
- sací + výfukové svody original Š742.136
- vodní pumpa + domek termostatu 742.136
- nový výfuk Š130
- karburátor SEDR 136 (konečně)
(již minulost :))
- karburátor LEKR 28-30 (Pierburg 2E3) včetně "odbublinkovače" ; - přepad do hrdla nádrže + duralová vyrovnávací podložka
- bezkontaktní Favo zapalování
- výfuk sériový, tak nějak upravený na Favo svody
Převodovka & spojka:
- 5q/3,9
- spojka odpružená (Š1203) + přítlačák Favorit
Podvozek:
- M-kové nápravy
- přední s hřebenem + nové svislé čepy
- zadní vlečená, nová vyztužená podélná ramena, nové silentbloky
- podzim 2004 nové zadní tlumiče (sériové - Ateso)
- léto 2005 nové přední tlumiče + zadní tlumiče (tentokrát na vlečku - opět série)
- hliníková kola Apollo
Brzdy:
- vzadu klasika bubny
- vepředu 4 pístkové třmeny - nové pístky + gumičky (6/2006)
- nový HBV 19mm (6/2006)
- nové kotouče Lucas, destičky Ferodo (6/2006)
- nové rozvody brzd (zapojení TH jako Š130) + spojky + repase hlavního a procovního válce spojky (6/2006)
Karoserie:
- po vyvaření a laku v létě roku 2003
- křídlo na zadní kapotě (jestli se to tak dá nazvat :))
- 4-oko
- přední mlhovky
Interiér:
- víceméně sériový
- kulaté budíky s otáčkoměrem
- sportovní volant
- sedačky s opěrkami ze Š120M (od Travise)
- kontrolka ruční brzdy
Plánuji:
- nové nebo aspoň nějaké schopné bubny
- repasi Apoll
- jezdit :))
New:
- tak sem v sobotu (21. 05. 2005) dovezl 5q s vlečkou a pomalu ho začnu připravovat na zástavbu
- a taky jsem pořídil zánovní přední tlumiče (konečně)
- (29. 05. 2005) konečně mám vyrovnávací podložku pod karburátorem - akorát jsem musel trošku snížit filtrbox, aby se to tam všechno vlezlo :)
- v pátek (09. 09. 2005) jsem doinstaloval vlečku a 5-ti kvalt, chtělo to trochu řezání a svařování, ale nakonec se
tam vše vešlo :), při této příležitosti jsem nainstaloval i odpruženou spojku ze Š1203 a nové spojkové ložisko
- (2. 12. 2005) namontoval jsem křídlo
- (x. 1. 2006) namontovány přední mlhovky
- (x. 2. - x. 3. 2006) místo LEKRu, nastupil prozatím EDSR(SEDR 136 je v přípravě - ale stale trošku zlobí :( ), namontováno originál sací i výfukové potubí, vodní pumpa 136 a nový sériový výfuk na Š130
- (7. 5. 2006) koupil jsem Apolla, zatim na zkoušku na autě
- (21. 5. 2006) vyčištěn a namontován SEDR 136, zatim jede v pohodě, tak doufám že už to tak zůstane :)
- (7. 6. 2006) započatata příprava 4pístkových třmenů
- (21. 6. 2006) dokončena montáž 4pístků a celková GO brzd (rozvody S130)
- (27. 7. 2006) novej chladic (původní 27let stary uz si koledoval :) )
- (13. 6 + 17.6. 2006) výměna zadních ložisek, hřídelí a unašečů - bohužel stále trvá kopaní do pedálu :(
- (18. 6. 2006) nové zadní bubny - kopaní se opět nevyřešilo :((
- (20. 8. 2006) palubní deska ze S120GLS
jack51/Š120L - komentáře:
11:47:04
20.07.2006
20.07.2006
jack51
-> sep: Jj, nové. Z tech starych byly použitelny cca.2, takze jsem se na to vykašlal a koupil radši všechny.
07:46:57
20.07.2006
20.07.2006
sep
-> jack51: :jak to dopadlo s těmi pístky?Nové ?
23:27:30
12.05.2006
12.05.2006
jack51
Tak konečne aspoň nějaká malá aktualizace a novy fotky
19:55:44
27.04.2006
27.04.2006
AlVyb
-> jack51: mel by sis opravit pospis
21:11:27
01.03.2006
01.03.2006
Syny
A ty jsi ten nosnik rezal?
09:00:44
24.02.2006
24.02.2006
jack51
-> Syny: Tak přední se musi (pokud budeš dávat hřeben) vyřezat dira do podlahy kousek vedle, dat jina pedalova konzola a lomená hřidel k volantu zbytek
pasuje bez problémů,
zadní pokud budeš nechávat kyvku je uplně v klidu - jenom se vyměni, pokud vlečku tak uz je to horší - musí se vyměnit (nebo upravit) kastlík baterky za mělčí a pokud budeš davat i pětikvalt tak se musi upravit i nosnik nad převodovkou.
pasuje bez problémů,
zadní pokud budeš nechávat kyvku je uplně v klidu - jenom se vyměni, pokud vlečku tak uz je to horší - musí se vyměnit (nebo upravit) kastlík baterky za mělčí a pokud budeš davat i pětikvalt tak se musi upravit i nosnik nad převodovkou.
01:24:34
24.02.2006
24.02.2006
Syny
Jakpa tam sli ty eMkovy napravy? Tak to planuju, ale byl bych rad kdybys mi to alespon trochu priblizil (narocnost, cas, atd...). Dikes
08:58:43
14.12.2005
14.12.2005
Majkl
-> jack51: tak to je mozna proto.. kazdopadne sou maly
19:21:29
13.12.2005
13.12.2005
jack51
-> Majkl: No nechal - chyba, už mám jiny.
A na té fotce jsou ohrnuty, abych to mohl natřít - tak možná proto
A na té fotce jsou ohrnuty, abych to mohl natřít - tak možná proto
16:05:11
10.12.2005
10.12.2005
Majkl
-> jack51: a tys nechal stary manzety?
to sou nejaky maly fakt (pokud to nejsou Lobro), original sou mnohem vetsi..
to sou nejaky maly fakt (pokud to nejsou Lobro), original sou mnohem vetsi..
14:43:48
10.12.2005
10.12.2005
jack51
-> Majkl 05.12.05 16:58:57: To jsou original co na nich byly, když jsem to dovezl
19:50:22
08.12.2005
08.12.2005
Pavel P..
Moc pěkná užovka, takhle bych to nechal
19:37:57
08.12.2005
08.12.2005
Knoxville
Mno přidávám se k Majklovi, taky bych si na škodovku křídlo nedal. Taky jen můj názor, ale je pěkná.
17:00:08
05.12.2005
05.12.2005
jack51
-> Majkl: Šak v pohodě, mě se to zase pro změnu líbí