skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Jozka: děkuju
PS : natahuju to průběhu dne vždy trochu a hlavně před spaním a ráno :) po troškách....

-> j_j 17.05.13 11:28:26: Pravidelně denně ve stejnou dobu, do chvíle, než pocítíš zvýšený odpor.. dá se i pak, ale náš někdejší frézař - hodinář amatér pravil, že to není dobré nadoraz.. ale o hodinových strojích vím kulový..
Jsem se chtěl podívat do tátova šuplíku, jestli neměl nějaký new řemínek v záloze, ale zapomněl jsem jako obvykle.. mrknu.. mám napsáno.

Jsem se chtěl podívat do tátova šuplíku, jestli neměl nějaký new řemínek v záloze, ale zapomněl jsem jako obvykle.. mrknu.. mám napsáno.
-> Jozka: akorát nevím jak často a o kolik otáček se mají natahovat, aby to pro ně bylo nejlepší :) nevíš? díky
já a naše 120 L eMko (1984) - mělo ještě ty zapuštěný světla...
-> Jozka: máš pravdu, nejsou to moc hodinky na léto...zítra by měly přijít...koupil jsem další doplněk - viz. foto. 

-> j_j: Od těhle řemínků jsem na základce vždycky zahazoval ty spodní části, ukrutně se mi pod nima potilo zápěstí..
Ale měl jsem na nich Poljot-y po tatínkovi..

-> osminohej: jsem právě byl v hospodě s kámošem a on měl super PRIMky, ale ještě budu muset sehnat tenhle řemínek aukro.cz/ShowItem2.php?it
em=32204... a nevím kde
stály 350+P, takže postupem jsem se rozhodl, že budu mírně rozšiřovat sbírku PRIMek :)

-> j_j: Jé, moje první hodinky.
-> Bobesh: Bobi nemůžu tu fotku najít...ale počáteční písmena jsou nejspíše DC, ale mrkni ještě do karty ke mě k embéčku, tam je fotka o něco větší...
Vyměním tyto nové rozdělovače na úzkou škodu 120 (443 213 204 460) za nové rozdělovače na škodu 100/110 = koncové číslo . 34
-> j_j: Prave jsem se vratil z CZ. Mimo jiné jsem jel jiste kolem tvé stodoly s tisicovkou... ale nezahlédl jsem ji.
-> PAV-PO: je to šnek na turbo z bakelitu
jsem si říkal, že na kilo nebudu nic kupovat...
ale už mám troje zadní světla, paraboly, zadní blatníky, rozdělovače, přední blinkry, ucházející nárazníky atd atd...takže opět jsem syslením přesáhl cenu auta a to za ty dva roky co ho mám bylo potřeba jen vyměnit kolo a olej
jo a abych Tě potěšil, tak mi přes zimu vyteklo kousek brzdovky po pedály :) Monte Carlo hodně pěkná fábiika
-> Bobesh: tak to by byla neuvěřitelné náhoda...určitě se podívám do scanů...



-> Bobesh: tak to by byla neuvěřitelné náhoda...určitě se podívám do scanů...

-> j_j 04.02.13 15:55:45: Můžu poprosit to foto na můj mail? Jestli je to číslo na Feldě to,co myslím,tak je to dědova bývalá. Moc díky.
-> j_j: Chlapce, chlapce vyjadruj se presneji... to neni topeni, to je pod sedackou, toto je pouze dmychadlo. Pokud ma pouze jednu rychlost, tak mozna z MB, pokud dve urcite minimalne ze stovky. Zdravim. P.S. Belous dostal vcera sestricku. Podstatne mladsi, ale zase trochu divocejsi... Fabia Monte Carlo. Taky bila, ale s cernou strechou a koly.