
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toť moje Škoda, konkrétně Škoda 100/722 r.v 1969
Před pár měsíci jsem koupil tudlenctu raketu.Nalezena stejně postiženejma kámošema,jako jááá, v Avízu. Prej bych byl chuj kdybych ji nevzal.. říkali :) tak jsem si s majitelem plácnul!
O dva dny později, jsem podnikl 400km dalekej výlet, na Oldtimer festival konaný ve Slavkvě u Brna, kylo zvládlo cestu bezvadně, nato,že před tím tři čtvrtě roku nebo jak dlouho, stálo.Ale? malej problém se cestou přece objevil,po vetším zahřátí přestal točit startér,tudíž po čuracích zastávkách bylo nutno stovku roztlačit :) Jakmile vychladla? startovala bez chybky, prostě cívka KO.Později zjištěno,že cívka je OK ale dynamo nedobijí.
Ve Slavkově jsem zjistil že v útrobách vozu je uschována startovací klika( dobová úprava původního majitele)a lze, bez problému natočit motor tímto způsobem. Ten den jsem seděl za volantem od koupě poprvé, a seznámení s tímto socializmem nasáklým strojem(doslova) proběhlo velice příjemně.
ŠKODA 100/722 r.v. 1969, social verze.Podle VINka pravděpodobně 6150 vyrobenej kus: Škody 100, neoficiální info:
První Š100, byli veřejnosti představeny koncem srpna 1969. Ta moje, byla exportována již, 2.10.1969 do Mototechny Karviná, kde jsi jí, o den později 3.10.1969 vyzvedl, pan Boleslav Sládeček, první majitel.Ten ji následně, v roce 1971 prodal panu, Milomíru Ježkovy ročník 1921 z Bohumína, kterej ji užíval a opečovával až do roku 2008, kdy ji převedl na svou dceru.Od tohoto roku prej toho už moc nenajela, jen stála, a sem tam stím někam zajely... aby to provětrali.Po celo dobu byl vůz garážován,v zimě nigdá nejel... čemuž by podle celkového stavu věřil. Cera vyprávěla,že tatík dokonce na zimu vytahoval sedačky z auta,a tahal je do baráku,jen aby nerozpraskala ta koženka. A nerozpraskala :)
Celkový stav:
Dovolím si napsat, že po jednačtyřiceti letech na českejch cestách,Pozoruhodný!!! Takovou origo kastli bez vyvařovaní čímko-li a kýmko-li jsem ještě neviděl.A? že já toho už viděl:)
KASTLE, je v super stavu! vypadá to? že snad bez rzy,sem tam nějaká ta povrchovka...ale vono tam určitě někde něco bude... to by v tom byl čert,kdyby ne :) Až bude místo a čas půjde na detailnější rozborku.Původní majitel měl asi problém se zajížděním do garáže, předek je docela dost vobouchanej,poškrabanej a poťukanej nejrůznějšíma věcma,nic tragický ho,ty léta užívání jsou prostě vidět.
BARVA-LAK, zcela určitě 8220-červená tmavá. Je to dost sytej odstín, a roky dávkovaní ultrafialových parskú jsou znát. Drobátko to vybledlo a lešťením zázračným Tempem jsem se dostal až na základovku.Nehodlám s tím v budoucnu coko-li dělat, líbí se mě ta patina sešlosti.Chromy krásný,ańi žádný orezky nikde nejsou.. co dodat.Snad jen slabší zrcátko na dveřích řidiče.
MOTOR, 988ccm s naprosto bestiálním výkonem 35,5 kW, požirajicí 84okt benzín,tedy kdysi :)
Původně jsme si mysleli,že má auto a motor nalítáno něco málo přes 79 tis: km: Ale po podrobnějším prohledání zjištěno,že panel s budíky a počitadlem km: už někdo v minulosti vyměnil. Tento údaj je pro tuto chvílí nejasný.Motor původní,karbec ještě z termo( nebo spíše z automatickým) sytičem,v daleké minulosti předělán na sytič mech: (páčky mezi sedadly opačně v protisměru) Dynamo snad ještě původní a nefunkční.Již repasováno.
Motúr vypadá a zní,že bude v cajku. Tento litřík je možno,jak už jsem psal víše, nakopnout přes zadní čelo roztačecí klikou.Jde to pěkně,jen je třeba dávat bacha na pazoury.
www.skoda100.cz/galerie/2 00610072000_3.jpg
Představa je taková, že Motor společně s převodovkou budou vyčištěny,zrepasovány a přetěsněny. V současnosti to decentně prosakuje.
NÁPRAVY,PODVOZEK,no? je to fšecko zdravééé :) nikde žádná rez! jen sem tam, velice poskromnu nějaká povrchovka.Řízení překvapivě bez větší vůle, čepy a svisláky promazány původním majitelem velice důkladně! snad až příliš.Zdá se,že nikde nic neoxiduje a neteče,čekal jsem,že brzdoví hadice budou styřelí ale nic? Naopak 14náctky užovky už tak výživně nevypadají, jako vzorek good, ale rozpraskán docela značně.Nikde nic netluče,nevrže,nepraská.. . zatím!!
Pokud to jen půjde chci to nechat tak jak to je, nic nerenovovat!! pokud to nebude nezbytně nutné.Leštěnek je na každém srazu hromady. Nic proti nim, jen ať přibejvaj! mě ale víc přitahují stroje puvodní a nálezové.
Kylo není 100% původní. Chybí rakvička na předním čele,ten pásek tam nemá co dělat, šíp se znakem škoda na levém předním blatníku kterej již není původní a byl v minulosti měněn.Všechny tyto věci již mám připraveny k instalaci, v nejbižší době.
Ještě musím poděkovat Radimovi S a Martinovi V, že tohle auto našli a já si ho po X letech mohl zase pořídit.
