Wlad 120S Wlad 120S

komentáře | popis | fotky | wlad | 12.11.18 08:37 | 209x v oblíbených
Vážení přátelé,

dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.

Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.



Karoserie:

Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.

Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.



Podvozek:

Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech

Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR

Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči



Brzdy:

Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu

Přední brzdy 4 pístkové

Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.



Kola:

Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13

Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní



Motor:

Stavba MOTOR EXCEL Tuning

Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)

Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)

Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička

Dobové mazání suchou skříní – elekron

Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron

Dobový čistič oleje Purolator

Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek

Bez alternátoru – provoz na baterii



Převodovka:

4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport

Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické



Interiér:

Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt

Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO

Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron

Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu







22.4.2012

- Dokončena nádrž hurá na lak.

- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.

- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.

- Držák posilovače ve výrobě.

Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.



24.5.2012

poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.

- dokončen držák posilovace

- připraveny úchyty pásů na zadním platě

- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.

- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou

-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem





13.6.2012

- držáky chladiče

- úprava expanzky

- úprava palubky pro kapličku



23.7.2012

- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(

- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..

- olakován motorový prostor a kufr



5.11.2012

Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.

O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.



12.11.2012

Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.

Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.



16.11.2012

svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.



19.11.2012

Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel



26.11.2012

Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak



29.12.2012

Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)



1.1.2013

Interiér nalakován. :-)



14.1.2013

Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.



31.7.2013

Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.





14.8.2013

Převezeno domů z lakovny na finální montáž.



29.8.2013

- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín

- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto

- Nalakován chladič

- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta

Převezeno domů z lakovny na finální montáž.



Běží to: :-)

MOV 1077




1.1.2016

Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!



Moje další dílka. :-)

skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r

skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs

skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440

Wlad 120S - komentáře:

21:14:12
24.09.2014
Fifa
Pěkně pokračuješ. Parádní stavba 4
14:25:10
24.09.2014
wlad
To je jen nějakej odlesk. :-)
15:08:44
22.09.2014
Mirda
Paráda, co je ten škrábanec na kapotě? 9
22:03:05
01.08.2013
Mirda
Nádhera - kdy se vrhneš na moje :-)
00:04:25
01.08.2013
oppik
-> wlad: pěkná barevná kombinace
23:30:05
31.07.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> wlad: Pěkné lakování 4
16:43:46
01.01.2013
nautilus
Pekná práca,len tak ďalej !5
18:29:29
20.11.2012
lubor
-->Luky: A rallyové vozy 120S Rallye čelní spoiler neměly?? Doporučuju si projít dobové Světy motorů nebo Motor kde je fotek habakuk.



Dále je třeba mít stále napaměti že tyto vozy vznikaly velmi často na "koleně" pomalu i v továrně natož mimo ni ve svazarmovských organizacích, takže variant provedení může být mnoho a nějaký striktní pohled ve smyslu tohle ano, tohle ne je vcelku směšný - myšleno právě v kontextu rampa/spoiler.
upraveno 2x, naposled 20.11.2012 18:31:14
10:39:35
20.11.2012
wlad
Luky: Orientace vozu je na přání zákazníka zcela nevyhraněná. :-)
upraveno 1x, naposled 20.11.2012 10:40:06
09:32:37
20.11.2012
Luky
Hmm, koukám světelná rampa, takže to nebude okruhovka. Proč tedy to lízátko?
10:43:47
06.11.2012
wlad
Ondry: Jj to lízo je původně z RSa a ta je vpředu na blatníkách o cca 16cm širší. :-)
09:31:02
06.11.2012
Luky
-> Ondry: tak RS je přeci kapku širší než 12OS, takže asi proto je širší i lízo?!7
09:22:52
06.11.2012
Ondry
-> wlad: Ty bláho to lízátko je slušná pakárna, pěkně si s tím hraješ. Jaktože jsou o tolik širší, to jsou dělaný na RS ne?
10:35:39
05.11.2012
4dams
Veľmi pekná stavba2 Keď už robíš veľa vecí ako mala origo 120S, nechceš spraviť aj motor po vzore 120S?
15:27:07
24.05.2012
Toušík
Krásná práce fakt hezký jen mě přijde škoda tam páchatten hřeben ale je jasný že když to člověk chce. N kéž bych to někdy taky takhle dotáhnul. A prosím do SZ něco bude s litinovejma hlavama??
15:16:45
30.04.2012
akvarko
ahoj pane hele předběžně se ptám a tážu v jakých válečných barvách to bude? Jinak suprová práce 4
13:34:33
23.04.2012
wlad
Filip: Proč myslíš, že mám talent? 3
12:11:43
23.04.2012
Filip
Ty mas takovej talent! Obdivuju te, tesim se na motor. 1
10:51:21
23.04.2012
TTomas
skoda.snadno.eu/sm1972_01 -2.jpg

Nezsa se to, ale tvar ma trosku jinej nez 110Lr, takze to tak bude. Diky za osvetu4
10:22:27
23.04.2012
TTomas
-> wlad: Ja mel za to, ze byla plastova. Je teda rozdil v kaplickach mezi 110Lr a 120S? V esku je teda potazena normalne kozenkou jako cela palubka?
Extreme Tyres