skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
08:14:03
16.05.2015
16.05.2015
j_j
-> Enggik: Š 110 L - 7 000 CZK, Kopretiny - 8 000 CZK
22:00:59
14.05.2015
14.05.2015
Kocvin
-> Enggik: Psal, že byly dražší než auto.
21:50:29
14.05.2015
14.05.2015
Enggik
-> j_j 12.05.15 17:45:01: Celkem slušnej stav Na kolik si to někdo cenil?
Oproti Sprintům rozhodně změna k lepšímu
Oproti Sprintům rozhodně změna k lepšímu
17:45:01
12.05.2015
12.05.2015
j_j
-> PAV-PO: ano :( jediný co jsem udělal je, že jsem koupil Kopretiny :)
19:38:31
19.03.2015
19.03.2015
PAV-PO
-> j_j 06.03.15 20:41:20: Stihnul jsi to o par dni driv nez ja, ale co dela embecko? Stale ceka ve stodole?
21:44:17
04.03.2015
04.03.2015
Enggik
-> j_j 03.03.15 09:01:27: Ty jsi zas objevil Ameriku A víš o tom, že se ,,běžně" používali i na eMku
Jinak fotku mi můžeš poslat na email. Díky
Jinak fotku mi můžeš poslat na email. Díky
13:44:41
12.10.2014
12.10.2014
j_j
nemá někdo prosím nový IPUR volantu ? :) thx Daniel za volant - www.skoda100nacestach.cz/
22:08:05
09.09.2014
09.09.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Kde všude? Já jsem právě nic takovýho nenašel, všude kde jsem já četl psali že do komplet zrepáslýho systému OK...