skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 100 z 1969.
Na škodu se dá jen RS spojler a M nápravy jinak vše origo ..
Na škodu se dá jen RS spojler a M nápravy jinak vše origo ..
Carlos Škoda 100 - komentáře:
23:36:47
17.10.2011
17.10.2011
šípka 120 l
PEKŇE ten vnutorní blatník a priprava nápravy vyzera super..
00:53:55
14.10.2011
14.10.2011
škoda scene
jj děkuji nenechám neboj plán mám jasný zlepšit jízdní vlastnosti a výkon ale jinak nechat tak aby mohla jít do origo stavu :)
22:46:53
13.10.2011
13.10.2011
Josifek
Jednu vec mnohi nechapu a sice ze ak by dotycny nemal iste plany s tym autom tak ho v prvom rade ani nekupi... a skoncilo by bud na srote alebo u pocernych obcanov alebo u niekoho kto by ho ajtak znicil... takto sa aspon zachova(predpokladam) v dobrom technickom aj ked nie povodnom stave... kazdy na virte len huci o davani auta do povodneho stavu, ale len malo ludi to v skutocnosti robi... schvalne chcel by som vidiet kto z "originalistov" ma doma uskladnene aspon jedno auto v povodnom stave... nenechaj sa odradit a rob to podla seba...
19:23:34
01.09.2010
01.09.2010
Tomáššš
-> škoda scene: keby som mal ja taketo kilo z 69-ho(perfekne zachovaly stav pre veterana),tak by som to dal do origa a nie do tuningu ... ale tak 100 ludi, 100 chuti ...
nech sa dari ...
nejdem ti kazat co mas robit ... ale pride mi to na skodu takto bastlit auto ,ktorych uz nie je vela :(
nech sa dari ...
nejdem ti kazat co mas robit ... ale pride mi to na skodu takto bastlit auto ,ktorych uz nie je vela :(
23:41:20
24.05.2010
24.05.2010
Pittbull71
planujes aj automat.sytic?
04:54:23
02.03.2010
02.03.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda scene: děkujéém
21:22:02
01.03.2010
01.03.2010
škoda scene
Škoda nakonec pude do origo stavu do měsice přivezu jinou stovečku na tuning
12:08:49
18.01.2010
18.01.2010
Pája93
zkus se ho třeba ještě zeptat, jestli třeba kdysi neměnili celou karoserii i s barvou /tehdy se to dělalo běžně/, ale to bys měl určtě zapsáno v TP. A jinak ta stará benešovská značka, ještě než jsi to převedl, tak ta určitě nemohla být z r. 1969, ale tahle série byla až tak kolem r. 1975, tak třeba v té době s tou barvou něco udělali...
11:43:26
16.01.2010
16.01.2010
škoda scene
první majitel říkal že je puvodní nic se prí nepředělávalo tak nevím
19:24:51
15.01.2010
15.01.2010
Pája93
Pěkná stovka a myslím, že jsem ji v Táboře před delší dobou-tak cca před dvěma roky viděl (ještě s BN značkama). Zaujaly mne ty původní blatníky s šipkama. Ale obávám se, že ten odstín barvy není původní, tahle modrozelená (5102) se dávala až od modelu 1972, takže pokud je to ročník 1969, tak tuhle barvu mít nemohla (v zelené to byla jen tmavá 5910 anebo hóóódně světlá 5002,ale ta spíš vypadala jako bílá s náznakem do zelena.
Ale jinak určitě dobrý kup, gratuluju, a osobně bych taky rozhodně netunil.
Ale jinak určitě dobrý kup, gratuluju, a osobně bych taky rozhodně netunil.
12:36:40
15.01.2010
15.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda scene:
11:18:45
15.01.2010
15.01.2010
škoda scene
jj mam v techničaku na chalupě až tam zaní pojedu o víkendu napíšy .
22:37:12
14.01.2010
14.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda scene: mazec
a název toho odstínu? nebo číslo?
a název toho odstínu? nebo číslo?
22:35:27
14.01.2010
14.01.2010
škoda scene
jj origo modrozelená
22:13:47
14.01.2010
14.01.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda scene: todle do originálu!! jestli chceš tunit sežeň si mladší model ale těchle už máálo
mimochodem ta barva je origo? pls pls pls jakej je to odstín?
mimochodem ta barva je origo? pls pls pls jakej je to odstín?
21:16:36
14.01.2010
14.01.2010
Tomáš#K
-> škoda scene:
Taky myslím, že tohodle auta je na tuning škoda. Je sice fakt, že plánuješ úpravy, které se dají vrátit zpět, ale přesto bych jí nechal v origo stavu. M nápravy, ,,laďák", motor Favorit,... to u takového auta nemá smysl a jen sráží jeho hodnotu a ubírá na kráse, nic víc. Je to tvoje věc, ale tunil bych radši nějakou tuctovku, než veterána v poměrně dobrém stavu.
Taky myslím, že tohodle auta je na tuning škoda. Je sice fakt, že plánuješ úpravy, které se dají vrátit zpět, ale přesto bych jí nechal v origo stavu. M nápravy, ,,laďák", motor Favorit,... to u takového auta nemá smysl a jen sráží jeho hodnotu a ubírá na kráse, nic víc. Je to tvoje věc, ale tunil bych radši nějakou tuctovku, než veterána v poměrně dobrém stavu.
16:45:47
14.01.2010
14.01.2010
Vrba
Jestli můžu poradit,tak než ji tunit,tak ji raději prodej...znalec Ti to zaplatí.A za získané peníze si můžeš koupit lepší nebo na tuning vhodnější auto.Prznit tohle je fakt škoda....
14:35:39
14.01.2010
14.01.2010
škoda scene
to je jistě pravda ale výkon bere jak vrtule tak i altík .a altík nemá tak velkej odpor jako vrtule .ale jak jsem řekl až opadne sníh uvidí se .jinak děkuji za rady. koukám na virt už dlouho a obdivuji všechny co tyhle krásné auta vlastní je to supr
13:45:27
14.01.2010
14.01.2010
Chicko
Jinak řečeno koupil jsi ji skoro zadarmo. Takhle zachovalou stovku z 69' je skutečně škoda tunit. Chápu tvoji potřebu tuningu, ale když se nad tím zamyslíš, nemá to vůbec význam. Tohle auto i na tuning srazu udělá mnohem víc parády, když zůstane tak, jak je (pokud dáš origo filtr vzduchu místo tohohle hnusu). Krásnej zachovalej originál. Nehledě na to, že když dáš M nápravy, nejsem si jistej, jestli vlezou kola do blatníků a favo motor na čtyřkvalt si myslím že taky nemá úplně opodstatnění. Tohle auto by zasloužilo ošetřit podvozek, repasi brzd a náprav, maximálně novej lak a bude naprosto bez chyby. Já na tvém místě bych se inspiroval zdejší uživatelem Olin1000. Jeho stovka ze 72' je jedním slovem paráda
13:00:16
14.01.2010
14.01.2010
afro100
a sakra, eletriku... noo, to ze to uchladi je jedna vec, ale to co ziskas tym ze nedas klasicku vrtulu hnanu remenom, stratis na altiku, lebo musi viac dobijat a teda brzdi ...