skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vážení přátelé,
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
Wlad 120S - komentáře:
14:36:29
13.11.2018
13.11.2018
Milan 136
Tohle auto je fakt porno.
11:01:36
13.11.2018
13.11.2018
castrol
-> ptk: musis pit vela kakaa
09:29:36
13.11.2018
13.11.2018
ptk
tak toto je parádna prácička., tie polepy tomu dodali ten správny športový nádych. ked budem velký tiež chcem takú
19:50:41
12.11.2018
12.11.2018
Zdendys Š.
-> MVM: Já jsem si cvrknul, to nemá chybu, barvy, díly, všecko.
18:27:07
12.11.2018
12.11.2018
MVM
já se musím vždycky hodně držet abych si z týhle káry necvrknul do textilu
11:07:07
22.02.2017
22.02.2017
wlad
Lehká renovace.
06:50:16
22.02.2017
22.02.2017
castrol
-> Hoonda: dufam ze len renovacia a veteran
06:09:13
22.02.2017
22.02.2017
Hoonda
ano a bude z toho nějaká stavba závodáku nebo co bude ?
19:44:07
21.02.2017
21.02.2017
castrol
-> Hoonda: hned prva fotka fiatka
09:44:31
21.02.2017
21.02.2017
Hoonda
co bude za nový projekt ??
18:14:14
12.02.2017
12.02.2017
radekp
Fiatek pekny, ale dvere se mu oteviraji spatnym smerem:-)
19:00:07
02.01.2017
02.01.2017
wlad
-> Školník 02.01.17 17:05:36: Fiat 600, dokončení motoru do erka, a pak půjde na řadu Spartak
17:05:36
02.01.2017
02.01.2017
Školník
-> wlad: akým projektom pokračuješ po odovzdaní 120sky ?
18:58:35
12.12.2016
12.12.2016
Milan 136
-> Tuner#2: je to taky z jinych uhlu. Ale pripada mi to stejny. Tak snad mam origo
20:03:35
11.12.2016
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.12.16 19:53:05: Mě se to eMko zdá jiný. Řešil jsem to nedávno s kamarádem, který chtěl koupit volat z druhé ruky a nešlo moc poznat zda jde o origo a nebo fake tak proto mě zajímá stáří/případně odkud jsou koupené.
20:01:19
11.12.2016
11.12.2016
wlad
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.12.16 19:05:37: Když jsem fotku dával na virt tak jsem věděl, že to mám obráceně a říkal jsem si, že jestli si toho někdo všimne tak to budeš ty, protože ti neunikne nikdy nic. :-) Pásy jsou origo OMP rv 2012.
19:53:05
11.12.2016
11.12.2016
Milan 136
-> Tuner#2: řekl bych, že to mám úplně stejně, koukni ke mě do karty.
Tak buď to tak nějakou dobu dělali, nebo mi ve Speedpro prodali čínu
Tak buď to tak nějakou dobu dělali, nebo mi ve Speedpro prodali čínu
19:35:01
11.12.2016
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.12.16 19:26:30: Jak nášivky, tak ty kousky kde je z druhý strany psaná homologace. Starý OMP logo bylo psaný jinak, mrkni k Eidymu nebo na net.
19:26:30
11.12.2016
11.12.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.12.16 19:05:37: který logo myslíš? Ty nášivky?
19:05:37
11.12.2016
11.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> wlad 11.12.16 18:55:59: Nějak opět nerozumím tvé reakci, ale když tě to dělá dobře... Od toho to tu je, aby se o daném autě diskutovalo a tohle mě prostě praštilo do očí. Nějak nevidím důvod to tam takhle dávat byť i jen na zkoušku, ale chápu je těžký přiznat, že jsi to měl obráceně. Ty pásy jsou z druhý ruky a nebo je to nějaký fake z činy? Takhle psané logo jsem ještě neviděl, starší origo provedení tu má třeba Eidy, ale tohle ses tím neslučuje. V neposlední řadě jsem chválil dobře odvedenou práci, takže fakt nechápu tu tvou reakci...