
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 120 l ročník 83 .... zakúpená 8.5.2013 v košiciach od jedného pána ing. a ja som už tretí majtel .
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
U-žofka / škoda 120 l - komentáře:
Naprostá paráda 

-> dodik110: Rámová epidémia sa nebezpečne rozširuje

-> Tuner#2: aj nad tým som rozmýšľal ale už tak jazdím nejakú dobu a v pohode no a hasicak uchytím asi na tunel neviem ci tam budem mat obe sedačky ak by som tam nemal spolujazdcovu tak ho dám tam uvidím
-> Školník 02.11.20 08:07:57: To jen rozepre tunel a prahy. 

-> Tuner#2: a ke tak budu naskrutkované trubky pre úchyt športových sedačiek, nevystužia tu podlahu ?
-> dodik110: není ta podlaha příliš měkká, když jsi všechno vyřezal? Já tam kvůli tomu nechával tu origo příčku a druhý důvod je, že mám na ní hasičák.
-> Bery: hej mam ktomu úplnú dokumentáciu aj certifikát od materiálu
Mně se tenhle typ rámů líbí už od dob 306 kit car
Nevím jestli je lepší nebo horší než klasický vykřížování, ale přijde mi že to má něco do sebe

zas jeden z mála rámů, který z V výztuhy ve střeše dál pokračuje obráceným V k tlumičům aby se to opřelo "jak má" .
jestli je k tomu protokol a nějaký osvědčení, tak to třeba schroupnou
jestli je k tomu protokol a nějaký osvědčení, tak to třeba schroupnou
-> havlik: no pekne tak uvidím ako to dopadne 

-> dodik110: Ano je asi 10firem které mají schválení a požehnání od autoklubu
-> havlik: to ešte aj v tom robia rozdiely?
-> dodik110: asi najzdravšia užovka akú som videl tu na virte



-> dodik110: A Bartoš je schváleny výrobce rámu pro ČR?
-> dodik110 20.08.20 13:51:30: Tak to je hustý pokud to tak musí být.
-> Tuner#2: rám je od ivo Bartoš sportcars
-> Tuner#2: -> Eidy: to je problém debilneho SAMŠU a aj tak budem riešiť športový preukaz u vás v ČR mrdam ich tu všetkých 

Ten rám vypadá jako na desctruction derby. 

-> dodik110: od koho je klec? Ta zadní část se mě zdá zbytečně složitá, to byl požadavek?
-> Lamac: neškrtil prepadovú vetvu guličkovým ventilom a nepreplavoval karburátory 
