Matezzzz Matezzzz

komentáře | popis | fotky | Matezzzz | 05.08.10 21:26 | 105x v oblíbených
Dovoluji si představit náš druhý (rychlo) projekt. Stovečku sem již takhle koupil před dávnými léty, jenže už jí předešlý majitel vyvařoval a celou lakoval, takže nám jí nebylo líto kvůli neoriginalitě použít a trošku poupravit.

Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.



Motor favorit 136, najeto 107 tis.km

Snížený kompresní poměr cca 7.7:1

Odlehčený setrvačník a řemenice

Chladič oleje Peugeot 1.9D

Intercooler Avie

Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego

Obyč levný blow off ventil

Turbo KKK K24, K14

Výfuk podélný vlastní výroby

Sedačky MTX

Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie

Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60

Převrtané náboje a bubny 4x100

Kulisa řazení 5Q

Matezzzz - komentáře:

16:35:59
06.07.2010
hundrtkarjiri
čau,to ten buben nemáš ani ze zadu nijak vyvařenej (zesílenej)??Jiří
16:33:36
06.07.2010
Matezzzz
-> Marcius: To tě plně chápu, vím jaký to když se to sere1 Škoda že bydlíš tak daleko, až to nastartujem mohli bysme si udělat výlet abys měl další inspiraci, jenže...... Taky se asi přes zimu pustím ještě do jednoho motoru trošku do krásy, tohle je fakt jen prvotní testovací vzorek abysme věděli zda má cenu se tím dál zabývat, no budem doufat že jo4
16:29:28
06.07.2010
Matezzzz
-> poldy: Samozřejmě můžeš, ale sám doma to neuděláš. Z bubnu i s náboje vyrazíš svorníky, pak to musíš dát někomu kdo dělá na fréze či na podobný mašině a rozvrtá ti rozteč 4x100. Vepředu do děr sem nechal udělat závity na šrouby a vzadu do děr sem zpátky namlátil svorníky, bacha na to aby díra nebyla malá nebo naopak velká aby svorník nevypadával nebo abys ho tam vůbec narazil, a ještě mi utočil středy přesně na středovou díru kola.
23:47:23
05.07.2010
poldy
-> Matezzzz: Môzem sa spytat ako si prevrtaval naboje a bubny na roztec 4x100 ? aj foto keby si nasiel nebolo by zle ,diki 4
20:51:37
05.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: no chtěl bych mít do konce prázdnin hotový auto no.... já sem totiž spoustu věcí při GO auta vynechal (brzdový trubky, výztuhy náprav, trubky chlazení a podobný blbostě) a teď se mi to pomalu sype jedno po druhým a já nevím co dřív... tak ten motor dělám rovnou pořádně, ať to už nemusím tak brutálně předělávat.
17:18:48
05.07.2010
Matezzzz
-> Tomáššš: Díky za chválu, výfuk je domácí výroby, vevnitř jen z perfory smotaná trubka a nacpaná vata. Jinak bysme rádi ještě do konce července aby to jelo...........
17:16:28
05.07.2010
Matezzzz
-> Marcius: To je dobře, motivace je důležitá4 No a nejsem zrovna ten pravej co by ti mohl nějak poradit, protože do motorů zas tolik nevidím, teprv se po chvilkách učím a peněženky máme oba asi stejně prázdný1 Ale když vidím jak se s tím tak pěkně patláš, asi bych zainvestoval, ale druhá stránka věci je zda si chceš či nepotřebuješ letos ještě pořádně zalítat69
22:08:50
04.07.2010
Tomáššš
-> Matezzzz: vypada to moc pekne :) kedy to nahodis ? zaujimavy vyfuk :) z coho to je ? :)
21:32:16
04.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: kurnik když vydím ty fotky, tak mě do napumpovává 2 ale mám jedno dilema 1 a tím je, zda dát, či nedát vyvážit celé klikové ústrojí 40 ono je to totiž krapet složitější u mě... klika, ojnice a setrvák jsou původní, pístní sada a řemenice kliky jsou nové věci (nezapočítal sem ještě klínek řemenice...) ... no a nevím, jestli dát, či nedát... peněženka hovoří nedát, ale svědomí říká dát 1 2 3
20:36:59
03.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: tak to je fajn :-) 4
09:18:49
03.07.2010
Matezzzz
-> Marcius: Hlavně uvidím podle peněz, není to sice moc, ale zase je škoda ho tam nechat. Akorát je na prd že je to litinovej těžkej motor, zase si myslím že z něj jde vyšponovat daleko víc aby to v pohodě vydržel.

