![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
K tomuhle autu jsem přišel jak slepej k houslím.Když jsem udělal řidičák tak se ukázalo že nemám v čem jezdit.A tak jsem si od mého kamaráda kennyho půjčil tohle auto.A v tu chvíli jsem se do toho auta zamiloval.Bylo to v zimě a v autě téměř nic nefungovalo.Topení,světla
,dobíjení...Zkrátka snad všechno co bylo na elektriku.Tak jsem začal s opravama aby se s autem vůbec mohlo jezdit,až jsem vše opravil tak jsem si řekl že bych auto mohl koupit.Zjistil jsem že kamarád není proti a tak jsem ji za 3000 koupil.
Karoserie v překvapivě dobré kondici motor tlumiče a čepy K.O. Barva nic moc ale co už bude na ní ještě dost práce.S tímhle autem jsem prožil krásnou zimu plnou driftů a legrace,ale všechno v rámci nezkurvení auta.Mám v plánu dát do ní motor 120 GLS ošacován v rámci originálu,a přeskládání na 110 ls.
Opravy
výměna zadních světlometů
oprava elektriky
nátěr podvozku
výměna stěračů
vzduchový filtr
vyklepání a vykitování lehce kleplého zadního boku
rafky v komaxitu
chrom poklice
Plány do budoucna:
Výměna interieru za 110 LS
4 oko
motor 120 GLS nastrojení jako original
nove tlumiče
nove čepy a převodka řízení
novy lak
nove gumy oken
LS výbava
Chci aby auto pěkně jelo ale aby vypadalo jako original...
Vice fotek mam na facebooku-www.facebook.com/album.ph p?aid=11907&...
Karoserie v překvapivě dobré kondici motor tlumiče a čepy K.O. Barva nic moc ale co už bude na ní ještě dost práce.S tímhle autem jsem prožil krásnou zimu plnou driftů a legrace,ale všechno v rámci nezkurvení auta.Mám v plánu dát do ní motor 120 GLS ošacován v rámci originálu,a přeskládání na 110 ls.
Opravy
výměna zadních světlometů
oprava elektriky
nátěr podvozku
výměna stěračů
vzduchový filtr
vyklepání a vykitování lehce kleplého zadního boku
rafky v komaxitu
chrom poklice
Plány do budoucna:
Výměna interieru za 110 LS
4 oko
motor 120 GLS nastrojení jako original
nove tlumiče
nove čepy a převodka řízení
novy lak
nove gumy oken
LS výbava
Chci aby auto pěkně jelo ale aby vypadalo jako original...
Vice fotek mam na facebooku-www.facebook.com/album.ph p?aid=11907&...
Škoda 100/110LS - komentáře:
Zhodou okolnosti mam doma dve 110LS a tretiu som mal. Ak nieco budete chciet vediet, alebo potrebovat zistit, poradim ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: však já to říkal :)
-> Petkar: tak samozřejmě, 125 má delší stálej převod, tupější vačku.
A diskuze o tom jak je kterej motor ze škodovky nadčtvrvercovej a podčtvercovej jsou dost směšný :-) Třeba yamaha R6 má 67x42. To je podčtverec. A ne 75x72 :-D
A diskuze o tom jak je kterej motor ze škodovky nadčtvrvercovej a podčtvercovej jsou dost směšný :-) Třeba yamaha R6 má 67x42. To je podčtverec. A ne 75x72 :-D
No, srovnání sprintů na HG může být dosti zavádějící, neboť:
1) většina 130 má 5 kvalt a stálý převod 3,9, čímž budou pomalejší v akceleraci...
2) dost vozů může mít jiný rozměr pneu, opět rozdíly ve zrychlení
3) problémy mezi sedačkou, volantem a pedály... Jinak pojede někdo, kdo denně jezdí kilem a jinak někdo, kdo se projede svým vozem jenom jednou za čas...
