skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
15:38:52
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: já se nehádám jen řikam že je to inteligentní :)
15:37:37
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: už se hádá já jen říkám ten paradox, kdy vemeš kusy chromovejch nárazníků a máš v podstatě zánovní auto z roku 1976.
Koupím, co je na Foto. děkuji
Koupím, co je na Foto. děkuji
15:28:17
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: jo jasně novejch chrom na nárazník je 15tis atd :) a to je chrom co vydrží tak 5let a pak jde do hajzlu to se vyloženě vyplatí prodat za 4ku ty novy co mam... To bych radši renovoval karburaci kde bude cena za repas vcelku o nicem
15:26:38
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: takhle...tohle s e nechá repasovat ze starejch věcí...sežen mi novou karburaci na MBX s termosytičem ;) kusy chromů jsem prodal abych mohl rychle koupit luxusní vozidlo 110 L, to si pamatuju - chromy jsem prodal za 4 000,- což pokrylo přes polovinu ceny kila (7 000,-)
15:22:11
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: nikde nevidim komplet nový nárazníky s pěstma a gumama ani novy lišty na blatníky střechu a chromy na kapoty a mřížku zadního čela
15:18:39
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: zrovna mě si myslím, že chutě neuděláš jj1987.rajce.idnes.cz/ND_
skoda_1000_MB
15:10:49
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: a tu lištu a spousty dalších věcí
15:07:43
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: nech mě žít
15:05:14
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: kdepak ja mam 2sady na 69 a jednu sadu rozhliků
15:02:54
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> Luky.: nn, chci rohlíky. Havlík jen říkal, že má 2 sady novejch rohlíků a lištu na model 1969, což je asi s karburací na MBX nejvzácnější díl.
15:00:47
29.11.2011
29.11.2011
Luky
-> j_j 29.11.11 14:56:17: model 69?
15:00:23
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: dobrá, takže zatím nikdo nic nevadí, čekám dál... PS : jak se chlubil kluk
14:57:03
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: mam model 69 a mam model 64:)
14:56:17
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> havlik: pro moje účely by bylo lepší kdybys měl 2 sady použitý a prodal jsi mi je
14:54:24
29.11.2011
29.11.2011
havlik
-> j_j: takovy jako na obrazku mam dve sady novy plus celou listu
13:57:14
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> Luky.: super, díky
13:56:07
29.11.2011
29.11.2011
Luky
-> j_j: není kde brát. Kdybych na něco narazil, ozvu se
13:54:16
29.11.2011
29.11.2011
j_j
-> Luky.: sežen mi aspon 3 kusy,takový jaký jsou na obrázku ;) bude to pak levnější celý...
13:52:27
29.11.2011
29.11.2011
Luky
-> j_j: mam je nastříkaný stříbrnou metlou → pro tebe nepoužitelný
Až budeš vědět něco k pokovení, dej prosím info
Až budeš vědět něco k pokovení, dej prosím info