Před pár měsíci jsem koupil tudlenctu raketu.Nalezena stejně postiženejma kámošema,jako jááá, v Avízu. Prej bych byl chuj kdybych ji nevzal.. říkali :) tak jsem si s majitelem plácnul!
O dva dny později, jsem podnikl 400km dalekej výlet, na Oldtimer festival konaný ve Slavkvě u Brna, kylo zvládlo cestu bezvadně, nato,že před tím tři čtvrtě roku nebo jak dlouho, stálo.Ale? malej problém se cestou přece objevil,po vetším zahřátí přestal točit startér,tudíž po čuracích zastávkách bylo nutno stovku roztlačit :) Jakmile vychladla? startovala bez chybky, prostě cívka KO.Později zjištěno,že cívka je OK ale dynamo nedobijí.
Ve Slavkově jsem zjistil že v útrobách vozu je uschována startovací klika( dobová úprava původního majitele)a lze, bez problému natočit motor tímto způsobem. Ten den jsem seděl za volantem od koupě poprvé, a seznámení s tímto socializmem nasáklým strojem(doslova) proběhlo velice příjemně.
ŠKODA 100/722 r.v. 1969, social verze.Podle VINka pravděpodobně 6150 vyrobenej kus: Škody 100, neoficiální info:
První Š100, byli veřejnosti představeny koncem srpna 1969. Ta moje, byla exportována již, 2.10.1969 do Mototechny Karviná, kde jsi jí, o den později 3.10.1969 vyzvedl, pan Boleslav Sládeček, první majitel.Ten ji následně, v roce 1971 prodal panu, Milomíru Ježkovy ročník 1921 z Bohumína, kterej ji užíval a opečovával až do roku 2008, kdy ji převedl na svou dceru.Od tohoto roku prej toho už moc nenajela, jen stála, a sem tam stím někam zajely... aby to provětrali.Po celo dobu byl vůz garážován,v zimě nigdá nejel... čemuž by podle celkového stavu věřil. Cera vyprávěla,že tatík dokonce na zimu vytahoval sedačky z auta,a tahal je do baráku,jen aby nerozpraskala ta koženka. A nerozpraskala :)
Celkový stav:
Dovolím si napsat, že po jednačtyřiceti letech na českejch cestách,Pozoruhodný!!! Takovou origo kastli bez vyvařovaní čímko-li a kýmko-li jsem ještě neviděl.A? že já toho už viděl:)
KASTLE, je v super stavu! vypadá to? že snad bez rzy,sem tam nějaká ta povrchovka...ale vono tam určitě někde něco bude... to by v tom byl čert,kdyby ne :) Až bude místo a čas půjde na detailnější rozborku.Původní majitel měl asi problém se zajížděním do garáže, předek je docela dost vobouchanej,poškrabanej a poťukanej nejrůznějšíma věcma,nic tragický ho,ty léta užívání jsou prostě vidět.
BARVA-LAK, zcela určitě 8220-červená tmavá. Je to dost sytej odstín, a roky dávkovaní ultrafialových parskú jsou znát. Drobátko to vybledlo a lešťením zázračným Tempem jsem se dostal až na základovku.Nehodlám s tím v budoucnu coko-li dělat, líbí se mě ta patina sešlosti.Chromy krásný,ańi žádný orezky nikde nejsou.. co dodat.Snad jen slabší zrcátko na dveřích řidiče.
MOTOR, 988ccm s naprosto bestiálním výkonem 35,5 kW, požirajicí 84okt benzín,tedy kdysi :)
Původně jsme si mysleli,že má auto a motor nalítáno něco málo přes 79 tis: km: Ale po podrobnějším prohledání zjištěno,že panel s budíky a počitadlem km: už někdo v minulosti vyměnil. Tento údaj je pro tuto chvílí nejasný.Motor původní,karbec ještě z termo( nebo spíše z automatickým) sytičem,v daleké minulosti předělán na sytič mech: (páčky mezi sedadly opačně v protisměru) Dynamo snad ještě původní a nefunkční.Již repasováno.
Motúr vypadá a zní,že bude v cajku. Tento litřík je možno,jak už jsem psal víše, nakopnout přes zadní čelo roztačecí klikou.Jde to pěkně,jen je třeba dávat bacha na pazoury.
www.skoda100.cz/galerie/2 00610072000_3.jpg
Představa je taková, že Motor společně s převodovkou budou vyčištěny,zrepasovány a přetěsněny. V současnosti to decentně prosakuje.
NÁPRAVY,PODVOZEK,no? je to fšecko zdravééé :) nikde žádná rez! jen sem tam, velice poskromnu nějaká povrchovka.Řízení překvapivě bez větší vůle, čepy a svisláky promazány původním majitelem velice důkladně! snad až příliš.Zdá se,že nikde nic neoxiduje a neteče,čekal jsem,že brzdoví hadice budou styřelí ale nic? Naopak 14náctky užovky už tak výživně nevypadají, jako vzorek good, ale rozpraskán docela značně.Nikde nic netluče,nevrže,nepraská.. . zatím!!
Pokud to jen půjde chci to nechat tak jak to je, nic nerenovovat!! pokud to nebude nezbytně nutné.Leštěnek je na každém srazu hromady. Nic proti nim, jen ať přibejvaj! mě ale víc přitahují stroje puvodní a nálezové.
Kylo není 100% původní. Chybí rakvička na předním čele,ten pásek tam nemá co dělat, šíp se znakem škoda na levém předním blatníku kterej již není původní a byl v minulosti měněn.Všechny tyto věci již mám připraveny k instalaci, v nejbižší době.
Ještě musím poděkovat Radimovi S a Martinovi V, že tohle auto našli a já si ho po X letech mohl zase pořídit.
Škoda 100, r.v.1969 - komentáře:
-> GRED-Čynpokomon :D: nadej umyera pozledna 

