skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
EVŽEN
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
Evžen - zašpalkováno - komentáře:
-> Peťa Klíč : jak se vede pane škodovkáři??
-> Bobesh: jop seš hodnej... ale dávat se je tam nechystám
-> Peťa Klíč: Tak pardon,že se starám

-> Bobesh: na hovno
-> Peťa Klíč: No já bych řekl,že jo,cena je nízká,nový se už x let nedělaj,tak bys měl nový

-> Bobesh: co já vim... proč ?
-> Bobesh: no ty mám... ale mezi nama nic moc... zvenko aj dobrý ale parabola je v trapu... nytřená stříbřenkou
inač dík 8)
inač dík 8)
-> Peťa Klíč: Gratuluju ke garáži,asi sen každého zde,kdož nemá. Dotaz: Máš ještě ty přídavky,cos měl na nárazníku?
-> Leos_Mays_Hayes: kujů
ať si mouřenínové najdou jiný fáro kterýmu budou vypouštět kola
ať si mouřenínové najdou jiný fáro kterýmu budou vypouštět kola

-> Peťa Klíč: Gratuluji ke garáži!
-> Mates110L: Nějaká norma tam určitě bude. Tuším, že by mlhovky neměly být dál než 40 cm od normálních světel.

-> Mates110L: Nějaká norma tam určitě bude. Tuším, že by mlhovky neměly být dál než 40 cm od normálních světel.
hurá. Evžen už bydlí.


Chceš to víčko na tena chladič??mám dvě,ale na tom jednom je druhej škodováckej zank,protože mi ho stratili...vyfotím to a pošlu ti to....nic za něj nechci....
-> Mates110L: 1) to nejsou mlhovky ale dálky 2) už tam nejsou 3) nevim
Čauvec PETŘE...jak daleko máš od sebe ty přední mlhovky??je na to nějaká norma??dík Mates
-> havlik: dobrej nápad !
-> Peťa Klíč: a fotku zemana si tam nevystavis?


-> Bobesh: hm ne ta mřížka tam nepatří... mlhovku chcu časem zapustit do masky, nějaky dvě koupim na to