skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vážení přátelé,
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
Wlad 120S - komentáře:
20:37:27
17.04.2016
17.04.2016
Mirda
Co nějaké video - chci to vidět v akci a mám to k Tobě strašně daleko.
15:46:09
05.01.2016
05.01.2016
martinek100
Tak to je paráda
23:53:36
18.12.2015
18.12.2015
Burák
-> wlad: Kapličku
11:04:00
11.12.2015
11.12.2015
wlad
-> Burák 10.12.15 19:04:46: Co konkrétně myslíš? :-)
19:04:46
10.12.2015
10.12.2015
Burák
Předčasný dárek k vánocům?
07:33:33
19.10.2015
19.10.2015
Pavell
Moc hezký
21:40:48
18.10.2015
18.10.2015
šrek
Tohle je moc pěkný.
19:57:42
18.10.2015
18.10.2015
Lock007
ta je nádherná !
17:20:35
09.09.2015
09.09.2015
MVM
Krásná práce .Takhle to má vypadat
17:16:34
09.09.2015
09.09.2015
ochoda
To je krásný!
22:01:34
13.11.2014
13.11.2014
Pavel P..
parádní Marchaly
21:14:12
24.09.2014
24.09.2014
Fifa
Pěkně pokračuješ. Parádní stavba
14:25:10
24.09.2014
24.09.2014
wlad
To je jen nějakej odlesk. :-)
15:08:44
22.09.2014
22.09.2014
Mirda
Paráda, co je ten škrábanec na kapotě?
22:03:05
01.08.2013
01.08.2013
Mirda
Nádhera - kdy se vrhneš na moje :-)
00:04:25
01.08.2013
01.08.2013
oppik
-> wlad: pěkná barevná kombinace
23:30:05
31.07.2013
31.07.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> wlad: Pěkné lakování
16:43:46
01.01.2013
01.01.2013
nautilus
Pekná práca,len tak ďalej !
18:29:29
20.11.2012
20.11.2012
lubor
-->Luky: A rallyové vozy 120S Rallye čelní spoiler neměly?? Doporučuju si projít dobové Světy motorů nebo Motor kde je fotek habakuk.
Dále je třeba mít stále napaměti že tyto vozy vznikaly velmi často na "koleně" pomalu i v továrně natož mimo ni ve svazarmovských organizacích, takže variant provedení může být mnoho a nějaký striktní pohled ve smyslu tohle ano, tohle ne je vcelku směšný - myšleno právě v kontextu rampa/spoiler.
Dále je třeba mít stále napaměti že tyto vozy vznikaly velmi často na "koleně" pomalu i v továrně natož mimo ni ve svazarmovských organizacích, takže variant provedení může být mnoho a nějaký striktní pohled ve smyslu tohle ano, tohle ne je vcelku směšný - myšleno právě v kontextu rampa/spoiler.
10:39:35
20.11.2012
20.11.2012
wlad
Luky: Orientace vozu je na přání zákazníka zcela nevyhraněná. :-)