Jinak teď budu muset hodně šetřit na koně do MB a až pak můžu začít realizovat něco dalšího, ne že bych nevěděl co ale víš jak je to když rozděláš víc věcí najednou, nakonec nedoděláš nic.

Do formule se chystáme pustit cca na podzim a pohonou jednotku už máme vymyšlenou a doufáme že to bude fungovat normálně.

A té trubičky bych se vůbec nebál, co vím tak starší vw i audi mají mazání trubičkou a nepamatuji se že by si někdo ztěžoval na prasklou trubičku, ale obyč tlakovou hadičku s koncovkama ti vyrobí kolem 200,-.
upraveno 1x, naposled 03.07.2010 09:26:38
06:49:52
02.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: tak ono vzít to můžeš, nechat ho trochu uzrát a pak buď nebídnout někomu nebo ... co víš, trřeba jednou rozjedeš ještě projekt malé formule a bude na něj místo :-) ... jako těch možností co s ním je dost... nevím jaký maj podmínky na hasičských soutěžích, ale takovej motor na hasičské mašině by nebyl špatnej 2



no když bys ten meziskus pohledal, tak bych do toho šel. ale je možný, že to dopadne taky tím Tčkem. Tou trubičkou, taky jsem nad tím uvažoval, ale mám strach, aby mi někde pak nerupla.
19:07:40
01.07.2010
Matezzzz
-> Marcius: Tenhle mezikus na olejovej chladič sem jednou vyndaval z nějaký škodovky a nikde ho nemůžu najít, byla to ještě stará výroba od soudruha, ale to záleží na tobě zda na to chceš vynaložit peníze. My budem mazat rozbočkou od čidla a zřejmě to bude řešený trubičkou až do turba,pro nás asi nejlevnější varianta. Teplotní čidlo asi do vany a tlakový zřejmě někam na blok do kanálku.

Te'd mám možnost koupit celej motor z R5 turbo phase II za pěknej peníz sakum prdum se všim, ale ale....co a kam s ním?
07:07:48
01.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: tak tak 3 kurnik ještě bych si rád nechal udělat hadici na přívod oleje do turba ... na zakázku ... viděl jsem, že se to nechá udělat... jakýkoli přípojky chceš ti udělají, je opancéřovaná a cena okolo 700,- ... kurnik to bude zase peněz utopených 1 no a tak mě trochu napadlo, že bych ani nemusel brát tlakovej olej z baroskopu, ale mohl bych vzít tohleto :



tuning.autodoplnky.cz/ada ptery-mezikrouzky/adapter- pro-zapojeni-cidel-pro-tep lotu-a-tlak-olej-s2222341? idzbozi=22...



a šupnul bych to mezi výměník a filtr 4 zároveň bych tam našroubil i čidlo tlaku oleje a teplotní čidlo ... sice už i tak to bude dlouhý jak komín s tím filtrem, ale co už 2
19:32:35
30.06.2010
Matezzzz
-> Marcius: No dyť jistě, čekat můžeš na důchod a na to máme ještě času dost 2
07:22:34
30.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Matezzzz: ok 1 uz se mi ozval jeden na pístní sadu tak budu vyckavat jak to dopadne, okamzite beru, neni na co cekat 4
20:50:41
29.06.2010
Matezzzz
-> Marcius: Kdo pozdě chodí, honí si sám1 Abys neřekl že na tebe kašlu s těma kolenama, tak v průběhu tohohle měsíce sem tam byl třikrát a nezastihl, protože se stěhovali a venku stojí akorát přikrytý mašiny a nikdo nikde, ale budu situaci sledovat i nadále4
18:08:16
28.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: paráda no 1 kdo pozdě chodí, sám sobě škodí 3 ale tak snad něco seženu.
17:34:49
28.06.2010
havlik
-> Marcius: měl sem dvě sady pístů upravený už jsou fuč;-)
17:17:17
28.06.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: tak se stav u nás u pana tempíra a zjistíš, že to až tak není... a co sem se koukal na vrakárně v Nechanicích u HK tak tam taky zrovna levní nebyli 4 za hubičku to dávají možná nějací domácí vrakáčové, ale u nás ani to ne. každopádně dát 2 tisíce za celej motor a pak zjistitm že jsem si vůbec nepomohl, tak to by mě trochu naštvalo... jako já vím, myslíš to dobře, jenže já už těm pofič jetejm motorům s no name původem nevěřím 4 už se s tím seru pořádně, komplet blok vyčištěnej, srovnanej blok, hlava a kotel dalších investic a prací, tak to doufám, že nebudu kazit nějakým blbým pajšlem... jako kdybys na něco narazil tak dej vědět, ale k Plzni by se mi proto asi jet nechtělo.
Extreme Tyres