skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120GLS. r.v. 1983. Vývozní verze - vyrobeno 684ks
Vozidlo vyrobeno jako jedno z posledních v sérii tohoto vzhledu.
Najeto 60tis. km
Při pořízení mělo vozidlo najeto 29tis. km. Provozováno je jen v letních měsících a to pouze 1nebo 2 pasažery (zadní sedáky byli zabaleny ještě v originálním obalu z továrny)
Vše původní bez minimálních oprav a zásahů - jen kosmetické nedobové úpravy při provozu auta po zakoupení a jeho každodením používání po dobu 2let.
Od roku 2008 je vozidlo odstaveno v suché garáži
V současné době vozidlo čeká na svou renovaci.
Renovační plán:
Kompletní kontrola brzd a výměna gumových součástí.
Výměna zatuhlých a popraskaných manžet řízení a manžet zadní nápravy
Očištění podvozkové části od prachu a mastných skvrn
Ošetření podvozku
Oprava prosakujícího chladiče oleje
Drobná oprava motoru (termostat) + běžná údržba - oleje, svíčky, filtry
Získání nového čalounění dveří origo GLS v černé barvě (původní bylo poškozené a nahrazeno předchozím majitelem za eMkové)
Odstranění nedobové antény autorádia (nevhodné umístění antény z felicie v zadní části střechy) - Jelikož je lak původní a velice zachovalý nevím jestli vůbec tento krok dělat a než zadělávat otvor ve střeše a tím narušit origo lakování, jestli radši neponechat nedobovou anténu.
Chystané drobné dobové upravy:
Doplnění dobového "lízátka" pod přední nárazník
Postavení vozidla na 13" Alu kola z té doby
Výměna současného CD autorádia za dobové
Provozování jen na srazy a vyjížďky za slunného počasí
Vozidlo vyrobeno jako jedno z posledních v sérii tohoto vzhledu.
Najeto 60tis. km
Při pořízení mělo vozidlo najeto 29tis. km. Provozováno je jen v letních měsících a to pouze 1nebo 2 pasažery (zadní sedáky byli zabaleny ještě v originálním obalu z továrny)
Vše původní bez minimálních oprav a zásahů - jen kosmetické nedobové úpravy při provozu auta po zakoupení a jeho každodením používání po dobu 2let.
Od roku 2008 je vozidlo odstaveno v suché garáži
V současné době vozidlo čeká na svou renovaci.
Renovační plán:
Kompletní kontrola brzd a výměna gumových součástí.
Výměna zatuhlých a popraskaných manžet řízení a manžet zadní nápravy
Očištění podvozkové části od prachu a mastných skvrn
Ošetření podvozku
Oprava prosakujícího chladiče oleje
Drobná oprava motoru (termostat) + běžná údržba - oleje, svíčky, filtry
Získání nového čalounění dveří origo GLS v černé barvě (původní bylo poškozené a nahrazeno předchozím majitelem za eMkové)
Odstranění nedobové antény autorádia (nevhodné umístění antény z felicie v zadní části střechy) - Jelikož je lak původní a velice zachovalý nevím jestli vůbec tento krok dělat a než zadělávat otvor ve střeše a tím narušit origo lakování, jestli radši neponechat nedobovou anténu.
