skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
15:31:51
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: jsou to šedý koberce s gumou na nohy...mrkni na fotku 5/17....na embéčko neměly ani tu gumu a kazily se...proto je mám hozený v kufru embéčka na chatě...
15:17:19
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: no tak dneska na STK mi technik nabídl blatníky (dal jsem mu číslo) a soused dovalil nějakou gumovou droboť...chce se to ptát, ptát, ptát :) to dělám pořád...tak přišlo mi logičtější, že bude na to něco mít než že stopuje kilo jako Taxík :) nakonec z něj vylezlo, že má Fiata 126 P...a jestli to někdo nechce....
15:13:13
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: To na teba normálne mávajú ľudia keď majú diely ? Čo sú to kovraly?
15:03:57
13.06.2013
13.06.2013
j_j
DEAtH ROLL: ještě jsem to nedělal, tak se do toho sám nechci pouštět…auto má mouchy, ale jede fajn a „dobovka“ no…není TOP, ale mě se tahle líbí…nemám tam moc žádný zbytečnosti, košíček, někde dobověj teploměr, vepředu gumový koberce (abych si zbytečně nekazil Kovraly) a na jedný sedačce jsou „korále“ – dneska jsem bral stopaře, myslel jsem, že na mě mává protože má nějaký díly nebo co…ale byl to klasika stopař a asi chtěl jet v kile no, takže ten si to těch 15 km užil…mě to moc nesedělo :D (za psem jsou trochu vidět)
14:55:04
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Ahaa no to by šlo veď na tom nie je moc roboty. Inak máš to moc pekné, všetko dobové => me gusta
14:50:24
13.06.2013
13.06.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: dá, ale nejsem kladivoun :) během hoďky to snad v servisu vyměněj....
14:47:39
13.06.2013
13.06.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: To sa nedá vymeniť doma, že s tím musíš do servisu? Neviem ako vyzerá náboj na stovke preto sa pýtam...
14:24:32
13.06.2013
13.06.2013
j_j
jinak minule zjistil kámoš, že mi kucká trochu karburátor při rychlém sešlápnutí plynu až na podlahu. což já nedělám :) vždycky to rozjedu tak nějak pozvolna...spíš mi štvou přední ložiska - nad 70 km/h dost hlučej,ani je nebudu přimazávat, ale rovnou je koupím a nechám někde v Praze nalisovat - nevíte o nějakém autoservisu v Praze, kde by mi to udělali? :) díks
13:17:34
13.06.2013
13.06.2013
j_j
STK hotova a ted jen čekat na 10.7. abych to mohl dohlásit na DI...
12:48:38
13.06.2013
13.06.2013
j_j
vzhledové zkoušky - 100 vs MB...(oboje 1107 ccm, ikdyž u MB si nejsem jistej)
14:14:49
11.06.2013
11.06.2013
j_j
jako jo....nevypadá to zle....ale je to nějaký velký, takže ikdyž jsem malej, tak mi to prostě vadí...nějak na tunelu nic nesnesu...
19:39:14
07.06.2013
07.06.2013
j_j
tak zejtra se kilko projede...napřed 15 km s totálně rozhašeným motorem ke kámošovi...pak 75 km do Prahy za asistence Tueho...takže zítřek bude věnovaný š 110 L žluté barvy :) jednomu s 4Q a druhému s 5Q :) takže zítra tak přes 200 km v kilech...už se těším