skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTO JE URCENE NA VOZENIE PO MESTE DO SKOLY A SNAD NA NEJAKE ZRAZY, ZIADNY SPECIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
tak dneska sme si s bratom kupili nase prve auto Skoda 100L s prednou maskou zo 110tky ma to predne lizatko a original Beskyd sport. Dovod kupi 100ky je prosty podla mna je to najkrajsia skodovka aka vysla z liniek Mladej Boleslavy otec taktiez niekedy taku mal a historia sa opakuje:))
Podvozok: -- predna naprava -- siroke Mkove ramena vratane napravnice a hrebenoveho riadenia, vyztuhy podla L/A komplet nove capi a cela je repasnuta
-- zadna naprava -- vlecna naprava z 4Q prevodovkou z kila + kotuce a 4P
kolesa: predne 6,5 palcove pneu Yokohama 165/65 a zadne 7 palcove a pneu Yokohama 185/60
Motor: favorit 135 toho casu uz zo 136kovymi piestami ; hlava znizena o 0,4mm a lestene sacie a vyfukove kanaly ; vacka p.Nemec 280/280 ; sviecky NGK BCP6ES made in JAPAN ; sacie potrubie z Facka 10 stupnovy sklon vyrieseny podlozkou ; vyfukove potrubie z rapidy 136 ; loziska a kruzky KOLBENSCHMIDT ; karburator LEKR ; zotrvak odlahceny o 1,5 Kg, odlahcena remenica a vsetko vyvazene ; vyfukove zvody aj priecak od zandu.
Interier: ostane palubka z kila ale budiky pojdu okruhle aj s otackomerom ; sedacky mam autostyle a 4 bodove pasy k tomu ; volant taky klasicky skodovacky sportovy tusim 33cm priemer
FEMIMA - komentáře:
23:33:32
19.05.2011
19.05.2011
Kurier Grobar
-> matusko: jak ja to každému závidim
20:46:22
19.05.2011
19.05.2011
alpin
-> matusko: ta dobre si poriešil
17:28:57
19.05.2011
19.05.2011
matusko
-> alpin: ta nijako kupil som ich od borisa na 4P a kupil som aj dalsie 4P do zadu a bude pokoj
16:06:58
19.05.2011
19.05.2011
alpin
-> matusko: jak si nakoniec spravil tie zadné držiaky ?
21:01:03
05.05.2011
05.05.2011
matusko
-> Tomáššš: Zanda...a ano je to podla dokumentacie L/A
21:00:18
05.05.2011
05.05.2011
Tomáššš
-> matusko: kto je vyrobcom zvodov a vyfuku ?Aky to ma mat zvuk je to podla dakej dokumentacie ?
17:30:41
05.05.2011
05.05.2011
kalmik_06
dáváš si to kilo pěkně do kupy:) to se mě líbí, děš do oblíbenejch:) sem zvědav jak bude vypadat ve finále:) přeju hodně štěstí:)
16:28:53
05.05.2011
05.05.2011
matusko
-> magik: ked tu kukam na niektore lestenky tak sa mi zda ze som nic nespravil heh...ale toto auto sluzi predovsetkym ako ucebnica a vsetko robim prvy krat taze si myslim ze to je fajn!
16:28:29
05.05.2011
05.05.2011
saSaT
Nechápu proč všichni řeší zástavbu posilovače takhle složitě. Je i jednodušší a elegantnější cesta...
16:25:18
05.05.2011
05.05.2011
magik
matusko 01.04.11 15:50:14 napsal: → magik: heh no jasne…a budu siroke napravy bude vyzerat este lepsie
Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive
Veru pekne si sa do toho pustil, vsetko all inclusive
16:24:02
05.05.2011
05.05.2011
matusko
-> kubo980: no este som to nerobil zatial nabuduci tyzden sa ide nato...ale tak nechcem 5 Q zatim...mam tri prevodovky kratke tak kupim este jednu 5Q a vyskladam 5Q zo stalym prevodovm 4,44
15:47:15
05.05.2011
05.05.2011
kubo980
-> matusko: si to mal rozobrate dovaral si držiaky priečky.. tunel už nieje taky problem spraviť ked to je rozobrate :)
15:36:36
05.05.2011
05.05.2011
matusko
-> kubo980: chcel som kratky prevod a nechcel som zatial 5Q a s tym spojene prevaranie tunela tiahlo a hluposti ak sa mi to nebude zdat prerobim
20:46:32
04.05.2011
04.05.2011
kubo980
prečo 4q?
22:26:43
30.04.2011
30.04.2011
Péďa17
-> matusko: pěkná práce a pěkné kilo
21:09:50
18.04.2011
18.04.2011
castrol
-> matusko: ok na toto som sa pytal
21:03:33
18.04.2011
18.04.2011
matusko
-> castrol: ocistil som to tak ze kotuc do vrtacky a vsetko som dral co slo dole je na tom zaklad a farba tak uvidime ako dlho to vydrzi...
20:56:18
18.04.2011
18.04.2011
castrol
matusko 18.04.11 20:47:15 napsal:
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej kartena nic nenarazam len sa pytam
→ castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale
ak hej tak podpichuj v inej kartena nic nenarazam len sa pytam
20:47:15
18.04.2011
18.04.2011
matusko
-> castrol: nieje a neviem ci to teraz narazas na nieco ale ak hej tak podpichuj v inej karte