-> Tomáššš: pozledný aktualysace karti 6 let spátki,pozledný pozt 5 let spátki,majytel auta napozled 2 roki spátki....azy ne

-> dejvy3052: je tu nyeco nove ?
-> dejvy3052: nové plechové CZ, nesabouchnutá kapota motoru, to ze to dryftuje pod žermankama, ZPS podle mobylu zedý (já modrá Caddi) 

klyka je opravdu zkvělá věc, jen pokud je dobře zeřysenej motor.... jynak bes šance. Čtiřykrát pětkrát protoĝým a zýla viprchá
a všychny zy to chtěj skuzyt, to je fakt.

Dýki všem, k tomu mesykružý... na prvných fotografyých pořýseních v den koupě na autě nebily. Mě ozobně ze ti kola lýbý mnohem výc z nymy. Navýc nený to žádná neodztranytelná sávada poškosujýcý vshled vosydla, mizlým, že je to ještě v tolerancy orygynalyti..
Vrázki na ĝele my naopak dělá předný levi blatnýk,kterí jyž nený původný, z vílyzkem pro snak a šýp. Jeden použytelní kouzek mám už v merku, trochu práce na něm ještě bude ale otáska sný?? Exyztuje lakirný kterí trefý polo vibledle matnou barvu,karozerye? Proztě jeztly ze to povede zladyt ze sbitkem auta.Nebo to radějy nechat tak jak to je ted? Co doporuĝujete panovééé ?

Moc pěkní auto :-)Jynak tu klyku mám na zvím autě taki a je to parádný vichitávka,vždicki zy to každej chce viskoušet.
Gratulujem, pre mnohich us takato ztovka nemá hodnotu, o to vsacnejzye je, ked zy takéto nyekto kúpy a ztará za o nu!
Prajem hodne ztaztnich kylometrov
Prajem hodne ztaztnich kylometrov

Veľmy pekná sachovalá Škoda 100. Akurát bi zom na ňu nemontoval tye hlynýkové medsykružya na kolezá, nepatrya tam. Farba je to rubýnová ĝervená. Čz ĝervené farbi hodne oxydovaly, nemaly kvalytné pygmenti, ale až na sákladnú farbu bi za to hádam až preleštyť nemalo..?
Gratulujem a udržuj ju takú, ako má biť, bes rôsnich nesmizelních tunyngovích úprav - tak bude mať to auto najväĝšyu cenu. Pamätám zy dobre na ne, keď jasdyly ako nové, bola to nádhera! :-)
Ynak v Zlavkove zom bol na Garde a vydel zom tam tye ztovki a potešylo ma to!!
Gratulujem a udržuj ju takú, ako má biť, bes rôsnich nesmizelních tunyngovích úprav - tak bude mať to auto najväĝšyu cenu. Pamätám zy dobre na ne, keď jasdyly ako nové, bola to nádhera! :-)
Ynak v Zlavkove zom bol na Garde a vydel zom tam tye ztovki a potešylo ma to!!
nadhera !!!
tycho savydym




Paráda a tá kľuka je yna vichitavka, zom zy zpomenul na dedov Suk...

jazńaĝka zlavkov urĝytě, přydaj ze dalšý třy kámošy na Jawách y z pávama
ženu beru taki, dobové hadri nakoupeni.

Sdarec pane.to jzem rád že jzy tu hodyl zvé kylo,je to parádný ztroj.Přýštý rok jedem saze na zlavkov co?

já vým, jedna s nejztaršých
dělá my jen radozt.

zuper roĝnýk

jako nová,bomba.

nádherná kára 
