skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
22:35:38
05.08.2014
05.08.2014
m8rinek
Hadička má bejt vyvedena skrz alu platli někde pod víčkem (musel bych kouknout kde) a zavedena je z boku do hadice. Já měl origo hadici a hadička tam byla namotaná na ní, tak jsem to neřešil a nechal tak. Je to odvzdušnění nádrže...
21:18:09
05.08.2014
05.08.2014
Jozka
-> j_j: Tak do kufru jsem to 99% tažený neměl - a jak to hrdlo nemělo na hadičku díru (kus ze 742?) a hadička byla rozšířená proti vypadnutí tak, jak píšeš, přišlo mi to tam celý nějak dodatečný..
E: Hrdlo jen se závitem určitě někde nějaký mít budu..
E: Hrdlo jen se závitem určitě někde nějaký mít budu..
14:51:31
05.08.2014
05.08.2014
j_j
-> Jozka: u tý moje je to protažený průchodkou kufru (na horním rantlu), do kufru - je to poměrně dlouhá "akvaristická" hadička nejraději bych byl kdyby někdo měl víčko "bezklíčáka" protože stejně nikde kilko nestojí dlouho, aby do nádrže nějaký děti naházeli bordel...hadička má speciální rozšířený konce, dám asi klasickou na nějaký kopyto a natavím horkovzduškou.
14:35:46
05.08.2014
05.08.2014
Jozka
-> j_j: Taky jsem velkej tempař.. s tou hadičkou mě pak ještě napadlo, že ta 110LS, co jí měla, sice tu hadičku měla taženou dírou pro 4. šroub (místo něj), ale taky zamykací víčko dost čilý.. Máš-li hrdlo dobře utěsněný, možná bych tam tu hadičku raději vetknul..
13:05:47
05.08.2014
05.08.2014
j_j
-> Jozka: tak na to peču :) díky....večer můžu dát fotky z vyndání hadice, ale zatím žádné terno...jak jsem už psal u embéčka - to jde v prosinci na písek a tak, takže kliko spíš nechávám a dělám jen nezbytné věci (výměna oleje motor/ převodovka, mažu různý kraviny) a teď tu hadici, jezdím jenom za sucha, protože ochrana 00 hovno zespoda a zase je mi to líto dávat na ohnilý blatníky atp, tím by se ta vlhkost akorát uzavřela. Takže tak no...a po embéčku (tak za 10 let při mým tempu, tam hodím ty pozink blatníky a lak no.. :) )
20:09:45
04.08.2014
04.08.2014
Jozka
-> j_j: Kdo ví ? Na jednom autě jsem jí měl, na druhým neměl a žádnej rozdíl při tankování ani jindy jsem nezaznamenal..
22:27:54
29.07.2014
29.07.2014
j_j
další otázka, když kouknete do hadice zevnitř tak u otvoru menší hadice je zevnitř takový cecek...to je z důvodu abyste si do malé hadičky nelili při tankování benzín nebo špatný nálitek formy?
19:18:36
29.07.2014
29.07.2014
j_j
kua...ještě fotka...myslím, že co se týče ND tak si kilko nemůže poslední dobou stěžovat, dostalo všechny nový blatníky v pozinku, brzdiče, spojku, alternátor, zadní kryty lamp, etc.
19:15:59
29.07.2014
29.07.2014
j_j
dnešní nákup, překvapila mě krátkost trubek na nádrž - snad nejsou na model 1972
15:41:37
29.07.2014
29.07.2014
j_j
-> sep: to by bylo super :) určitě se i další kilaři rádi podívají....a udělat z toho krátký článek tady na virtu vid? mám zatím jedny nové kostky (namodralé couvačky), další kostky normál (lem ale průsvitný, což na kile není skoro poznat, narozdíl od MB/1203 lamp) a ted přijdou tyhle vyaukřený no :) na autě původní čáry....
13:48:39
29.07.2014
29.07.2014
sep
-> j_j: :jedna fotka za tisíc slov,když bude možnost tak u kamaráda cvaknu jaké jsou rozdíly,má v krabicích všechny varianty.-)
13:06:12
29.07.2014
29.07.2014
j_j
-> sep: díky, tohle si musím přečíst 3x abych to pochopil
12:53:46
29.07.2014
29.07.2014
sep
-> j_j: :myslím že na stovky se v prvovýrobě dávaly jen proužky,od roku 76 pak na erko čtverečky a finále byly čtverečky se stříbrným lemováním místo pokovení.U těch proužků jsou zase dva druhy,čistě bílá couvačka a domodra,to druhé bude asi taky pozdější výroba a jako specialita byly bílé proužky a velmi světlý blinkr,skoro žlutý,ty byly údajně úplně prvním typem a dnes nejsou skoro vidět.
12:38:59
29.07.2014
29.07.2014
j_j
jaká je podle vás teorie o zadních couvačkách na škodě 100 - mřížka versus čárky, šípkovou nebo se zelím? kdy se to dělilo a proč :)