Aby to bylo objektivní, musel by se motor posadit do stejného vozu a stejný řidič by musel jet stejnou trasu... Sám jsem měl možnost nějakou dobu jezdit ve škodě 125L původní motor Š120 a pak krátce motor 110LS (z vozu Š110R Coupé, ale to je jedno jsou téměř stejné). Můžu říct, že motor 110LS byl "točivější", s čímž souvisel subjektivní pocit lepší akcelerace (motor šel rychleji do otáček), ale zase že by to bylo kdovíjaké terno... aby to bylo výrazněji znát i objektivně, musely by na motoru být provedené i další úpravy...
1) většina 130 má 5 kvalt a stálý převod 3,9, čímž budou pomalejší v akceleraci...
2) dost vozů může mít jiný rozměr pneu, opět rozdíly ve zrychlení
3) problémy mezi sedačkou, volantem a pedály... Jinak pojede někdo, kdo denně jezdí kilem a jinak někdo, kdo se projede svým vozem jenom jednou za čas...
Aby to bylo objektivní, musel by se motor posadit do stejného vozu a stejný řidič by musel jet stejnou trasu... Sám jsem měl možnost nějakou dobu jezdit ve škodě 125L původní motor Š120 a pak krátce motor 110LS (z vozu Š110R Coupé, ale to je jedno jsou téměř stejné). Můžu říct, že motor 110LS byl "točivější", s čímž souvisel subjektivní pocit lepší akcelerace (motor šel rychleji do otáček), ale zase že by to bylo kdovíjaké terno... aby to bylo výrazněji znát i objektivně, musely by na motoru být provedené i další úpravy...
-> afro100: ale prd, kolega má v motorce 98*74, já mam 80*66, tady se o podčtvercích hovořit dá, ale škodovka je svym způsobem pořád ,,čtverec,, a nějaký rozdíly v točivosti budou spíš urban legendy :))).
-> m8rinek: píst jak špalek ne?
-> afro100: je to možný, se 110 je to možný, se 110 motorem sem toho tolik nenajezdil, takže nemůžu rovnat
škoda že nejde postavit 130ka s klikou 68mm ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> afro100: je to možný, se 110 je to možný, se 110 motorem sem toho tolik nenajezdil, takže nemůžu rovnat
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> m8rinek: to uz je pomalu ale lodny motor :D
podčtverec, čtverec, nadčtverec, ono to je stejně jedno... Pořádnej podčtverec je zdvih tak 60 a vrtání 100:)))
-> saSaT: toto je na vecnu debatu, ale v podstate je to aj o tom, ze 110 ma oproti 130 vo vyssich otackach jak max. krutak, tak max. vykon, takze viac toci ...
-> afro100: to neni možný
neak mě to nejde do hlavy...oba by měly byt spíš vysokootáčkový (oba sou podštverce) a přesto "logicky slabší" motor dává lapší parametry?jakto?:D
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> saSaT: nebude :)
-> afro100: a nebude to třeba taky jiným spřevodováním? (podotýkám že nevim, co máš za převodovku
)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saSaT: to je pravda, ale s 130 nikdy nedosiahnes tak rychlo a take otacky ako s 110 ;)
-> afro100: 130ka je taky podštverec
a má 2deci objemu navíc :D
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jo diky za tip v te vyhnile ls budou všechny ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pepanGLS: LSo ma ine predne sedacky ako obyc. L-ko ...
-> afro100: pane doktore zase se v tom vrtate co ? :D ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Myslim že se liší : Motorem 1100 ,na palubovce lišta se 110 ls koženkovyma sedačkama ,čtyřokou maskou chromovanou lištou na zadním čele....ale musím si to ještě všechno pozjišťovat ale měl bych mít stodesítku bez tp vyhnilou s pěkným interierem tak snad všechno vezmu z ní můj interier je hrozně zničenej....
a vieš, čím všetkým sa okrem motora líši Š-110LS od Š-100/110? Aby to nakoniec nebola len stovka s motorom 120...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tomáššš: je to pokazene ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)