skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
19:53:32
13.07.2014
13.07.2014
j_j
kilíno na Řípu :) palubku vždycky takhle zakrejvám, aby se nekurvila...
21:09:19
29.06.2014
29.06.2014
j_j
yesssss.....konečně všechny 4 blatníky v pozinku :) přední mě stály 1600,- a zadní 500,- ...ted ještě přední čelo, nemá někdo prosím? :)
20:25:36
15.06.2014
15.06.2014
j_j
-> Kocvin: nevím kámo, ono teď už budou kvalitní základy i na zinek :) zkus člena - UB40 :) jinak kilko jezdí dobře, 100 km/h tacho v obci do obce :) ale vysral se mi levej zadní blinkr a žárovkou to není....musím příště vyzkoumat :)
19:25:36
12.06.2014
12.06.2014
Kocvin
-> j_j: Když už jsme u toho zinku.. Zjišťoval jsi nějakou problematiku ohledně lakování podkladů atd? :)
19:04:14
12.06.2014
12.06.2014
j_j
-> Kocvin: není :) mám blbej foťák na mobilu + bylo šero + je to matoucí pozink :) jsou fajn, teď ještě přední pozinky - blbec jsem je nekoupil za 1600,- od Kashy...když si vezmeš pak to sraní s tím + ne v každý galvanovně Ti to zinknou ;)
19:01:33
12.06.2014
12.06.2014
j_j
skromně jsem si to myslel :) díky všem za infos
14:49:38
12.06.2014
12.06.2014
dragon_cb_cz
Pokud funguje termostat, vodní pumpa a drží řemeny, tak mi přijde při stání na místě nemožný kilo/MB uvařit.
14:02:08
12.06.2014
12.06.2014
Jozka
-> Danster: U 742 ti třeba jen praskne klíňák a když je správný počasí, motor začne vařit, ještě než stačíš vylézt ven z auta..
10:21:06
12.06.2014
12.06.2014
Danster
-> j_j 11.06.14 22:42:43: Bych spíš řekl že záleží v jakým stavu je chladicí soustava.Ale u 105-136 je k tomu větší náchylnost hlavně když odejde čidlo který zapíná saharu. A stejně se nemůžu ubránit pocitu že u krajnice jsem většinou viděl stát vařící 105-136 než MB nebo kilo
23:10:29
11.06.2014
11.06.2014
Kocvin
-> j_j 11.06.14 22:19:59: Ten pravý je trošku ťuklý ne? :)
22:55:06
11.06.2014
11.06.2014
gred
-> oppik: aha
-> j_j: hele ted v pondělí sem v podstatě celej den v tom největšim pařáku jezdil škodovkou po praze,takže i kolony a tak,a neuvařil sem,přes 90 to nešlo ale pravda že já tam mám motor po nějaký větší opravě z jiný škodovky,ten původní se mi uvařil i v -5°c na rovince za plynulý jízdy
-> j_j: hele ted v pondělí sem v podstatě celej den v tom největšim pařáku jezdil škodovkou po praze,takže i kolony a tak,a neuvařil sem,přes 90 to nešlo ale pravda že já tam mám motor po nějaký větší opravě z jiný škodovky,ten původní se mi uvařil i v -5°c na rovince za plynulý jízdy
22:54:53
11.06.2014
11.06.2014
j_j
-> oppik: ty bys měl mít Mongolsko ;)
22:46:47
11.06.2014
11.06.2014
oppik
-> GRED-Činpokomon :D: mám ale né Prahu
22:42:43
11.06.2014
11.06.2014
j_j
-> GRED-Činpokomon :D: twl, dlouho mě tkví myšlenka v hlavě - co se dřív uvaří ve zácpě - eMko s chladičem vepředu nenbo kilko? :) dokážeš na to odpovědět? :)
22:37:18
11.06.2014
11.06.2014
gred
-> oppik: kdyt si na fb řikal že ho máš ne?
-> j_j: musel no,v tom máš výhodu taky sem přemejšlel že ten závit urazim a přilepim to,ale přišroubování mi přišlo jistější..
-> j_j: musel no,v tom máš výhodu taky sem přemejšlel že ten závit urazim a přilepim to,ale přišroubování mi přišlo jistější..
22:36:16
11.06.2014
11.06.2014
j_j
-> GRED-Činpokomon :D: jsi musel vrtat do emka, ne? :)
22:35:45
11.06.2014
11.06.2014
oppik
-> gred 11.06.14 22:25:33: ještě jsem ho nesehnal
22:32:23
11.06.2014
11.06.2014
gred
-> j_j: vodku teda zrovna za oknem nevozim ale aspon ten znak no