Chystané drobné dobové upravy:
Doplnění dobového "lízátka" pod přední nárazník
Postavení vozidla na 13" Alu kola z té doby
Výměna současného CD autorádia za dobové
Provozování jen na srazy a vyjížďky za slunného počasí
Lemmons/120GLS (83) - komentáře:
23:29:38
28.05.2013
28.05.2013
U-Geen
-> Lemmons: jsem pro samolepku... a nebo polepit celou strechu (cerna matna :))Tty 15ky ji docela slusej, jaky planujes 13"
21:47:16
28.05.2013
28.05.2013
Lemmons
Na další fotky si budete muset nějaký čas počkat, auto v současné době nejde vyprostit z garáže. Ale slibuji, že jak se mi to povede fotky budou. Ano auto bylo v kalendáři Škodateamu a to byla také zatím jeho poslední cesta z garáže. Zadní čelo je Rapiďácké s lampama z"eMka" celé je orámované chromovou lištou. Dnes jsme probíraly jak pořešit tu anténu a jedna z variant byla to sundat a zamáznout díru nějakým kitem a přes dobovou samolepku, aby se to nepálilo svárem a neškrabalo se dál do laku, tak uvidím. Napadla mi ještě varianta samolepky jen přes díru v barvě laku a zamáznout to nějak zespoda, no uvidím
17:56:47
28.05.2013
28.05.2013
rOMAN
-> Kilián: jo byla v kalendari
12:01:41
28.05.2013
28.05.2013
Kilián
-> Luky: jo ted už tvůj příspěvek chápu já bych to možná zkusil zaláknout ale je fakt že jinou antenou se nic zkazit nedá
11:20:19
28.05.2013
28.05.2013
Luky
-> Kilián: na to právě reaguju. Petr píše, že buď nechá tuhle hnusnou plastovou šikmou anténu z Felicie, nebo ji dá pryč a bude to kvuli tomu lakovat. Tak navrhuju kompromisní řešení v podobě zachování umístění antény a jejího nahrazení nějakou dobofkou
Nebo co se ti nezdá?
Nebo co se ti nezdá?
11:16:50
28.05.2013
28.05.2013
Alex41
Krásná, tenhle typ se mi také moc líbí. Bude víc fotografií? Hlavně zadek bych rád viděl, bude tam určitě GLS čelo s lampamy jako na eMku nebo na rapidovi, že? Ty liťáky na fotce jsou ohavnost Ale dobové 13" budou super :-)
11:10:40
28.05.2013
28.05.2013
Kilián
-> Luky: koukni do popisu,majitel se tam o anteně rozepisuje.
-> Lemmons: není to auto focený ve škodateam kalendáři?vim že tam bylo podobný ale ted nejsem doma u kalendáře a z malýho obrázku na netu to nepoznám jestli je jiný nebo ne
-> Lemmons: není to auto focený ve škodateam kalendáři?vim že tam bylo podobný ale ted nejsem doma u kalendáře a z malýho obrázku na netu to nepoznám jestli je jiný nebo ne
10:27:40
28.05.2013
28.05.2013
Luky
Nějaká jiná anténa místo té nedobové by tam nešla?
22:19:34
27.05.2013
27.05.2013
Pavel P..
taky zrcátka byla už plastová, né chromová...
22:17:09
27.05.2013
27.05.2013
Lemmons
Více fotek přijde až se k auto dostanu, teď je uloženo v garáži po peřinama. Už řadu let nejela. K číslům jsem se dostal v roce 2008 ve Škoda muzeu,kdy jsem pátral po historii vozu. Jedna ochotná paní se mi tam věnovala a vyhledala informace. Tohle auto má jestě další čísla pro vývozní tuzexové evidence. Nevím jestli byl rozdíl přímo mezi vývozní a domácí, ale přechodové verze byli v několika sériích a každá měla nějaké odlišnosti. Tahle je z poslední série a ta měla co jsem zjistil méně chromů - už né okolo dveří, dále černé čalounění, a především první hřebenové řízení na úzká ramena, 13"kola se vzorkem OR6. to je asi tak co jsem zjistil
21:43:48
27.05.2013
27.05.2013
oppik
pěkná užovka.taková se moc nevidí.dávám do oblíbených
21:41:30
27.05.2013
27.05.2013
Enggik
Vypadá to na hodně luxusní kus. Přimlouval bych se za více fotek Béžová šampaň tomuhle typu sluší
Ta zmínka o vývozní verzi by mne taky zajímala? má nějaký odlišnosti, nebo to bylo myšleno tak, že je zakoupená z Tuzexu. A k tomu počtu vyrobenejch kusů jsi se dopracoval jak?? 684ks mi přijde dost málo.
Ta zmínka o vývozní verzi by mne taky zajímala? má nějaký odlišnosti, nebo to bylo myšleno tak, že je zakoupená z Tuzexu. A k tomu počtu vyrobenejch kusů jsi se dopracoval jak?? 684ks mi přijde dost málo.
20:35:43
27.05.2013
27.05.2013
kraska98
Nádhera,mezitypy miluju,jen by mě zajímalo včem se liší ta vývozni verze od klasickýho mezitypu ? Jo a přidej i fotky zadku,motoru,interieru a tak :D