
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: To je úprava od flinstonovcov? 

čumím tak na embéčka....a inzerát za 10 000,- po prvním majiteli....dostanu fotku a najednou vzácnej MB inverzní kabriolet....proč ne....
-> j_j: -> j_j: OK..
-> Jozka: ne ! to nech....jsou to PRIMky po tátovy a je dobře, že je má vystavený :) to vážně nedělej, ale vážím si toho :)
-> j_j: Jsem jí navrhl odprodej, ale ta jak něco ztopí, většinou už to nepustí.. Dám případně vědět..
-> Jozka: nevadí, seženu ho někde v hodinářství - on se podle mě ještě někde bude vyrábět jako retro :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=XJ9rGvg50xw není škoda 110 jako 110 :)
za chvíli jedu pro blatník na embéčko a prý má i nějaké chromy, tak jsem na to zvědavej...
http://www.youtube.com/wa tch?v=XJ9rGvg50xw není škoda 110 jako 110 :)
za chvíli jedu pro blatník na embéčko a prý má i nějaké chromy, tak jsem na to zvědavej...
-> j_j: S tím páskem na hodinky máš asi smolíka.. už jsem ho sice našel, ale u ségry ve Vršovicích, zprivatizovala ho drze i s tátovejma Primkama a teď jí visí na nástěnce, jednou dvakrát použitej.. tydlencti pražáci, to je mor..



na aukru.... 4 osoby přihazovaly...aktuální cena 4 kč....co ty lidi fetujou, pervitin byl v Lídlu v akci?
-> j_j: Teraz viem tvoju identitu " J...7"
Tak fajn dohodnuté.

-> DEAtH ROLL: ti něco vyzobu z tohodle
aukro.cz/skoda-1000mb-100 -110-120-smes-dilu-i328668 9431.html
aukro.cz/skoda-1000mb-100 -110-120-smes-dilu-i328668 9431.html
-> j_j: Tak ja to teda v nedeľu vezmem do Brna a cez týždeň by som ti to poslal.., jako fakt sa nemusíš obťažovať s tím že mi niečo nájdeš na 120 schéma stačí
ak ešte niečo zaujímavé nájdem ozvem sa, zatiaľ pekný večer prajem.

-> DEAtH ROLL: nic nefot, pohledám věci a něco ti koupím kdyžtak...100 % to nevyhazuj
ted zrovna pojedu pro ND a budou tam drobnosti na 120...tak ti to z toho vyndám,ale nečekej nějaké porno věci...schéma taky dostaneš 


-> j_j: Mne nemusíš nič za to dávať
mne to bolo ľúto vyhodiť, ak sa ti to zíde perfektné, tou schémou každopádne nepohrdnem
ešte musím dodať že vrtuľka má malú prasklinu odfotím ak chceš..


-> DEAtH ROLL: super, mám tedy pro tebe to schéma 4q + ti ještě něco dokoupím na eMko, oki?
Ahoj tak číslo: 443 132 17..ďalej nečitatelné, 12V, 5,5A; 40w; 4000 1/min
-> j_j: Večer až budem dom tak na to mrknem

-> DEAtH ROLL: mrkni prosím na číslo....mám tu nějaký 443 132 103 043 12V 4000 ot/ min....na autě se ještě mrknu co tam mám....určitě to nevyhazuj ;)
-> j_j: Aháá už viem
, tak tie blatníky to je celkom slušný úlovok nie? náhodou z tohoto niečo nechceš, motorček je tuším na stovku a vyzerá novo, ľúto mi je to vyhodiť
skoda-virt.cz/cz/.../1710 95-vystuhy-4oko?gotopost=3 ...

skoda-virt.cz/cz/.../1710 95-vystuhy-4oko?gotopost=3 ...