skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km
Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)
10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.
14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...
15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.
19.3.2015 Podělal se startér
25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.
23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...
3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.
8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.
Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Burák/Modřinka - komentáře:
16:49:18
13.03.2015
13.03.2015
Burák
Ano, 105 bylo míň, ale například na Želivi byl kluk s GLS 1976. Tomu říkám rarita
16:32:49
13.03.2015
13.03.2015
Fjatik
v tomto modelovom roku, čo boli tak ešte pomaly prototypy, je to fakt krása, no model Š 105 S by bola asi o niečo vzácnejšia, ak by bol práve r. v. 1976
16:05:58
13.03.2015
13.03.2015
Burák
-> Kocvin: No, taky je zajímavý, že prodaná byla až v červnu 77
22:14:22
12.03.2015
12.03.2015
Kocvin
-> Burák: Cedrych uvádí v knize "Aby jezdily i v roce 2000" vzorník pro modelový ročník 77, do něhož spadají i úžovky z roku 76.. Každopádně ta tvoje bude jedna z prvních, na které se nový vzorník nevztahoval a asi dost rarita..
21:55:15
12.03.2015
12.03.2015
Burák
-> Kocvin: Dost si myslim, že ano, protže jednak jsem nikdy nikde neviděl vzorník pro užovky 76, druhak, byla to v podstatě ověřovací série, když se stále sekaly ještě stovky.
21:48:18
12.03.2015
12.03.2015
Kocvin
-> Burák: Na první úžovky, se stříkaly barvy dle vzorníku pro kilo? Když teď porovnávám jiné auta stejného ročníku, tak to vážně vypadá nějak moc modře..
21:22:10
12.03.2015
12.03.2015
Burák
-> vhml: Ale modrošedá je šedivější. Tohle auto je světle modré. Krom toho, tohle neni 77, ale 76, tudiz vzornik ze stovky. 4086 se používala až 82 cca
21:20:12
12.03.2015
12.03.2015
Kocvin
-> Burák: Na model 77 se dávala jiná modrá, než 4140? :)
Jo a není to hoši náhodou 4086? (myšleno u 742)
Jo a není to hoši náhodou 4086? (myšleno u 742)
21:07:06
12.03.2015
12.03.2015
vhml
-> Burák 12.03.15 21:06:03: 4085 je modřejší.
21:06:03
12.03.2015
12.03.2015
Burák
-> Kocvin: Dle čeho tak soudíš? Není to spíš 4085? Šedomodrá vypadá jinak.
18:46:48
12.03.2015
12.03.2015
Kocvin
-> nijo455: šedomodrá 4140
18:37:19
12.03.2015
12.03.2015
nijo455
čo je to zafarbu ? mam presne tuto a v TP to nemám napisané
23:20:54
09.03.2015
09.03.2015
Burák
-> dragon_cb_cz: Presne tak. Na vsech peti autech zatim vyfuky drzi
14:47:14
09.03.2015
09.03.2015
dragon_cb_cz
-> Burák: V nejhorším případě i na prodej, ale raději bych výměnu no... zatím je skladem jen jeden, ale u kamaráda by měly být uložené další dva, tak až je doveze, tak je zkouknu a kdyžtak bych jeden pustil... předpokládám, že ho nepotřebuješ úplně akutně?
08:01:20
07.03.2015
07.03.2015
Burák
-> dragon_cb_cz: Echt užovkovej by se mi hodil, ale echt emkovej nevlastním
22:26:28
06.03.2015
06.03.2015
dragon_cb_cz
-> Burák: Mimochodem, ladiči, nechceš echt oužovej vejfuck? Ideálně výměnou za echt eMkovej
20:59:27
06.03.2015
06.03.2015
Burák
-> Enggik: Jojo, to je, pan se pry sesel kazdou nedeli s kamarady a tunili
19:44:58
06.03.2015
06.03.2015
Enggik
-> minno: Ten plastizol na zadních podběhách se začal objevovat až koncem modelu 78"
-> dragon_cb_cz 05.03.15 13:05:08:
-> Burák: Ovšem ta ,,bižuterie" je povedená
-> dragon_cb_cz 05.03.15 13:05:08:
-> Burák: Ovšem ta ,,bižuterie" je povedená
18:41:48
06.03.2015
06.03.2015
nedeto
-> Burák: Tak celkový vzhled předku to nijak nenarušuje..
18:17:40
06.03.2015
06.03.2015
Burák
-> Kocvin: Neměl jsem odvahu zkoušet. Vnitřně bojuju, zda to zachovat, či ne