Burák/Modřinka Burák/Modřinka

komentáře | popis | fotky | Burák | 16.02.18 10:26 | 45x v oblíbených
Škoda 120L
Rok výroby 1976
Najeto 50220 km

Auto bylo v podstate jednoho majitele, respektive rodiny. Puvodni majitel zemrel a zdedil to jeho syn. Od te doby byla v garazi, az se rozmysel, ze by ji prodal. Nabidl ji kamaradovi s tim, ze cena do 10. Nakonec chtel vic a ja to nechtel dat. Tak ji koupil kamarad, rozpohyboval, sundal ty otresne listy a vylestil ji. No a kdyz jsem ji videl, domluvili jsme se :-)

10.3.2015 Dnes došly doklady a taky jsem nakoupil hadice a těsnění atd. na zprovoznění.

14.3.2015 Opravený karburátor, zpacifikované vodní vedení, nové svíčky, anténa, CSka a podobné kravinky. A taky první jízda. 4 km domů bez STK...

15.3.2015 Úspěšně absolvovaná STK a první výlet na trase Berou-Kolín-Krakovany a zpět. Celkem 250 km a auto se probouzí ze spánku a už začíná pomalu fungovat.

19.3.2015 Podělal se startér

25.3.2015 Startér vyměněn a zjištěno, že skutečně model 1976 měl ještě startér ze stovky s jedním kulatým konektorem.

23.7.2015 Rozleštění, 6 hodin práce...

3.10.2015 kompletní výměna hadic, čidlo chladiče, výfuku včetně parohů, montáž mlhovek a antistatického proužku.

8-12.10.2015 cesta Beroun - Paříž a zpět 2300km naprosto bez problémů.

Krom statické rekvizity v seriálu Nebe pod hlavou jsme hráli i tady
Česká spořitelna: Když ve vás někdo věří, dokážete víc - 90"

Burák/Modřinka - komentáře:

19:20:43
16.02.2018
TT_daniel

-> Burák: pekne videjko (reklama)157
11:02:36
16.02.2018
Bukaj

10:25:16
16.02.2018
Burák

-> Bukaj: Hale, je to možný, no. On pán byl koumák, vychytávek je tam spousta 3 Ale upřímně, vyhodil jsem to a dal origo 3

-> TT_daniel: Nic zásadního 3
Česká spořitelna: Když ve vás někdo věří, dokážete víc - 90"
12:43:03
14.02.2018
Pavel P..

-> Bukaj: asi to mohlo fungovat dobře, pamatuju si že jsem tohle viděl jako vychytávku z nějakýho starýho Světa Motorů.
10:02:25
14.02.2018
TT_daniel

-> Burák: nejake novinky?
09:55:12
14.02.2018
Bukaj

-> Burák 01.10.15 07:33:42: A tušíš, proč tam byl ten termostat ze žigula?
Jinak parádní vůz4
Edit: Po zamyšlení si odpovím sám: docela důmyslné řešení pro zimní provoz, aby do motoru po otevření originálního termostatu neproudila ledová voda z trubek a chladiče, ale přimíchávala se s teplou vodou z motoru. Otázka je, jak to fungovalo v praxi...:)
upraveno 1x, naposled 14.02.2018 09:58:59
19:40:49
11.10.2015
Burák

-> minno: Ještě zítra přes 1000km zpět..
19:21:16
11.10.2015
minno

-> Burák: super fotka s eiffelovkou157
21:19:28
01.10.2015
Enggik

-> Burák: 40 47
21:17:14
01.10.2015
Burák

-> Enggik: Počkej, až se potkáme, za pochvalu poděkuju osobně 30
20:24:50
01.10.2015
Enggik

-> Burák: Takový pěkný auto, to musí dělat radosti 40
07:33:42
01.10.2015
Burák

-> oppik: Řešení na prd. Nicměně chlazení už je tak, jak má být
23:58:28
30.09.2015
oppik

teď koukám na tu fotku s tím chlazením a navíc ty trubky,zajímavý řešení 4
23:54:45
30.09.2015
oppik

pěkný matky na kolech 3
21:18:44
04.08.2015
Burák

-> Fjatik: A to ještě dostane antistatický proužek 2
11:52:05
02.08.2015
Fjatik

s tou tabuľou ČS to má nejaký šmrnc
07:55:57
24.07.2015
Alex41

Pěkné dílko v krásné barvě! 32 156
00:47:19
28.03.2015
Enggik

-> Burák: Nemožné na počkání 2 2 40
23:52:00
27.03.2015
Burák

-> FrantaM: Díky 4
-> Enggik: Čísla kastlí asi nevíš, co? 3
21:20:46
27.03.2015
Enggik

-> FrantaM: Podle mých informací, se v roce 76 vyrobilo necelých 3900ks Š120L, do dvaceti kusů 105tek a asi padesát kousků 120GLS.
Extreme Tyres