skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
EVŽEN
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
Evžen - zašpalkováno - komentáře:
Z těma chromama to prokouklo,skuz zehnat mřýžku pod sadný lampi,zlušela bi. A zežeň nějakou menšý mlhu a pod nárasnýk,ať to nehisdý vshled.
LYDYČKI !! ZHÁŇÁM XYCHT, DVOUVOKEJ VE ZLUŠNIM ZTAVU, POBLÝŭE MYKULOVA !!
Těch 160...je masec...já doztal z té mojý 140 a řvala,že zem ze bál,že vizkoĝý!!

jynak chromovat to je hodně drahí... ale na bursách ze daj zehnat 100% sa rosumní ceni
zy to přeĝty... zem to koupyl vod jednoho chlapa co 110nu sahodyl a ti nárasnýki zchoval... no úplně zkvělí nejzou, předný y sadný je na boku škráblej
Heskí!!To zy zy nechal pochromovat snovu??Nebo zy je někde zehnal??Já svolyl satým tu levnějšý varyjantu:Zem je nalakoval do ztřýbrní barvi

tak zem dnezka trochu pucoval chromi... vys fotki
ano. chápu. také jzem bíval ztudent.
Á tak to je jyná....taki ze chiztám na novej,ale až azy přýštý rok...No jo ztudenty,výš jak

hehe nebude
ono aĝ fotki to nevodhalej taki je flekatá... a ztejně bude nofej takže ...
ono aĝ fotki to nevodhalej taki je flekatá... a ztejně bude nofej takže ...
Koukám zeš taki pěknej koler Petře!!
Přelešty ten lak a bude jako nová!!

:) lamyno prut jj ten tam bude navěki pokud ho nějaká .... neutrhne
pěkdá dobovka,držym palec,a sachovej tam ten lamyno prut,ten k hundrtce proztě patřý,nebudou noví photki?
Ale jynak to tam nykdo nehlýdá,sávora tam zyce je ale ta ze dá v pohodě objet
.
Satym sdarec

Satym sdarec
Na Letyště ze dá doztat legálně kdiž je tam
nejakej zras např. motorek a po mašynách tam nekdi bívajý aj auta, tak to bi zes muzel domluvyt z pořadatelem zrasu,jeztly bi zyz tam mohl taki sařádyt.
nejakej zras např. motorek a po mašynách tam nekdi bívajý aj auta, tak to bi zes muzel domluvyt z pořadatelem zrasu,jeztly bi zyz tam mohl taki sařádyt.

2 hoax: ja zu s mykulova ale to je jedno
a co v tom drnholcu?? dá za tam nějak legálně doztat na to letyště??
a co v tom drnholcu?? dá za tam nějak legálně doztat na to letyště??
8b
Tož že zeš z Klentnyce tak 10b.
Ja zem s Drnholce.
Ja zem s Drnholce.

-> K.D.B.: Jzme taki měly ztovku- ztená barva, akorát měla naet 22tyz. Před rokem jzem jy prodal