
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> škoda caddy: díky moc, je to hezký auto, škoda ho rozprodávat na díly...ale už mám stop stav :)
-> j_j: Teď je na bazoši podobný kilo. auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-110l-vsechny-dily--
doklady-eko-vyreseno.php
takto bude vypadat kilko snad na letošní sezonu...
za vypůjčenou fotku se omlouvám...

-> j_j 07.02.13 23:54:12: nesnesou konkurenci
ženskejm se nějak víc líbí kilo než embéčko, nevím proč 

-> havlik: přesně takhle jsem to plánoval ! On už to Jakuza jel v MB (4 lidi), líbilo se mi, co jsem tak četl na netu...expedice eRek na GG - největší promo na netu, všude články fotky a pak Jakuzič si to vyjede sám s (přetíženým) embéčkem, staví se ještě u moře, v Benátkách, hodí pár fotek a net a víc neřeší. Tímhle nechci rejt do eRkařů, ale jejich commety v diskuzi, že nebudou první škodovky na GG byly vtipný, vždyt se to jezdilo úplně normálně, těch cca 2500 km je ještě málo proti tomu co jezdil děda na Waranu, snad najdu jeho deník z cest :)
-> j_j: Já teda s Váma určitě nikam nepojedu ale cesta by mohla vypadat asi takhle goo.gl/maps/gT4Oq jen cestu zpět sem teda protáhnul na Passau aby to nebylo moc jednotvárný a určitě to neni cesta na tejden to by byla pěkná pruda jen sedět v autě
e: a když na to tak koukam je uplně škoda to pak nenatáhnout k moři se vykoupat. goo.gl/maps/IpWWz
e: a když na to tak koukam je uplně škoda to pak nenatáhnout k moři se vykoupat. goo.gl/maps/IpWWz
-> j_j: ta kompa na tom balatone je doteraz rovnaka 
tak nie, ospravedlnujem sa za zavadzanie :-)
teraz je uz len ten mostik na pravo a tam je aj kapitan :-)

tak nie, ospravedlnujem sa za zavadzanie :-)
teraz je uz len ten mostik na pravo a tam je aj kapitan :-)
Tak už jsem to konečně vymyslel – Praha – Budějovice – Linz – Salzburg – Grossglockner – Lago di garda – Verona – Benátky – Villach a zpátky – celkem cca 2200km bez odboček a to vše legendárním normalizačním vozem Škoda 110 L :) včera mě to napadlo a na FB to nezůstalo bez ohlasu u majitelů škodovek typů škoda 100 a škoda MB, je to čerstvý, ale myslím tak 3–4 auta, by bylo reálný jet, myslím, že by to mohlo být dobrý – starý škodovky, pěknej výlet, něco vidět, protáhnout autům pořádně péra a ne jen 20 km okolo chalupy (jako bohužel v roce 2012). Kdyby se někdo chtěl přidat byl bych rád :) zase bych z toho nedělal kovbojku – naši dědové ve škodovkách, moskálech či waranech jezdili běžně po celý Evropě. (Děda s W na Balatonu) cca 1967.
-> j_j: mlhovku dej chromovanou