skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110L, rok výroby 1973.
Tahle škodovka odstartovala můj vztah k okřídleným šípům. Bylo to rodinné auto, které věrně sloužilo dědovi 10 let, rodičům 17 let, pak jsem ji dostal do ruky já. Původní barva byla tmavě modrá do poloviny dveří a světle modrá. Modré tapecy a sedačky. Auto bylo prvně repasováno někdy v roce 1985 a dostalo i tuhle barvu jménem holubí šeď lesklá.
V roce 2000 proběhla kompletní renovace.
Po navštívení prvního Škoda srazu v hotelu Rual v Bezděkově u Klatov, jsem se rozhodl auto drobet upravit. V dnešní době bych k takovému kroku nešel, ale v té době to celkem dost letělo. Takže přišly M-nápravy, seřezané přední pružiny o 2,5 závitu a pružily jen dorazy, sportovní výfuk, pár úprav motoru jak vzhledově, tak drobet výkonově, budíky s bílými polepy vlastního návrhu ze 120 ls, hliníkové pedály, závodní volant, anatomy renault fuego turbo, chromové folie na oknech, rádio na kazety připojené na discmana, 4x repro blaupunkt, zesilovač kenwood 300w + tuba magnat, cd měnič, spodek auta byl osvětlen 4 mlhovkami zelené barvy...na neony nebylo.
Klatovští občané a okolí to auto určitě dobře znají.
Po odjetí srazu Běšiny podzim 2002 jsem se rozhodl auto prodat. Lituju toho kroku, určitě by se dala vrátit zpět do originálního vzhledu.
Tato karta je vzpomínková a pár lidí mě žádalo, abych ji tu vystavil.
Po naskenování ještě časem pár fotek přidám.
Video sprint :
zručnost :
Jelikož se mi hodně moc po tomto autě stýská, uvítal bych o něm veškeré info.
Tahle škodovka odstartovala můj vztah k okřídleným šípům. Bylo to rodinné auto, které věrně sloužilo dědovi 10 let, rodičům 17 let, pak jsem ji dostal do ruky já. Původní barva byla tmavě modrá do poloviny dveří a světle modrá. Modré tapecy a sedačky. Auto bylo prvně repasováno někdy v roce 1985 a dostalo i tuhle barvu jménem holubí šeď lesklá.
V roce 2000 proběhla kompletní renovace.
Po navštívení prvního Škoda srazu v hotelu Rual v Bezděkově u Klatov, jsem se rozhodl auto drobet upravit. V dnešní době bych k takovému kroku nešel, ale v té době to celkem dost letělo. Takže přišly M-nápravy, seřezané přední pružiny o 2,5 závitu a pružily jen dorazy, sportovní výfuk, pár úprav motoru jak vzhledově, tak drobet výkonově, budíky s bílými polepy vlastního návrhu ze 120 ls, hliníkové pedály, závodní volant, anatomy renault fuego turbo, chromové folie na oknech, rádio na kazety připojené na discmana, 4x repro blaupunkt, zesilovač kenwood 300w + tuba magnat, cd měnič, spodek auta byl osvětlen 4 mlhovkami zelené barvy...na neony nebylo.
Klatovští občané a okolí to auto určitě dobře znají.
Po odjetí srazu Běšiny podzim 2002 jsem se rozhodl auto prodat. Lituju toho kroku, určitě by se dala vrátit zpět do originálního vzhledu.
Tato karta je vzpomínková a pár lidí mě žádalo, abych ji tu vystavil.
Po naskenování ještě časem pár fotek přidám.
Video sprint :
zručnost :
Jelikož se mi hodně moc po tomto autě stýská, uvítal bych o něm veškeré info.
Scrater / Škoda 110 L - komentáře:
Tohle auto zy pamatujy s Běšyn a ztála taki u uĝylyště v Zušycy.Pokuzým ze prohledat archýv sda nemám fotki tvého auta
Tuhle zy pamatuju s Běšyn. Ti fotki jzou zuper noztalgye. 

visera to zuper! mne za to pacy :). parada! hned do oblubenich. Rad vydym se nyekomu zlusy auto 50 rokov ztale v jednej rodyne :). Dnez je to bohusyal raryta :(
Celkom nevadylo že to nebolo orygo, pôvodní vshlad je sachovaní relatývne tak to je v pohode.